[Tipeee] Wiadomości od deweloperów - Marzec/kwiecień 2024

Nowy członek zespołu, Casa i Unreal Engine 5.4.

Adnotacja: Ten artykuł pierwotnie został udostępniony 6 miesięcy temu użytkownikom wspierającym nas na Tipeee. Co miesiąc publikuję posty, w których pokazuję wewnętrzne zrzuty ekranu, jak i filmy, opisując najnowsze funkcje w pracach nad nadchodzącą grą Urban Terror na silniku Unreal Engine 5.

Jeśli chcesz wesprzeć rozwój i utrzymanie gry, mając dostęp do najnowszych newsów, to możesz to zrobić na Tipeee za 1 € napiwku. Od teraz będę je również publikował tutaj z 6-miesięcznym opóźnieniem. Miłej lektury i daj nam znać, czy Ci się to podoba!

Hej wszystkim!

Wiele rzeczy wydarzyło się w ciągu ostatnich kilku tygodni.

Po pierwsze, z przyjemnością witamy NitraM w zespole FrozenSand! Kolejny Francuz dołącza do klanu :) NitraM stworzył kilka gier na Unreal Engine 4 na przestrzeni lat dla swoich dzieci, które również brały udział w pracach i gra w UrT od wielu lat. Jest utalentowanym projektantem poziomów, modelarzem i artystą 2D. Zaczął już pracę nad wieloma nowymi elementami UrT5, takimi jak samochód, fontanna dla mapy Casa, zlew, różne modele dla rynku Casa, a także kilka rekwizytów, tagów i plakatów, które można zobaczyć na załączonych zrzutach ekranu.

Wszystkie te elementy bardzo pomagają JohnnyEnglish w jego obecnym zadaniu przerabiania większości modeli budynków Casa, które już mu nie odpowiadały. Robi szybkie postępy i możesz zobaczyć różnice wizualne między starymi i nowymi modelami budynków na poniższych zrzutach ekranu:

Lizart zaskoczył nas w zeszłym tygodniu, ujawniając model broni bocznej, nad którą pracował przez jakiś czas: Falcon (włącznie ze zrzutami ekranu). Ta broń prawdopodobnie nie zostanie dodana do gry w najbliższej przyszłości, ponieważ skupiamy się na przygotowaniu publicznej wersji alfa z bronią, która jest obecnie w grze, ale zawsze miło jest wiedzieć, że jest kilka modeli broni, które będziemy mogli dodać do gry później, oczywiście w 100% stworzonych przez artystów FS. W dobie AI i dostępnych zasobów na rynku, jestem bardzo dumny z zespołu za stworzenie wszystkich zasobów, których używamy w Urban Terror 5.

Neon kontynuował pracę, którą rozpoczął kilka miesięcy temu nad modelem gracza Genesis G9. Pomyślnie przekierował animacje szkieletu G3, których obecnie używamy w grze, do szkieletu G9. Nadal z zapałem uczy się wszystkiego, co może na temat animacji, a w zeszłym tygodniu stworzył swoją pierwszą animację od podstaw (spójrz na to!).

MrYeah i Kipash zaczęli zanurzać palce w schematach, aby naprawić kilka problemów i dokonać pewnych optymalizacji. To miła pomoc dla programistów, którzy mogą lepiej skupić się na kodzie gry, gdzie zawsze jest mnóstwo rzeczy, które ich zajmują.

Na koniec, co jest nie mniej ważne, wydaliśmy nową kompilację QA dla testerów QA, składającą się z wielu ulepszeń wydajności, a także ulepszeń wspinaczki po półkach i drabinach wykonanych przez Neona, w tym nowej możliwości wspinania się po rogach lub po powierzchniach niepionowych.

O, i Unreal Engine 5.4 jest już dostępny! Czekaliśmy na tę wersję przez wiele miesięcy i nie możemy się doczekać, aby ją wkrótce wypróbować. Epic wprowadziło kilka ogromnych optymalizacji renderowania do silnika, a niektóre przykładowe projekty renderują się około 2 razy szybciej w UE 5.4 w porównaniu do UE 5.

Galeria zdjęć na stronie (pod filmami):

O artykule:

Czy wiesz, że...?

Możesz kopnąć przeciwnika, wbiegając na niego i wciskając klawisz skoku. Oprócz tego, że zostanie odepchnięty, zabierzesz mu 20% zdrowia.