Jeżeli po rozpoczęciu rundy nie oddałeś jeszcze strzału, możesz wrócić do menu wyboru ekwipunku i zmienić broń.
Po trzech długich miesiącach otrzymamy dziś dziesiątą aktualizację
Około godziny 22:00 będzie można zacząć pobierać Urban Terror 4.2 w wersji 010
Lista poprawek:
Tyle z poprawek, teraz trochę nowości
Rewolucja w skinach graczy
Od wersji 010 można już wymuszać skiny, jakich używają gracze. Tylko po stronie gracza oczywiście. Możecie w menu gry wybrać zestaw skórek dla swojego zespołu jak i drużyny przeciwnika:
W grze to wygląda mniej więcej tak:
Akceleracja myszy z Quake Live
Jak może niektórzy wiedzą, główny programista QuakeLive jest członkiem Frozen Sand od jakiegoś czasu. Jedną z rzeczy jakie zrobił dla Quake, było opracowanie nowego systemu akceleracji myszy, który został dodany jako opcja do Urban Terror 4.2.
Aby ją włączyć, używamy nowego CVARa:
Dostępne ustawienia:
Stara akceleracja (cl_mouseAccelStyle 0) może być trudna do kalibracji, ponieważ gdy już ustawicie czułość myszy, to ustawienie akceleracji na 0 będzie miało wpływ na czułość przy niskiej prędkości poruszania celownikiem. Podstawowy problem ze starą akceleracją polega na tym, że macie do dyspozycji tylko akcelerację opartą na wielokrotności liczby 2.
Nowy kod ma za zadanie rozwiązać obydwa problemy.
Jak już ustawicie sobie czułość, która wam odpowiada, przy starym kodzie akceleracji, możecie zacząć zwiększać wartość cl_mouseAccel oraz bawić się ustawieniem cl_mouseAccelOffset, aby uzyskać przyspieszenie przy szybkich ruchach, które was zadowoli.
cl_mouseAccel jest wartością „siły”. Powinno być większe bądź równe 1. Wartość 2 da taką samą krzywą jak 0. Im wyższa wartość, tym szybsze przyspieszenie.
cl_mouseAccelOffset reguluje jak bardzo bazowa delta myszy będzie podwojona przez przyspieszenie. Im bliżej zera, tym większa akceleracja będzie występować przy wolniejszych ruchach. Jest to bardzo przydatne również gdy zmieniacie mysz na nową, z wyższą wartością DPI. Jeśli zmiana jest z 500 na 1000 DPI, możecie podzielić swoją wartość cl_mouseAccelOffset przez dwa, aby zachować stare "wyczucie" (prawdopodobnie też zwiększy się wasza precyzja gdy to robicie, ale nie jest to związane z akceleracją myszy).
Ignorowanie trolli
Dodano dwie nowe komendy, które mogą się przydać, jeśli nie macie ochoty czytać tego, co pisze konkretna osoba na czacie.
Aktualizujemy Updaterem, jak zawsze. Od godziny 22:00 czasu polskiego 010 powinno być w kanale aktualizacji. Oryginalny wpis na stronie Frozen Sand znajdziecie tutaj.
Oglądając stream na twitchu, widze że animacje są super ... wreszcie ludzie nie będą narzekać na 4.2
http://i.imgur.com/pLiGmZI.png
n1, postoję
Jak Ty to robisz putinn - Tobie zawsze coś się psuje :|
@Majki:
lepiej napraw :|
Wyślij mi ktoś ten plik bo stracę resztkę włosów, genialny updater nie chce go pobrać :|
Bo w 010 założyliśmy specjalny filtr na lamki - nie można go obejść :<
Może siedzisz za jakimś proxy? Pobierz całe 010 na próbę.
@Majki: rozpędzam się :| nie mam proxy, napraw
zrobili skiny dla publikowców bo tego chcieli , zwalili walljumpy , naprawione "drobnostki" które powinny być naprawione w 4.1 a zwalone tyle rzeczy po drodze .
GJ..
jaki masz niby problem z wj mati?
i nie sacz juz tyle jadem, w koncu jest piatek ;>
Coś nie teges z tymi jumpami jest, jakby ściągało cię do dołu podczas wj. I glock dalej ssie, ale poza tym jest spoko. Lajkuję białe skiny.
Jeżeli po rozpoczęciu rundy nie oddałeś jeszcze strzału, możesz wrócić do menu wyboru ekwipunku i zmienić broń.
Stawiam, że ~90% zarejestrowanych na Portalu nie wiedziało na początku, jak to się robi, połowa z nich nie wiedziała pewnie nawet, co to jest konsola. Są tutaj, bo jakoś przeżyli instalację i pierwsze wrażenie, no ale większość obecnych graczy UrT ma więcej niż 16 lat i żyli w czasach, kiedy wszystko trzeba było samemu zrobić i dać sobie jakoś radę. Jeżeli chcemy mieć nowych graczy (niby po to cały wysiłek przy 4.2 i Portalu), którzy są już przyzwyczajeni do tego, że rzeczy po prostu działają, nie możemy ich traktować tak jak napisałeś.