Do sprintu możesz również używać naciśnięcia jednocześnie A oraz D.
Dzisiaj o 20:00 nadejdzie nowa aktualizacja
Dziś Frozen Sand ogłosiło, że wieczorem czasu polskiego dostaniemy nowego patcha do Urban Terror 4.2. Patch otrzymał szczęśliwy numerek 013 i wnosi on sporo poprawek błędów oraz jeszcze więcej nowości.
Kilka zmiennych otrzymało nowe nazwy:
CVARy g_noStamina oraz g_regainStamina zostały połączone w jeden, g_stamina. 0 to normalne zachowanie staminy w grze, 1 błyskawicznie ją regeneruje a 2 daje jej nieskończoność.
Wraz z wersją 013 debiutuje nowy system podziału strefy obrażeń. Teraz jest ich dużo więcej. Dodano:
Obrażenia zadawane przez broń zostały odpowiednio dostosowane do strefy trafienia. Pachwina oraz pośladki zachowują się prawie jak tors w kwestii obrażeń - a zostały dodane aby rozwiązać problem "zbyt wielu trafień w nogi" w Urban Terror 4.2. Wcześniej strefa trafień nóg zaczynała się, anatomicznie, od pasa w dół. Teraz pomiędzy torsem a nogami są jeszcze pachwina oraz pośladki.
Wraz z wersją 013 debiutuje kilka długo oczekiwanych usprawnień. Dodano system dźwięku dmaHD, który możecie włączyć i używać zamiast wbudowanego. Ponadto użytkownicy Windows wreszcie dostali do dyspozycji komendę /raw_mouse, która pozwala na grę bez zakłóceń, które może generować system Windows.
Od teraz można również łatwo przypisać proces gry do pojedynczego, konkretnego rdzenia procesora. Opcja tylko dla Windows, nie mylić z wielowątkowością oczywiście.
Najważniejsze komendy to:
Komplet komend zaawansowanych znajdziecie tutaj.
W tej wersji po raz pierwszy można użyć dwóch nowych broni. Grupę broni podręcznej, sidearms, zasila Colt 1911. Natomiast bronie poboczne, secondary, zostały wzbogacone o pistolet maszynowy MAC11.
Zmian jest dużo, sporo też jest nowości. Z raw_mouse z pewnością ucieszy się putin, który na to narzekał już w latach 70tych. Nowy pistolet maszynowy MAC11 z pewnością uraczy Patera, który kocha Counterstrike'a jak mało kto.
Pozostaje tylko użyć UrT Updatera, albo pobrać świeżą wersję w archiwum ZIP.
Aż tak wiedzy nie zgłębiałem. W takim razie jest coś nie tak skoro zawsze grałem na wartości 1 i nie było problemu a teraz się pojawił :).
Prawdopodobnie używałeś -1. Trudno powiedzieć, która wartość jest domyślna, bo w standardowym cfg pojawia się -1, a konsola mówi, że domyślną wartością jest 1. :P
W ogóle dziwna sprawa z tym odczytem bezpośrednim. Nie powinniśmy odczuwać wielkiej różnicy między 1 i 2 (a odczuwamy, jak widać), tak samo nie powinniśmy odczuwać żadnej różnicy między odczytem bezpośrednim z wersji r00ta i tym z 4.2.013. Ktoś coś zepsuł, tylko nie wiadomo kto. :P
No i klient r00ta już nie działa. Serwer mówi, że nieczysty. Jak grać, panie premierze. Jak grać.
Specjalnie odszukałem stary config żeby sprawdzić i miałem 1. Po tej zmianie ruch jakby się ślizgał. Nawet dobrze sensitivity nie mogę dobrać :).
przeciez ten dzwiek to prawie jak wh
Wygląda na to, że ogromne znaczenie mają karta dźwiękowa i sprzęt grający – jedni mówią, że wh, drudzy ledwo słyszą, jeszcze inni nie czują żadnej różnicy. Przydałoby się stworzyć testowe demo i nagrać film na kilku konfiguracjach, tak dla porównania. Pamiętacie chyba walkę o „legalność” iKalizera – uznany przez wielu za cheat, został w końcu wyrzucony nawet z binarki r00ta.
Sluchawki mam na usb. Przykladowo gram na dascie, jestem na spawnie red, slysze strzaly ze schodow ktore prowadza na bombspot A, slychac rampe i dark ktory prowadzi na czarny spot, praktycznie cala mapa. Mam nadzieje ze w kolejnej latce bedzie to poprawione, no chyba ze to ma byc ten anti czit bo po co komu radar czy wh, skoro juz na respie wie gdzie jest przeciwnik ... Osobiscie wylaczylem ta opcje bo gra przestawala byc juz tak ciekawa i zaskaujaca.
Mam podobne odczucie z dmaHD słysze wszystko dokładnie za ścianą i przez pół mapy, a na dodatek ten dźwięk jest strasznie "pusty", i gram bez dźwięku w hajdefiniszyn ;o
jak ktos sobie chce potestowac nowe bronie w przyjaznych warunkach updatowalem wlasnie naszego Oldskula [193.218.155.47:27965], gdzie mozna postrzelac w bociarnie ;)
Zaraz po uruchomieniu gra się zawiesza i nie można nic zrobić.
System w7 64
Procesor APU E-350, grafika amd hd 6310.
Na linuxie działa, ten sam sprzęt.
Do sprintu możesz również używać naciśnięcia jednocześnie A oraz D.
u mnie problem pojawia się przy wartośći in_mouse 2. więc nie dla mnie raw_mouse :(.