Jump mode w UrT 5 zaprezentowany!

Po ostatnich pokazach stanu map i audio w grze, o których informowaliśmy niedawno tutaj, FrozenSand zaserwowało nam pokaz od A do Z trybu Jump w Urban Terror 5: Resurgence na poniższym wideo (nie jest to jednak finalna wersja gry, wiele może się zmienić!).

Ukazane nam zostały tam dwie mapy: SkyLines autorstwa JohnnyEnglish oraz przeportowana mapa Uranus. Na końcu wideo zostało również zaprezentowane odwzorowanie bugu corner clipping w grze.

Więcej na temat najnowszego filmu można się dowiedzieć na blogu Barbatosa.

Możemy się tam dowiedzieć na przykład o pozytywnym odzewie alpha-testerów na grę, dot. poruszania się czy ogólnej rozgrywki. Rzeczy, które zostały zaimplementowane do tej pory to m. in. konsola w grze, system głosowania, czy wcześniej zaprezentowany jump mode.

Jump Mode

Barbatos od początku miał z tym trybem wiele wspólnego: w 2008 był to tryb, dzięki któremu związał się z grą oraz był to tryb, który od razu wprowadził do najnowszej wersji UrT, kiedy dołączył do teamu FrozenSand.

W UrT5 przeniesione zostały takie funkcjonalności z UrT 4.3 jak: zapis i odczyt pozycji, teleportacja do innych graczy, wyłączenie kolizji między graczami, możliwość wyłączenia utraty staminy, prędkościomierz czy czasomierze. Została dodana również nowa funkcja ścigania się ze swoim duchem. Planuje się także zaimplementowanie punktów kontrolnych na mapie dla czasowych przejść, czy obiekty do strzelania/zbierania, które wpływają na końcową punktację, lecz ich pojawienie się w grze nie jest zapewnione.

Obrazek użytkownika CRAAACH
Kuseko, co młotem strąca, jak jest niechcąca. Pfp zabajony z albumu(polecam): https://kusemonorecords.bandcamp.com/album/basscore-domination https://music.youtube.com/watch?v=H7UefLbNHsU https://youtu.be/juy1RBfN9_o

O artykule:

Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Możesz się leczyć, równocześnie przeładowując broń. Podczas leczenia, zwyczajnie kliknij przycisk odpowiedzialny za przeładowanie.