Losowanie grup na UrbanZone

Prawie jak na Euro2012!

Koniec zapisów

Pracowaliśmy ciężko, aby dobrać grupy do pierwszego sezonu 2013. Zapisy okazały się bardzo motywujące, cieszymy się z tego, że Urban Terror jest daleki od śmierci naturalnej. Jak zapewne zauważyliście, grupy jeszcze nie zostały opublikowane. Stanie się to dziś. Podobnie będzie ze zmianami w regulaminie i opiekunami poszczególnych dywizji. Swój pierwszy mecz musicie ustawić przed końcem tego tygodnia, to ostatecznego terminu jakim jest niedziela, do godziny 23:59 czasu polskiego.

Losowanie

Jak zapewne zauważyliście, ten sezon przynosi sporo zmian, dla najlepszych klanów stworzyliśmy puchar. Aby uczynić to jeszcze bardziej ekscytującym, zaplanowaliśmy widowisko z losowaniem, mającym na celu wyłonienie grup do fazy grupowej. Zapraszamy wszystkich na strumyk o 19:00 czasu polskiego na naszym kanale Twitch.tv.

Rozkład jazdy na obecny sezon:

  • 6-10 lutego - ustawienie meczy na tydzień 1
  • 11-17 lutego - Tydzień 1 (ustawienie meczy na tydzień 2)
  • 18-24 lutego - Tydzień 2 (oraz ustawienie meczy na tydzień 3)
  • 25 lutego - 3 marca - Tydzień 3 (oraz ustawienie meczy na tydzień 4)
  • 4-10 marca - Tydzień 4 (oraz ustawienie meczy na tydzień 5)
  • 11-17 marca - Tydzień 5 (oraz ustawienie meczy na tydzień 6)
  • 18-24 marca - Tydzień 6 (oraz ustawienie meczy na tydzień 7)
  • 25-31 marca - Tydzień 7 (ostatnie mecze, ostateczny termin)

Oryginalny wpis SevenOfNine znajdziecie tutaj.

Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

Komentarze:

Obrazek użytkownika KJT
KJT, 8 lat temu

Gratulację dla polskich teamów, które znalazły się w Cup Draw, czyli GT (ts i bm), GD (ctf), GDW (ctf i bm) oraz 21 (bm)

#
Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 8 lat temu

historyczny moment. BM ciut bardziej popularny niż CTF.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 8 lat temu

@Rasta
Tizz chyba kiedyś napisał na .info, że CTF nie jest tak popularny, bo w nim wallhacki się tak nie przydają :D

#
Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 8 lat temu

Od kiedy zacząłem robić GTV z CTF to ten tryb co nieco polubiłem ;). Gdyby tylko przestali grać 3 mapy w kółko (Abbey, TP, Algiers plus bonusowy BoobTown). Ale byłby skowyt gryby jakaś drużyna z pierwszej dywizji targnęła się na Ramelle albo chociaż Ridayah.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 8 lat temu

@Rasta
Mapy są dobierane pod wave respawn i tyle. 15 sek a potem masz całą bazę wroga pełną świeżych wrogów. Ja się jaram Riadach strasznie w CTF - bardzo w stylu Quake/Unreal, przypomina CTF-Maul z UnrealTournament.

Zapomniałeś o Tohundze :D

#
Obrazek użytkownika vul6
vul6, 8 lat temu

Majki WH czy zasady to nie jest problem CTF bo to akurat pierdoły (mapy i tak się gra w dużej mierze te popularne w TS) nie wpływające na ligową rozgrywkę jak jedna istotna rzecz. Kto grał w CTF na poważnie ten wie, że przepaść między czołówką (pierwsze 2-3 dywizje) a resztą jest potworna, w CTF jak nigdzie liczy się zgranie, skill, umiejętność poruszania się, refleks, doświadczenie i masa innych rzeczy, których ciężko się nauczyć tak o, bez masy treningów i stałej, dobrej ekipy.

#
Obrazek użytkownika fruk
fruk, 8 lat temu

@up +1

Zbitek pro przegra z nie-tak-bardzo-pro indywidualnie, ale zgranym teamem CTF. Dobrze Majki wiesz, że tam w Hameryce boją się Eurosów w wave CTF, bo jesteśmy szybcy. I fajnie na to popatrzeć, na ciekawe jumpy, kto szybciej capnie flagę, w końcu szybki tryb rozgrywki to chyba jedno z haseł reklamowych tej gry. ;)

Mapa, na której nie da się w mniej niż 15 sekund dojść do flagi przeciwnika, a jeszcze po drodze mieć czas na pozbycie się obrony, nie nadaje się do wave CTF. Tak samo jak nie wszystkie nadają się do bomby z jakichś tam, nieznanych mi (bo nie gram bomby) powodów. Przykład Paris i Tohungi pokazuje, że można wprowadzić do tego trybu coś nowego i powodem niechęci do innych standardowych map nie jest zwykłe widzimisię. Przecież na takim Campelle to byłoby ninja style z obu stron, bo nikomu nie opłacałoby się walczyć w środku mapy, skoro po takiej walce pewnie nikt nie byłby zdolny dojść do flagi, a już tym bardziej z nią wrócić. I weź oglądaj mapę kończącą się piłkarskim wynikiem 1-0 po 30 min. (bo z sudden death 1 ;)).

Czemu nie jest popularny? W TS łatwiej zostać bohaterem wygrywając rundę np. 1v4 - i to może bardziej kręcić. W wave CTF bohaterem jest team.

Ah, Tizz może sobie w dupę wsadzić swoje opinie - zawsze hejtował Polaków, wszyscy zawsze dla niego grali z WH, tzn. tylko w pcw, które przegrał. ;)

#

Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Urban Terror w okresie wersji 3.1 do 3.7 było tworzone tylko przez dwójkę developerów.