Pierwszy strzał z broni nie ma rozrzutu.
Pojawiły się pierwsze konkretne informacje o tym, jak działać będzie system identyfkacji graczy w systemie Auth - który zadebiutuje w Urban Terror 4.2
A co to jest?
Auth jest pierwszym krokiem Frozen Sand w kierunku uporządkowania tego, co się dzieje na serwerach oraz przekazaniu adminom serwerów lepszych narzędzi to kontroli tego, kto na ich serwerach gra. Cały projekt Auth jest w fazie beta testów i jako taki zostanie uruchomiony. Innej metody na jego masowe przetestowanie nie ma. Dzięki koncie Auth będzie możliwa identyfikacja gracza na kazdym serwerze, na którym jest włączony system Auth. Umożliwi to wiele udogodnień w administracji serwera oraz otwiera mnóstwo możliwości w przyszłości developerom.
Rejestracja konta
Abu skorzystać z systemu Auth należy się najpierw zarejestrować na stronie gry. Nie jest to specjalnie skomplikowane, nie różni się zbytnio od rejestracji na wielu innych stronach internetowych. Pole "login" będzie także naszym własnym, unikatowym, chronionym przez system nickiem. Po założeniu konta możemy również zarejestrować swój klan oraz wybrać dla niego przedrostek - "clan tag". Ten, kto zarejestruje klan jest automatycznie jego adminem i właścicielem. Przekazanie komuś innemu tych uprawnień jest oczywiście możliwe.
Funkcjonalności
Przyszłość
Wraz z rozwojem systemu pojawi się wiele dodatkowych funkcji, o których z pewnością się dowiemy, jak tylko zostaną uruchomione.
Oryginalny news oraz wątek na forum Frozen Sand znajdziecie tutaj.
Chyba tak. Bo na stronie profili póki co żadnych dodatkowych pól nie widać.
A kiedyś była opcja rejestracji aliasów (maks. 3) w paszporcie. Znikła :[
dokładnie znikła, poprosiłem o zmianę nicka gdyż już wiem, że nie będę mógł skorzystać z aliasów dostałem dziwną odpowiedz,że jest to niemożliwe ze względów technicznych :((
dokładnie znikła, poprosiłem o zmianę nicka gdyż już wiem, że nie będę mógł skorzystać z aliasów dostałem dziwną odpowiedz,że jest to niemożliwe ze względów technicznych :((
Nawet jeżeli jest to możliwe, to oni nie chcą 1000 osób, które nagle by prosiły o zmianę nicku, bo obecny im się nie podoba:)
To nie pomoże przy cziterach, oni będą mieć po 10 jak nie więcej kont, jak zbanują jedno to zacznie grać na drugim. Powinno być tak że jedno konto w grze, jeden alias bez możliwości zmiany przez konsole i problem byłby z głowy.
To nie pomoże przy cziterach, oni będą mieć po 10 jak nie więcej kont, jak zbanują jedno to zacznie grać na drugim. Powinno być tak że jedno konto w grze, jeden alias bez możliwości zmiany przez konsole i problem byłby z głowy.
Bez przesady. Nowe konto = nowy e-mail i nowe IP. Wszelkie 12minutesmail FS poblokowało, więc myślę, że nikomu by się nie chciało tak cheatować. Ale wiadomo, że wszystko jak się bardzo chce, to można obejść.
Po kilku miesiącach można wyciąć konta młodsze niż x dni. Jeśli popularność spadnie drastycznie, to dopuścić z powrotem ludzi bez konta, ale nałożyć na nich "sankcje", a tu duże pole do popisu. ;)
Zobaczysz co się będzie działo jak otworzysz serwer na ludzi bez kont. Będzie to samo co w przypadku CSa no steam a steam:)
Najwyżej się nie otworzy... system obecnie wydaje się całkiem elastyczny i może wystarczy zablokować możliwość gry dla kont młodszych niż 15 min., żeby pozbyć się upierdliwego cheatera. Swoją drogą, co działo się w CS?
Pierwszy strzał z broni nie ma rozrzutu.
Gdzie po rejestracji na stronie będzie możliwość wpisywania aliasów ? Chodzi o zwykłe wpisanie w konsole /name xxx ?