Czy nie uważacie, że FS wybierając UE4 zabije scenę maperów i modderów ? IMO w momencie kiedy wpadli na pomysł UTHD mogli zamiast dziubać po swojemu to zaimplementować XTREAL. Lub przejść na UE3 lub Source. Skoro chcą płacić to mogli wybrać Source. Do silnika od VALVE jest mnustwo gotowych rzeczy jak statystyki, matchmaking itp. edytor map, darmowy dla każdego. UE4 ma abonament i już widzę las rąk chętnych maporobów do opłat. Co jak co, ale FPSy przy życiu trzymają zawsze edytory map, maperzy i modderzy. Patrząc po tym co prezentuje FS to nawet nie byli by w stanie wykorzystać potencjału UE3. Więc po co do jasnej ciasnej UE4 ??? Obecnie bez Matchmakingu nie zdobędą nowych graczy, to jest w każdym liczącym się FPS, historia pokazała, że damowy mod może zostać wydany komercyjnie i odnośić sukces jak Insurgency, początkowo mod HL2, teraz pełno prawna gra, nie droga (11GBP). Ma matchmaking, dedyki itp.
Przy tym tempie prac, tj odgrzewanie kotletów (mapy) to za rok może dwa się pojawi.
Przypominam hejterzy, że CS:GO też był znienawidzony przez społeczność graczy a teraz każdy w niego gra :P
@BrTk:
Kiedy gramy? Coś na steam nie odpisujesz :<
@BrTk
Narzekali ale grali :P a po paru latach to o UrT ludzie mogą zapomnieć :P Jbc to ja teraz pykam w csgo jak by ktoś był chętny na ustawkę to steam: Adrianellla:-) Pozdrawiam brb|Ad!k
@Adrianellla CS GO ssie, ale na na steame pojawił się Quake Live. Miód.
@rozek ja Cie w znajomych nawet chyba nie mam :D
UE4 to 20$ miesięcznie. To nie jest kwota zaporowa.
Ja na Twoim miejscu zacznę się martwić, jeśli wyjdzie jakaś alfa UrT HD na UE4 :) Póki co business as usual.