Wywiad z założycielem i członkami klanu DrunkNoobs

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić Wam kulisy powstania i funkcjonowania klanu DrunkNoobs.

1. Kiedy stworzyliście klan?

<DN>JonnyUK: DrunkNoobs powstał pod koniec 2010 roku.

2. Jaka była stojąca za tym idea?

Uwielbiałem grać na mapie Eagle, a w tamtym czasie nie było wielu aktywnych serwerów Eagle, więc wynająłem serwer i stworzyłem Eagle 24/7. Serwer szybko zaczął zdobywać i dlatego potrzebowaliśmy regulaminu i adminów. Tak narodził się DrunkNoobs.

3. Z czego jesteś najbardziej dumny?

Jestem bardzo dumny z naszej społeczności i wszystkich, którzy poświęcają swój cenny czas na pomoc w prowadzeniu klanu i serwera.

4. Jakie były największe wyzwania na przestrzeni lat?

Na przestrzeni lat napotkaliśmy wiele „wybojów na naszej drodze”. Myślę, że jednym z największych wyzwań był błąd w naszym ukochanym Eagle, czyli mapie, na której działa nasz serwer. Błąd, który spowodował, że rozgrywka była bardzo opóźniona. Myślę, że naprawienie tego zajęło około roku, współpracowaliśmy w tym zakresie z Frozen Sand i pomogliśmy im przetestować poprawkę. Ostatecznie zostało to naprawione, ale gdyby Eagle stał się niegrywalny, to mogłoby to być dla naszego klanu prawdziwą katastrofą.

5. Jak poznałeś innych członków klanu? Rekrutowałeś ich czy spotkałeś bezpośrednio w grze?

<DN>Dinkelkeks: Nie wiem, jak to było załatwiane w pierwszych dniach funkcjonowania klanu, ponieważ mnie wtedy nie było. Jednak od kilku lat DN przyjmuje nowych członków za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego na naszych forach. Oznacza to, że nie prowadzimy aktywnej rekrutacji graczy, ale każdy może ubiegać się o członkostwo w DN, wypełniając ten formularz: https://drunknoobs.com/forums/join-dn/169-application-form-and-minimum-requirements

Nie każdy kandydat jest jednak akceptowany. Istnieje kilka minimalnych wymagań i trzeba odpowiedzieć na parę pytań, tj. kandydaci muszą być aktywni na naszym serwerze i przestrzegać naszych zasad. Co najważniejsze, członkowie DrunkNoobs będą głosować nad każdą nową aplikacją. Dlatego, aby zostać zaakceptowanym, kandydat powinien być dobrze znany wśród obecnych członków i muszą oni ocenić, czy kandydat dobrze pasuje do klanu.

6. Czy kiedykolwiek myśleliście o udziale w zawodach UrT Urban-Zone?

<DN>Mercer: Jakiś czas temu myśleliśmy o tym pomyśle, lecz szybko doszliśmy do wniosku, że nie sprostamy turniejowym wymogom. Bardzo trudno jest znaleźć czas na treningi, a nawet wspólną zabawę dla zabawy. Próba wzięcia udziału w konkursie byłaby jeszcze trudniejsza, a tak naprawdę niemożliwa.

7. Czy umiesz tworzyć mapy lub angażujesz się jakoś w społeczność?

Chociaż jeden lub dwóch członków ma wiedzę potrzebną do tworzenia map, obecnie nie jest to coś, nad czym aktywnie pracujemy i, o ile mi wiadomo, nie jest to w planach na przyszłość. Nasze zaangażowanie skupiało się niemal wyłącznie na utrzymaniu Eagle przy życiu i działaniu. Oczywiście, jeśli ktoś przychodzi do nas z jakimikolwiek pytaniami lub problemami związanymi z UrT, staramy się jak najlepiej pomóc.

8. Jakie są twoje ulubione mapy?

Cóż... EAGLE! Jestem pewien, że każdy członek ma inne ulubione mapy, ale myślę, że można śmiało powiedzieć, że wszyscy kochamy Eagle.

9. Jak widzisz postęp dotyczący gry? Czy czekasz na nową wersję? I co chciałbyś dodać lub zmienić?

Uważam, że prace postępują zbyt powoli. Prawdopodobnie zbyt wolno dla obecnej społeczności UrT, czy też tych, którzy już nie grają. Większość z nas odkryła tę grę dawno temu i chociaż wciąż żywimy nią zainteresowanie, to mamy też swoje obowiązki. Większość z nas pracuje, ma rodziny itp. i po prostu nie ma czasu na granie w Urban Terror.

Jednak nowa wersja z pewnością przyciągnie nowych graczy do społeczności UrT. Tym bardziej, że zostanie wydana na Steamie, co zasadniczo zwieksza możliwość dotarcia do znacznie większej liczby potencjalnych graczy. Jeśli chodzi o to, co przyniesie sama gra, z tego, co widzę w opiniach testerów QA, „feeling” gry jest bardzo zbliżony do poprzedniej wersji, co moim zdaniem jest kluczowym czynnikiem, unikalność rozgrywki (poruszanie się, strzelanie). Wydaje mi się, że nazywano to „fun over physics”, gdy gra się ukazała.

10. W jaki sposób zareklamowałbyś tę grę nowym graczom?

Umieszczenie Urban Terror na platformie Steam jako gry FPS w ramach modelu Free-to-Play bardzo pomoże i wzbudzi zainteresowanie. Biorąc pod uwagę podobne gry (Black Squad, AVA itp.) szacuję, że tysiące nowych graczy wypróbuje Urban Terror, gdy ukaże się w nowej wersji. Jak w większości przypadków, zatrzymanie tych graczy będzie zależało od przeciwdziałania oszustwom, wysokiej jakości zawartości i ogólnej rozgrywki.

O artykule:

Komentarze:

Obrazek użytkownika CRAAACH
CRAAACH, 1 rok temu

Brakło mi najistotniejszego pytania dla każdego kto zetknął się z tą mapą/serwem: kiedy se poradzą z lustrem weneckim na kolejce ;P Choć to pewnie już na Resurgence. A tak po za tym, to nie spodziewałem się, że ktoś jeszcze Black Squada będzie znał, zwłaszcza teraz po zmianach w tamtej grze nie przypuszczałem że jakieś stare wygi z urbana będą to giercić, heh.

#
Obrazek użytkownika Wlodi
Wlodi, 1 rok temu

Więcej takich wywiadów!

#
Obrazek użytkownika rejku
rejku, 1 rok temu

@CRAAACH:
nie mogą tego zrobić, ponieważ nie mają zgody twórcy mapy,a jest ona niezbędna, aby mapa z tą poprawką mogła istnieć, Johnny próbował skontaktować się z twórcą tej mapy, który nawet swego czasu grał na tym serwerze, jednak nigdy nie udało się z nim nawiązać kontaktu

#
Obrazek użytkownika BOMBPLAYER
BOMBPLAYER, 1 rok temu

@CRAAACH:
Otrzymałem następującą odpowiedź:
"I think you are refereeing to the glass next to the immovable cable car. That has been fixed on our server".

#
Obrazek użytkownika BOMBPLAYER
BOMBPLAYER, 1 rok temu

@Wlodi:
Bardzo dziękuję!

#

Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Kula wystrzelona z SR8 bez przybliżenia przyjmuje całkowicie losowy kierunek.