Kula wystrzelona z SR8 bez przybliżenia przyjmuje całkowicie losowy kierunek.
Hit tego miesiąca to granaty!
Adnotacja: Ten artykuł pierwotnie został udostępniony 6 miesięcy temu użytkownikom wspierającym nas na Tipeee. Co miesiąc publikuję posty, w których pokazuję wewnętrzne zrzuty ekranu, jak i filmy, opisując najnowsze funkcje w pracach nad nadchodzącą grą Urban Terror na silniku Unreal Engine 5.
Jeśli chcesz wesprzeć rozwój i utrzymanie gry, mając dostęp do najnowszych newsów, to możesz to zrobić na Tipeee za 1 € napiwku. Od teraz będę je również publikował tutaj z 6-miesięcznym opóźnieniem. Miłej lektury i daj nam znać, czy Ci się to podoba!
Cześć!
Na początek wspaniała wiadomość dla graczy, którzy uiszczają napiwek „360 No Scoper”. Po latach czekania w końcu mam łącze światłowodowe (1 Gbps download / 600 Mbps upload), co oznacza, że będę teraz w stanie streamować sesje testowe Urban Terror 5 bez żadnych zakłóceń. Przypominamy, że wystarczy przekazać napiwek jako „360 No Scoper”, aby uzyskać dostęp do prywatnego kanału na Discordzie, gdzie odbywają się transmisje - do czasu publicznej premiery UrT 5.
Hit tego miesiąca to granaty! Jak wiecie, UrT4 oferuje jedynie dwa rodzaje: HE (granaty ręczne) i granaty dymne. Są jednak inne, z którymi chcielibyśmy poeksperymentować w nowej wersji gry. Członkowie działu QA zasugerowali kilka pomysłów, które bardzo nam się spodobały, na przykład granat odłamkowy, który zadawałby mniejsze obrażenia niż HE, ale wywoływałby krwawienie z powodu wyrzucania wielu fragmentów, a tym samym spowalniałby twój ruch, dopóki się nie wyleczysz. Taki granat byłby interesujący na przykład do prowadzenia lub odpierania ataków. JohnnyEnglish szybko stworzył i oteksturował model, który zacząłem wprowadzać do gry, więc najpierw poeksperymentujemy z tym rozwiązaniem. Więcej na ten temat w przyszłym miesiącu!
Inna koncepcja potencjalnie wpisująca się w mechanizmy gry to lodowy granat, który tworzyłby bardzo zimny obszar na powierzchni wokół punktu uderzenia, znacznie spowalniając każdego, kto próbowałby po niej chodzić lub biegać, a także zmieniałby rozrzut broni podczas strzelania.
Jest więcej interesujących rzeczy (granat uderzeniowy, mołotow, granat lepki...), z którymi prawdopodobnie będziemy eksperymentować, gdy Urban Terror 5 zostanie udostępniony publicznie. Tego typu działania pozwolą nam ocenić zainteresowanie takimi rozwiązaniami i uzyskać natychmiastową informację zwrotną od społeczności.
W kontekście granatów warto zaznaczyć, że nie mieliśmy jeszcze odrzutu obrażeń pionków graczy po śmierci. Po prostu spadały na siebie bez żadnej prędkości. Neon ma teraz zaimplementowany odrzut przy śmierci, co w połączeniu z systemem ragdoll daje bardzo ładne i spektakularne zgony. Jest to o wiele zabawniejsze! Na końcu artykułu znajdziecie kilka przykładów w postaci filmów i zrzutów ekranu.
Neon i JohnnyEnglish wpadli w tym miesiącu na pomysł zintegrowania rzeczywistych zegarów w grze, które można umieścić w różnych miejscach na mapach. Wyświetlają one czas lokalny w czasie rzeczywistym. Dzięki temu wiesz, która jest godzina bez wychodzenia z gry. Niesamowite. JohnnyEnglish miał ochotę zaimplementować wiele różnych typów zegarów. To prosta rzecz, ale naprawdę mi się podoba! :D
W maju wydaliśmy również nową wersję QA, pierwszą w tym roku (tak, jest do bani!). Jak wiecie, czekaliśmy na poprawkę silnika systemu nieba, która nigdy nie nadeszła od Epic, więc w końcu zrobiliśmy własną, co pozwoliło nam ponownie wydać kompilacje QA.
Lizart i Neira nadal są zajęci tworzeniem świetnej zawartości dla mapy Thingley, którą testerzy QA mogli przetestować po raz pierwszy (WIP i na razie bez tekstur). Lizart zakończył pracę nad swoim małym narzędziem do tworzenia ładnych płytek podłogowych i dachowych, jak wyjaśniono w poście z zeszłego miesiąca. W tym miesiącu pojawiło się kilka dodatkowych zrzutów ekranu i filmów.
Mr.Yeah zaczął eksperymentować w związku z niektórymi pomysłami dotyczącymi wyglądu menu głównego i różnych kolorów. Więcej na ten temat wkrótce!
Do zobaczenia w przyszłym miesiącu! :)
- Barbatos
Kula wystrzelona z SR8 bez przybliżenia przyjmuje całkowicie losowy kierunek.
Więcej tych sk***iałych granatów, to napewno super rzecz. Jescze do tego icy surface z efektem spowolnienia, w sumie każdy jeden granat który wymieniają to nic ino spowolnienie, spowolnienie i kolejne spowolnienie, bardzo potrzeba rzecz w takiej grze jak Urban Terror... zaj***ć tą grę chcą do końca.