Świąteczna aktualizacja 009

Świąteczny update oprócz naprawy kolejnej porcji wykrytych błędów, przynosi pierwszy raz od wielu lat w historii Urban Terror nową broń!

Błędy

Kolejny patch, oznaczony wersją 009 zawiera sporo poprawek:

  • zoptymalizowano mapę Ramelle
  • uaktualniono tablicę wyników
  • naprawiono stoper w jump mode w czasie śledzenia gracza w trybie SPEC
  • naprawiono wyświetlanie koloru opaski naramiennej na tablicy wyników
  • naprawiono mini-tablicę wyników nie odświeżającą statusu gracza po respawnie
  • naprawiono leczenie gracza w bliskiej odległości od ściany
  • naprawiono ut_weaptoggle
  • ulepszono cg_autopickup 0 - od teraz podnosi tylko przedmioty będące w celowniku gracza
  • naprawiono ignorowanie ustawienia g_flagReturnTime
  • poprawiono spawny FFA/LMS na mapie Uptown
  • naprawiono błąd związany z "header" dla tekstury mirror1.tga
  • uaktualniono ikonę SPAS
  • naprawiono błąd w statystykach gracza
  • zoptymalizowano kod gry
  • naprawiono błąd z krwawiącymi ścianami
  • naprawiono błąd w stoperze Jump Mode jeśli czas przekracza godzinę
  • klawisz ESC zatwierdza wybór ekwipunku - tak jak w 4.1.1
  • naprawiono błąd objawiający się komunikatem "server is for low pings only"

Glock 18

Ci gracze, którzy pomagają w testach wersji rozwojowych mogli się nim pobawić od jakiegoś czasu - od dziś mogą wszyscy. W Urban Terror swój debiut ma austriacki pistolet Glock 18. Broń wykonana z kompozytów (czyli plastiku) znana jest z tego, że posiada dość unikatową cechę dla pistoletów - możliwość prowadzenia ognia ciągłego. Wersja w grze również posiada taką możliwość, z tą różnicą, że są to serie trój-pociskowe. Standardowy tryb "semi" jest oczywiście też dostępny. Magazynek Glocka w Urban Terror mieści 12 kul.

Menu RCON

Poprawiono i odświeżono menu RCON. Od teraz można w nim zmienić więcej ustawień oraz dodano takie polecenia jak "smite" (natychmiastowe zabicie wybranego gracza) - co ucieszy niejednego admina z pewnością.

Nowości dla Jump Mode

Dodano kolorowanie tras w JM oraz opcję dla mapperów zerowania stopera, jeśli gracz pojawi się w określonym miejscu. Teraz można używając klucza "color" w tworzeniu pola startowego dla każdej z tras przyporządkować mu określony kolor. Będzie on widoczny na tablicy wyników każdego gracza, co pozwala sprawdzić z której trasy on korzysta aktualnie.


Aktualizujemy UrT Updaterem, albo ściągamy sobie całą grę w najnowszej wersji - jak kto woli.

Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

Komentarze:

Obrazek użytkownika Rosa
Rosa, 8 lat temu

No no miłe zaskoczenie :D

#
Obrazek użytkownika Yore
Yore, 8 lat temu

Dziękuję całemu FS za kolejną łatkę :) ... i czekam na więcej! :)

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 8 lat temu
#
Obrazek użytkownika TheOnlyOnePL
TheOnlyOnePL, 8 lat temu

Na święta jak znalazł. To jedziemy z aktualizacją i zobaczymy co tym razem nawyrabiali;)

#
Obrazek użytkownika deska
deska, 8 lat temu

Trzeba dodać że napisali że to ostatnia poprawka dla 4.2 i być może już nie ujrzymy poprawki .010

Najważniejsze że zooptymalizowali kod gry i leczenie przy ścianach. W 008 jakoś dziwnie wchodziły hity a w 009 znacznie lepiej. Fps już nie spadają.

#
Obrazek użytkownika BrTk
BrTk, 8 lat temu

Jak to nie ujrzymy, ta gra dalej ma jeszcze parę niedociągnięć, a jak nie będzie możliwości ujrzenia 4.2.010 to FS zdecyduję się przejść z beta na official i gra będzie napewno ciągle poprawiana.

#
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 8 lat temu

Ja mam zepsute textury na uptown :<

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 8 lat temu

ta gra dalej ma jeszcze parę niedociągnięć,

Jakie? Pisz konretnie na .info albo tutaj :)

Ja mam zepsute textury na uptown :<

Daj picsa? To wyszło przy 009 czy ściągnąłeś pierwszy raz 42?

PS. Cytat fail.

#
Obrazek użytkownika putinn
putinn, 8 lat temu

Jak mogli dodać podstawowego klocka zamiast wersji z kompensatorem odrzutu?! : (

#