Urban Terror 016

Po trzech miesiącach jest nowy patch do Urban Terror 4.2

Jak zawsze - sporo poprawionych błędów oraz trochę nowości. 

POPRAWKI

  • Auth już będzie was identyfikował poprawnie - koniec problemów z byciem rozpoznanym jako ktoś inny
  • drobne zmiany w animacjach
  • g_inactivity ustawione na 0 już działa jak powinno
  • Komenda cg_skinfixed0|1 pozwala na zablokowanie wymuszonych skinów po zmianie połów
  • zwiększono wartość com_hunkmegs a błąd z nim związany uczyniono bardziej czytelnym dla użytkownika
  • uaktualniono dźwięki MAC11
  • poprawiono odbicie na SR8
  • lagometer ma już poprawną pozycję w przypadku gry z wave respawnami
  • killsound słychać już także w przypadku zabicia granatem oraz przez wykrwawienie
  • na mapach typu skeetshoot można już bez problemów zbierać amunicję
  • po restarcie mapy wyświetlany czas do respawny działa tak jak powinien
  • dodano dźwięk przy zmianie trybu broni
  • boty już nie będą wyrzucane z serwera za team killing
  • Jump Mode otrzymał nowy CVAR: g_noVest - wartość 1 nie pozwoli graczom wybierać kamizelki jako elementu ekwipunku
  • gracze typu ping 999 mogą już być normalnie wyrzucani
  • dmaHD ma od teraz zablokowane wartości 44Khz 16-bit stereo
  • dodano oddzielne binarki dla użytkowników Windows is starych procesorów bez SSE2
  • naprawiono oznaczenie graczy rezerwowych po zmianie mapy
  • mini tablica wyników poprawnie wyświetla oznaczenia przy komendzie /forcesub
  • dmaHD można już konfigurować w menu gry
  • komenda r_mode pozwala na poprawne wykorzystanie monitorów panoramicznych
  • zwiększono szerokość chatu
  • inactivity timer nie wyrzuci już klienta, który jest jednocześnie serwerem gry
  • dmaHD doczekało się bardzo poważnej przebudowy, powinno działać znacznie lepiej

NOWOŚCI

Dodano nowe skiny do wyboru: DrPink oraz DrBlue:

Możecie sobie teraz włączyć w menu gry prędkościomierz wskazujący także przyspieszenie w jednostkach „quake”, kilometrach na godzinę lub milach na godzinę.

Dodano 2 nowe celowniki - jeden (crossdot) jest dla broni z celownikiem optycznym, drugi to klasyczny krzyżyk z Quake 3 Arena.

Pojawiło się wbudowane balansowanie zespołów, czyli TeamBalancer.

  • g_autobalance 0 - wyłączony
  • g_autobalance 1 - sprawdza co minutę
  • g_autobalance 2 - co dwie minuty

TeamBalancer czeka na nową rundę lub śmierć gracza, zanim go przeniesie do innej drużyny.

Ponadto, od teraz możecie zawsze przeczytać, ile czasu trwało zdobycie flagi w CTF:

 Natomiast dmaHD można już bez stresu i skomplikowanych komend skonfigurować poprzez menu gry.

 


 

Uaktualniamy jak zawsze - albo UrT Updaterem albo ściągamy świeżutkiego ZIPa z grą.

Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

Komentarze:

Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 10 lat temu

I can see PINK people.

#
Obrazek użytkownika Wlodi
Wlodi, 10 lat temu

Czy te skiny to żart?

#
Obrazek użytkownika Rosa
Rosa, 10 lat temu

@Wlodi mam nadzieję, że tak...

#
Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 10 lat temu

popatrzcie na obrazki na flagach. skiny to raczej żart/ukłon w kierunku pewnej osoby. update póki co paca nieźle. dobrze byłoby gdyby w menu "player" nazwy skinów przesuwały się alfabetycznie.

#
Obrazek użytkownika Wlodi
Wlodi, 10 lat temu

Czego ja bym nie chciał, żeby było...

#
Obrazek użytkownika EasyRider
EasyRider, 10 lat temu

Wszystko fajnie ale doszedł nowy bug, respawnujesz się na spawnie drużyny przeciwnej.. rewelacja po prostu..

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 10 lat temu

tylko na serwach z wlaczonym autobalancerem, wylaczyc autobalance na serwie

#
Obrazek użytkownika EasyRider
EasyRider, 10 lat temu

@n1n Zgadza się, g_autobalance 0 i jest OK. Prowizorka do następnego update'a który mam nadzieje to naprawi.

#
Obrazek użytkownika blanci0r
blanci0r, 10 lat temu

to raczej żart/ukłon w kierunku pewnej osoby.

W kierunku pewnych osób tj. nas graczy.

#

Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Możesz się leczyć, równocześnie przeładowując broń. Podczas leczenia, zwyczajnie kliknij przycisk odpowiedzialny za przeładowanie.