W Urban Terror 4.2 wśród wielu nowości znajdziemy nowy tryb rozgrywki!
W odsłonie nowej wersji 4.2 dostaniemy nowy tryb rozgrywki Last Man Standing (LMS). Zasady są proste, otóż za zabicie przeciwnika dostajmy 1 punkt, a za wygranie rundy 5 punktów. Jeśli zostaniesz zabity, rozgrywkę zaczniesz dopiero w następnej rundzie. Oczywiście ten kto zdobędzie najwięcej punktów wygrywa rozgrywkę.
Last Man Standing jest zmodyfikowaną wersją Free For All. Używane są te same spawn'y jak i te same komendy w pliku .cfg. Last Man Standing będzie mógł być rozgrywany na każdej dostępnej mapie bez jakichkolwiek modyfikacji. Nie wiadomo czy tryb będzie dostępny na mapach custom, zależy od tego, czy autor mapy przygotował ją do tryby Free For All.
LMS cvars:
uruchamienie trybu LMS -set g_gametype 1
ilość rund przed zakończeniem mapy - set g_maxrounds 8, 0 = nieskończenie
czas rundy -set g_RoundTime 3
nagła śmierć - dostępna dodatkowa runda wtedy gdy dwóch topowych graczy jest z taką samą ilością punktów - g_suddendeath 1
Widzę że zajmują się zbędnymi rzeczami zamiast AC stworzyć i go już teraz wprowadzić. Ehh ten FS.
Eee zmiana trybu FFA na rundowy, chyba nie kosztowała wiele wysiłku? Co innego, gdyby zrobili zupełnie nowy tryb, typu Jump, nad czym trzeba by było dłużej popracować. Tak to Twoje pretensje są bezpodstawne ;)
Widzę że zajmują się zbędnymi rzeczami zamiast AC stworzyć i go już teraz wprowadzić. Ehh ten FS.
Produkcja gry komputerowej to nie gra w Starcrafta, gdzie wszystkie dronki są takie same i robią to samo ;) Jedna grupa robi modele, inna silnik gry, jeszcze inna levele a zupełnie kto inny AC.
Wszelkie artykuły autorstwa redakcji portalu Urban-Terror.pl licencjonowane są według Creative Commons BY-NC-ND.
Portal zastrzega sobie pełne prawa autorskie do jego designu.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Widzę że zajmują się zbędnymi rzeczami zamiast AC stworzyć i go już teraz wprowadzić. Ehh ten FS.