Urban Terror 4.2.021

Kolejny patch do wersji 4.2 wydany

Najważniejszą rzeczą w nowym Urban Terror 4.2.021 jest przede wszystkim nowy HUD. 

Nowości

  • zmieniono font w grze, zastąpiono go fontem Roboto
  • rozmiar fonta w HUD został zmniejszony
  • mini-tablica wyników otrzymała nowy wygląd
  • lagometer wygląda inaczej
  • dodano wartość cyfrową reprezentującą zdrowie - włączamy i wyłączamy CVARem cg_drawhealth
  • przełączanie się między broniami/przedmiotami wyświetli teraz ładniejsze miniaturki
  • dźwięk odliczania "3..2..1.., go" można wyłączyć CVARem cg_countdownSound
  • czasomierze meczu i "hot potato" zostały przesunięte w prawo i otrzymały nowe ikonki
  • w przeglądarce serwerów mapy których nie macie są podświetlane na pomarańczowo
  • dodano zmienną dla czatu $hp - informuje ile % zdrowia macie
  • menu głosowania wygląda inaczej
  • w trybie Freeze Tag mapy używają układu z Team Survivor
  • dodano komendy rcon forcesub  oraz rcon forcecaptain
  • dodano wartość CVARa  cg_showbullethits 3
  • dodano komendę rcon swap do zamiany miejscami dwóch graczy
  • komenda cl_drawclock zostaje zastąpiona cg_drawclock (1 to zegar 24-godzonny, 2 to zegar 12-godzinny)

Poprawki błędów

  • ut4_docks ma już poprawne spawny w TDM
  • na ut4_ricochet już nie brakuje tekstur
  • jeśli tuż przed timeoutem skoczycie, już nie będziecie fruwać
  • w Bomb Mode gracz rozbrajający bombę już nie jest oznaczony jako "FRZN"
  • upuszczona bomba na minimapie jest żółta
  • czas g_inactivity już się nie kumuluje po zmianie mapy
  • niektóre z ikon amunicji już nie są rozmazane
  • miernik szybkości już się nie pokrywa z informacja o broni
  • hełm i gogle użyte jednocześnie renderują się już poprawnie
  • "X team wins" - kolor odpowiada kolorom drużyn wybranym w opcjach gry
  • pierwszy strzał z automatu jest w 100% celny
  • w trybie Follow The Leader lider jest na tablicy wyników oznaczony jako LEAD
  • w trybie Capture And Hold ostatnie flagi przy zakończeniu meczu są także podliczane
  • formatowanie tekstu w instrukcji odnośnie ustalania skórek drużynowych jest już poprawne
  • menu wyboru skórki działa już poprawnie
  • cl_pitchspeed już nie jest zablokowane
  • w trybie Jump Mode mini tablica używa już "Players" zamiast "Enemies"

Aktualizujecie jak zawsze pobierajką lub ściągacie gotowego ZIPa stąd. Jeśli chcecie coś przekazać twórcom gry, wątek na forum poświęcony nowej wersji znajdziecie tutaj.

Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

  • Opublikowany: 9 lat temu
  • Wyświetleń: 12503
  • Tagi: 4.2, hud, news

Komentarze:

Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 9 lat temu

Nieźle to wygląda, fajnie, że jeszcze dłubią przy staruszku.

#
Obrazek użytkownika Wlodi
Wlodi, 9 lat temu

Od tej aktualizacji powinien tak naprawdę pojawić się Urban Terror 4.2

#
Obrazek użytkownika pAter
pAter, 9 lat temu

@Wlodi: czyli nie było sensu wypuszczać 4.2 dwa lata temu?

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 9 lat temu

@pAter: się robi metafizycznie powoli :D

#
Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 9 lat temu

Urban dziadzio, ale paca :). Ostatnio nawet można BM pograć wieczorami - nie tylko na Dustcie :).

#

Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Przy użyciu F11 możesz tworzyć screenshoty automatycznie zapisujące się w folderze z grą.