Nie możesz nosić broni bocznej (secondary) podczas gdy twoją główną jest Negev.
Prawie jak na Euro2012!
Koniec zapisów
Pracowaliśmy ciężko, aby dobrać grupy do pierwszego sezonu 2013. Zapisy okazały się bardzo motywujące, cieszymy się z tego, że Urban Terror jest daleki od śmierci naturalnej. Jak zapewne zauważyliście, grupy jeszcze nie zostały opublikowane. Stanie się to dziś. Podobnie będzie ze zmianami w regulaminie i opiekunami poszczególnych dywizji. Swój pierwszy mecz musicie ustawić przed końcem tego tygodnia, to ostatecznego terminu jakim jest niedziela, do godziny 23:59 czasu polskiego.
Losowanie
Jak zapewne zauważyliście, ten sezon przynosi sporo zmian, dla najlepszych klanów stworzyliśmy puchar. Aby uczynić to jeszcze bardziej ekscytującym, zaplanowaliśmy widowisko z losowaniem, mającym na celu wyłonienie grup do fazy grupowej. Zapraszamy wszystkich na strumyk o 19:00 czasu polskiego na naszym kanale Twitch.tv.
Rozkład jazdy na obecny sezon:
historyczny moment. BM ciut bardziej popularny niż CTF.
@Rasta
Tizz chyba kiedyś napisał na .info, że CTF nie jest tak popularny, bo w nim wallhacki się tak nie przydają :D
Od kiedy zacząłem robić GTV z CTF to ten tryb co nieco polubiłem ;). Gdyby tylko przestali grać 3 mapy w kółko (Abbey, TP, Algiers plus bonusowy BoobTown). Ale byłby skowyt gryby jakaś drużyna z pierwszej dywizji targnęła się na Ramelle albo chociaż Ridayah.
@Rasta
Mapy są dobierane pod wave respawn i tyle. 15 sek a potem masz całą bazę wroga pełną świeżych wrogów. Ja się jaram Riadach strasznie w CTF - bardzo w stylu Quake/Unreal, przypomina CTF-Maul z UnrealTournament.
Zapomniałeś o Tohundze :D
Majki WH czy zasady to nie jest problem CTF bo to akurat pierdoły (mapy i tak się gra w dużej mierze te popularne w TS) nie wpływające na ligową rozgrywkę jak jedna istotna rzecz. Kto grał w CTF na poważnie ten wie, że przepaść między czołówką (pierwsze 2-3 dywizje) a resztą jest potworna, w CTF jak nigdzie liczy się zgranie, skill, umiejętność poruszania się, refleks, doświadczenie i masa innych rzeczy, których ciężko się nauczyć tak o, bez masy treningów i stałej, dobrej ekipy.
@up +1
Zbitek pro przegra z nie-tak-bardzo-pro indywidualnie, ale zgranym teamem CTF. Dobrze Majki wiesz, że tam w Hameryce boją się Eurosów w wave CTF, bo jesteśmy szybcy. I fajnie na to popatrzeć, na ciekawe jumpy, kto szybciej capnie flagę, w końcu szybki tryb rozgrywki to chyba jedno z haseł reklamowych tej gry. ;)
Mapa, na której nie da się w mniej niż 15 sekund dojść do flagi przeciwnika, a jeszcze po drodze mieć czas na pozbycie się obrony, nie nadaje się do wave CTF. Tak samo jak nie wszystkie nadają się do bomby z jakichś tam, nieznanych mi (bo nie gram bomby) powodów. Przykład Paris i Tohungi pokazuje, że można wprowadzić do tego trybu coś nowego i powodem niechęci do innych standardowych map nie jest zwykłe widzimisię. Przecież na takim Campelle to byłoby ninja style z obu stron, bo nikomu nie opłacałoby się walczyć w środku mapy, skoro po takiej walce pewnie nikt nie byłby zdolny dojść do flagi, a już tym bardziej z nią wrócić. I weź oglądaj mapę kończącą się piłkarskim wynikiem 1-0 po 30 min. (bo z sudden death 1 ;)).
Czemu nie jest popularny? W TS łatwiej zostać bohaterem wygrywając rundę np. 1v4 - i to może bardziej kręcić. W wave CTF bohaterem jest team.
Ah, Tizz może sobie w dupę wsadzić swoje opinie - zawsze hejtował Polaków, wszyscy zawsze dla niego grali z WH, tzn. tylko w pcw, które przegrał. ;)
Nie możesz nosić broni bocznej (secondary) podczas gdy twoją główną jest Negev.
Gratulację dla polskich teamów, które znalazły się w Cup Draw, czyli GT (ts i bm), GD (ctf), GDW (ctf i bm) oraz 21 (bm)