Przy użyciu F11 możesz tworzyć screenshoty automatycznie zapisujące się w folderze z grą.
Ten artykuł pokrywa dość obszerny okres, z racji iż blogi na temat postępów prac od Frozen Sand są dość ubogie w szczegóły, za to mają nader obszerną galerię mediów do obejrzenia, do czego zachęcamy do zrobienia na oficjalnym źródle informacji. Łącznie będzie to ok. 120 zdjęć i 25 filmików.
A są tam zawarte postępy prac nad mapami takimi jak: Thingley, Orbital, Prague czy SkyLines. Podobno w dużej mierze jest to zasługą dużej aktywności nowo przyjętego członka składu NitraM-a, choć w chwili pisania tego artykułu, będzie to już prawie rok od wpuszczenia go w szeregi FS. Jego praca polega w głównej mierze na tworzeniu modeli do umieszczenia na mapie, m.in.: samochody, śmietniki, deskorolki, jak i pomniejsze detale, uzupełniające płaskie przestrzenie, takie jak plakaty czy billboardy. Kolejny dość świeży developer, Neon, zakończył właśnie prace nad zaktualizowaniem frameworka od animacji G3 do wersji G9. W temacie animacji - projektowane są takie ruchy jak wyciąganie i chowanie broni, jak i został zlikwidowany błąd, powodujący mryganie broni w rękach podczas przełączania się między nimi. Kolejny zapowiadany framework/podsystem - MetaSounds - jest już aktywnie wdrażany przez Chump'a, co pozwala np. lepiej generować dźwięki wystrzałów, w zależności od ich odległości od gracza.
Z ciekawszych rzeczy, headshoty mają być dodatkowo nagradzane w postaci eksplodującej głowy u nieszczęśliwca! Jednakże, kontynuując podejście do tego aspektu w UrT 4, takie wszelakie drastyczne sceny będą mogły być dobrowolnie wyłączone w opcjach gry.


Przy użyciu F11 możesz tworzyć screenshoty automatycznie zapisujące się w folderze z grą.
