Urban Terror 017

Szybka poprawka dość irytującego błędu poprzedniej wersji

Do ostatniej aktualizacji Urban Terror 4.2.016 wkradł się dość irytujący błąd. Jeśli serwer korzysta z nowości, jaką jest Team Balancer, zdarza się, że respawnujemy się w drużynie przeciwnej. Dzisiejsza poprawka rozwiązuje ten problem - jak też i kilka innych. A konkretnie to:

  • tekst z chatu nie nachodzi już na mini tablicę wyników
  • wyświetlanie czasu zdobycia flagi jest już poprawne
  • dodano nowy CVAR związany z czasem zdobywania flag
    cg_drawFlagCaptureTime 0 - nie pokazuje czasu
    cg_drawFlagCaptureTime 1 - czas w sekundach
    cg_drawFlagCaptureTime 2 - czas w sekundach i milisekundach
  • wszystkie binarki powinny już działać ze starszymi procesorami
  • dmaHD jest już domyślnie włączone
  • kółko myszy już poprawnie przewija konsolę
  • niektóre dźwięki przy dmaHD miały „kliknięcia” - zostało to również poprawione
  • Auto Balans jest domyślnie wyłączony

Jak zawsze - uaktualniamy Updaterem lub ściągamy ZIP z pełną, aktualną wersją gry.

Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

Komentarze:

Obrazek użytkownika blanci0r
blanci0r, 10 lat temu

Nie respawnujemy się w drużynie przeciwnej tylko na jej spawnie*

#

Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Od momentu wydania wersji 4.0 (1 kwietnia 2007 r.) Urban Terror jest samodzielną oraz darmową grą.