Urban Zone przechodzi na Urban Terror 4.2

Dziś SevenOfNine opublikował informację na temat zapisów do nowego sezonu Urban Zone.

ZAPISY

Zapisy trwają od dziś do 25-go kwietnia. Jak zawsze, kilka dni potem zostaną opublikowane składy, co da wam sporo czasu na ustawienie pierwszego meczu.

SYSTEM PUCHAROWY

Testowaliśmy system pucharowy w czasie poprzedniego sezonu. Dla tych co nie są w temacie przypominamy - najlepsze 16 zespołów zostaje podzielone na 4 grupy po cztery zespoły każda. Pierwsze dwa w każdej grupie awansują do play offów. Jesteśmy z tego systemu zadowoleni i chociaż jest kilka elementów, które chcemy zmienić i uczynić bardziej interesującymi, to wciąż rozważamy wasze komentarze zamieszczone na forum. Niektóre szczegóły mogą ulec zmianie i to w ostatniej chwili - zobaczymy jak będzie i z pewnością weźmiemy pod uwagę wasze opinie.

URBAN TERROR 4.2

Tak - ten sezon będzie rozegrany w użyciem najnowszej wersji gry Urban Terror i będzie to obowiązkowe dla wszystkich. Uważamy, że Urban Terror 4.2.011 jest gotowy do zastosowania w gdzie ligowej. Sugerowaliśmy Clan Base wspólne przejście na 4.2 już jakiś czas temu. Teraz, gdy CB zrobiło pierwszy krok, możemy wreszcie przejść na 4.2 bez dzielenia społeczności na dwie różne wersje gry. Sensowne opinie i komentarze to jedyny sposób, aby pomóc Frozen Sand w stworzeniu gry jak najbardziej dopasowanej do potrzeb graczy. Zawsze możecie podzielić się opiniami tutaj na forum, lub na stronie gry - ale strona Frozen Sand jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem. Przed pierwszą kolejką ogłosimy na jakiej wersji Urban Terror 4.2 będziemy grać przez cały sezon. Przy odrobinie szczęścia, otrzymamy nowszą wersję, zawierającą jeszcze więcej poprawek.

SYSTEM AUTH

Każdy klan musi być zarejestrowany na urbanterror.info. Wszyscy gracze muszą być zarejestrowani zarówno na urbanterror.info jak i naszej stronie oraz ich klany muszą być też zalinkowane. Kto tego nie zrobi, nie będzie mógł używać swojego tagu klanowego.

Wszyscy gracze w lidze muszą być zarejestrowani w systemie Auth i zalogowani w trakcie gry, więc muszą dodać swoje konto Auth do swojego profilu na stronie Urban Zone, jeśli chcą w ogóle grać w lidze. Konfiguracje serwera nie pozwolą połączyć się graczom którzy nie są zarejestrowani i zalogowani. Prosiliśmy o to już w czasie Summer Cup 2012, ale z pewnością niektórzy to przeoczyli. Tutaj możecie znaleźć poprzedni wpis, który wyjaśnia jak dodać konto Auth do Urban Zone. Tam też możecie przeczytać więcej na temat systemu, jeśli nie jesteście pewni, to czego służy.

NOWE KONFIGURACJE SERWERÓW

Przejście na 4.2 wymusiło na nas zmianę konfiguracji - uaktualnione wersje znajdziecie tutaj.

NOWE ZASADY

Będzie kilka zmian, ogłoszone zostaną wkrótce.


Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

Komentarze:

Obrazek użytkownika BaNaN
BaNaN, 10 lat temu

To czas usunąć 4.1.1 i zacząć ćwiczyć skilla na 4.2 :(

#
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 10 lat temu

Nareszcie :P Wiedziałem, że jak cb będzie grało na 4.2 to uz zrobi to samo. W sumie to dobrze :) Mam tylko pytanie. Gdzieś na forum wyczytałem, że trwają prace nad stworzeniem hacków do 4.2. Czy w razie gdy coś takiego wyjdzie FS może wprowadzić łatkę, która zablokuje tego haxa? Byłoby fajnie :P Po jakimś czasie ludzie mogliby dać sobie spokój z tym :D

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 10 lat temu

@up od tego jest wlasnie updater, choc devi wspominali na forum (temat do newsa o 011) ze planuja rowniez wprowadzic aktywnego AC. co do tego kiedy gdzie co i jak.... wielka tajemnica ;)
wyobrazam sobie nawet cos takiego ze AC nie bedzie widoczny w API wcale dla uzytkownika, a client sam bedzie meldowal sie poprzez auth do serwera auth o podjetych przez danego usera dzialan sugerujacych ingerencje w kod gry aplikacji obcej (tzw 3rd party).
takze zycze powodzenia testujacym...

#
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 10 lat temu

@n1n Dzięki, o to mi właśnie chodziło.

#
Obrazek użytkownika deska
deska, 10 lat temu

@n1n

Jeśli to nastąpi to wrócę do gry ... ale jak narazie 4.2 mnie troszke przekonuje przez to że "jak narazie" nie ma czitów na tą wersje i mam dylemat czy warto znów zaczynać mozolne granie które i tak skończy się zwycięstwem cziterów...

#
Obrazek użytkownika pAter
pAter, 10 lat temu

@LemoNade napisał:

Nareszcie :P Wiedziałem, że jak cb będzie grało na 4.2 to uz zrobi to samo. W sumie to dobrze :) Mam tylko pytanie. Gdzieś na forum wyczytałem, że trwają prace nad stworzeniem hacków do 4.2. Czy w razie gdy coś takiego wyjdzie FS może wprowadzić łatkę, która zablokuje tego haxa? Byłoby fajnie :P Po jakimś czasie ludzie mogliby dać sobie spokój z tym :D

Koleś dał linka do trojana. Nie ma czitów do 4.2. :)

#
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 10 lat temu

@pAter

Widać, że to robota Polaka hehe :D

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 10 lat temu

Nie ma mowy o AC do UrTa, który jest oparty na silniku open source. Jakikolwiek AC by wprowadzić, jesteśmy prawnie zobowiązani do udostępnienia jego kodu źródłowego, jako że AC jest częścią i pochodną jednocześnie silnika.

Co do haxxów - każdy nasz update wymaga stworzenia czegoś takiego od nowa.

#
Obrazek użytkownika deska
deska, 10 lat temu

@Majki

Także w latach świetlnych Star Trek'a będziemy grać w UrT w wersji 4.2.638 ?

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 10 lat temu

@deska
wychowałem się na Star Trek, ale za nic w świecie nie rozumiem, co masz na myśli :)

#

Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Przy użyciu F11 możesz tworzyć screenshoty automatycznie zapisujące się w folderze z grą.