Możesz się leczyć, równocześnie przeładowując broń. Podczas leczenia, zwyczajnie kliknij przycisk odpowiedzialny za przeładowanie.
Dzisiaj o 20:00 nadejdzie nowa aktualizacja
Dziś Frozen Sand ogłosiło, że wieczorem czasu polskiego dostaniemy nowego patcha do Urban Terror 4.2. Patch otrzymał szczęśliwy numerek 013 i wnosi on sporo poprawek błędów oraz jeszcze więcej nowości.
Kilka zmiennych otrzymało nowe nazwy:
CVARy g_noStamina oraz g_regainStamina zostały połączone w jeden, g_stamina. 0 to normalne zachowanie staminy w grze, 1 błyskawicznie ją regeneruje a 2 daje jej nieskończoność.
Wraz z wersją 013 debiutuje nowy system podziału strefy obrażeń. Teraz jest ich dużo więcej. Dodano:
Obrażenia zadawane przez broń zostały odpowiednio dostosowane do strefy trafienia. Pachwina oraz pośladki zachowują się prawie jak tors w kwestii obrażeń - a zostały dodane aby rozwiązać problem "zbyt wielu trafień w nogi" w Urban Terror 4.2. Wcześniej strefa trafień nóg zaczynała się, anatomicznie, od pasa w dół. Teraz pomiędzy torsem a nogami są jeszcze pachwina oraz pośladki.
Wraz z wersją 013 debiutuje kilka długo oczekiwanych usprawnień. Dodano system dźwięku dmaHD, który możecie włączyć i używać zamiast wbudowanego. Ponadto użytkownicy Windows wreszcie dostali do dyspozycji komendę /raw_mouse, która pozwala na grę bez zakłóceń, które może generować system Windows.
Od teraz można również łatwo przypisać proces gry do pojedynczego, konkretnego rdzenia procesora. Opcja tylko dla Windows, nie mylić z wielowątkowością oczywiście.
Najważniejsze komendy to:
Komplet komend zaawansowanych znajdziecie tutaj.
W tej wersji po raz pierwszy można użyć dwóch nowych broni. Grupę broni podręcznej, sidearms, zasila Colt 1911. Natomiast bronie poboczne, secondary, zostały wzbogacone o pistolet maszynowy MAC11.
Zmian jest dużo, sporo też jest nowości. Z raw_mouse z pewnością ucieszy się putin, który na to narzekał już w latach 70tych. Nowy pistolet maszynowy MAC11 z pewnością uraczy Patera, który kocha Counterstrike'a jak mało kto.
Pozostaje tylko użyć UrT Updatera, albo pobrać świeżą wersję w archiwum ZIP.
nie ma co się martwić o nowe hit boxy - już gorzej być nie może kiedy hitujesz 70% legs :)
@Majki napisał:
/com_singlecore przydziela proces gry na Windows do konkretnego rdzenia (1, 2, ...)
Po 13 poprawkach wreszcie wprowadzili coś przydatnego :o
No zobaczymy :) Fajnie się zapowiada. Jedynie jakiś głupi bug mógłby zepsuć ten Update.
Tylu zmian się nie spodziewałem ;-) Dobrze, że fabryczna binarka dogania „własne”.
To, że zmian jest coraz więcej lub są coraz poważniejsze, to dobry znak, że gra jeszcze nie umiera. ;-)
przywrócono stary system opasek naramiennych drużyny przeciwnej
dzięki Bogu :]
Oby 13 okazała się szczęśliwą poprawką i przyciągła nowych graczy bo puki co ... wiadomo.
Ciekawe co się dowiemy nowego o HD UrT.
Moze mi ktos wytlumaczyc co daja te opcje : /dmaHD_enable,/in_mouse 2,/com_singlecore ?
In mouse pozwala wykorzystać dodatkowe przyciski myszy, normalnie działają tylko mouse 1 2 i 3.
Singlecore pewnie będzie jak ustawianie koligacji - na dwurdzeniowych procesorach masz fps drops, wyłączasz jeden rdzeń i nie masz dropsów. Tylko teraz nie trzeba będzie wchodzić w menedżera zadań i ustawiać tego za każdym razem jak włączysz urta.
DmaHD jak nie masz dobrych słuchawek to i tak ci sie nie przyda.
Możesz się leczyć, równocześnie przeładowując broń. Podczas leczenia, zwyczajnie kliknij przycisk odpowiedzialny za przeładowanie.
Aktualizacja wygląda całkiem poważnie, ciekawy jestem nowych broni czy przyjmą się na dłużej czy będą tylko "ciekawym urozmaiceniem".
ps. Trochę obawiam się o nowe hitbox'y, czas pokaże czy moje obawy były płonne...