Jeśli coś może pójść źle, to na pewno tak się stanie. Frozen Sand opublikowało listę błędów, które zostaną wkrótce poprawione.
Zgodnie z przewidywaniami, premiera Urban Terror 4.2 nie obyła się bez wesołych przygód. Lista rzeczy do poprawek, którymi aktualnie zajmują się twórcy gry jest następująca:
opaski na ramionach graczy nie są wyświetlane poprawnie
czas potrzebny na leczenie jest zbyt długi
serwer zużywa 100% mocy CPU
ustawienie Server - Info ma zbyt wiele znaków
zły model G36
autopickup 0 nie działa jak powinno
crashe serwera z błędem: ERROR: Cvar_Update: handle out of range
unknown GH problem.
[Updater] vector:_M_range_check.
problemy z rejestracją trafień (np. noga rejestrowana jako tors)
unhity wobec kucających graczy
błąd serwera - freeze konsoli
tryby gry zespołowej są wyświetlane jako FFA - ale nie na serwerach testowych FS - ten błąd zgłosili prawdopodobnie użytkownicy botów (np. b3)
problemy ze staminą
laser na AK wraca - w wersji 4.1 był tylko z powodu błędu
SPAS ma tylko 5 kulek, a ślady trafień nie oddają ich wszystkich
ciemny cień na Casie
potrzebny clipping ("niewidzialne ściany) na mapie Raiders
Część zgłoszonych przez społeczność błędów wynika z zainstalowania wersji 4.2 w katalogu 4.1.1 - tego nie wolno robić. Urban Terror 4.2 jest nową wersją, zawierającą przepakowaną na nowo zawartość.
Wszelkie artykuły autorstwa redakcji portalu Urban-Terror.pl licencjonowane są według Creative Commons BY-NC-ND.
Portal zastrzega sobie pełne prawa autorskie do jego designu.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
A animacje...