Hełm chroni całą głowę, a nie tylko jej obszar, który fizycznie zakrywa.
Sławetna aplikacja służąca do instalacji gry doczekała się nowej wersji
Frozen Sand udostępniło nową wersję UrT Updatera - UrT Updater V4. Zawiera on sporo usprawnień w porównaniu do poprzednich wydań.
Tutaj znajdziecie Updatera dla Windowsa, Maca oraz Linuksa (dla ostatniego tylko wersja 64 bit póki co).
Opinie i sugestie możecie zgłaszać na oficjalnym forum.
@turuś
Oryginalny UrT jest na prawie czystym silniku Quake3 Arena, czyli idtech3 z 1999 roku. "Alternatywne" wersje są na otwarto-źródłowej wersji tego silnika, czyli ioquake3.
Z tego co mi wiadomo silnik psychorunner'a aktualnie jest identyczny (prawie?) co oficjalny, natomiast ten r00t'a wprowadza parę udoskonaleń m.in:
- możliwość zmiany priorytetu dla procesu UrT w systemie (komenda sysPriority), poprawia to wydajność przy graniu z otwartymi w tle innymi aplikacjami (przeglądarka internetowa, ts3, itp).
- wykorzystuje do renderowania VBO oraz GLSL (dla zainteresowanych google) co jest o wiele bardziej przyjazne dla nowoczesnych kart graficznych przez co eliminuje spadki fps'ów znane z ostatniej wersji UrT (przynajmniej w moim przypadku).
offtopic: Czy ktoś korzystający z silnika r00t'a spotkał się może z opóźnieniem tego co widzimy na ekranie w stosunku do użycia myszy/klawiatury? Mam właśnie ten problem i w żaden sposób nie mogę sobie z nim poradzić przez co korzystanie z tej wersji staje się delikatnie mówiąc utrudnione.
@EasyRider nie mam u siebie takiego zjawiska. win7 32bit.
@up takie zjawisko jest typowe dla wlaczonego vsync, sprawdz wszedzie czy nie masz wlaczonego, moze w sterach k.grafiki, a byc moze ta wersja cos 'psuje' i wymusza vsync (co byloby dziwne).
Hełm chroni całą głowę, a nie tylko jej obszar, który fizycznie zakrywa.
OCB:
napisał:
?
Czym te silniki się od siebie róźnią?