Dawno nie widziałem dobrego filmu. Miało się niegdyś kolekcje swoich ulubionych na dvd, codzienie po 2 filmy się oglądało aż oczy bolały. Czytanie recenzji, opini ludzi o danym tytule, czy warto poświęcać te 2 godziny itp.
Napewno macie swoje ulubione gatunki, aktorów czy reżyserów. Mnie pasują japońskie klimaty zwłaszcza konkretne dobre bogate produkcje... drugie w kolejności to horrory sci-fi których jest tyle że można policzyć na palcach jednej ręki. W wolnej chwili wypisze jakie filmy polecam.
Wszystko od HBO (poza True Blood, chyba że chcecie zobaczyć cycki Anny Paquin). Na początek powinno Ci wystarczyć :)
sunset limited
gran torino
the fountain
blackthorn
ginger snaps the beginning
black death
red state
siberia monamour
pandorum
before the fall
valhalla rising
9 rota
gorozowe wrota
apollo 18
moon
sunshine
No właśnie - wszystkie filmy w reżyserii Eastwooda ofc.
Ah jeszcze jeden film, godny uwagi - ravenous, podobnie jak w the fountain genialna sciezka dzwiekowa! Ciezko sobie przypomniec te lepsze filmy, jest ich tak malo...
Wszystkie filmy gatunku horror.
Począwszy od Lśnienia do Droga Bez Powrotu 4
Aktualnie mam niewielką kolekcje filmów grozy :)
Z niecierpliwością czekam na Dragon Ball, który wraca do telewizji yeaa.
@deska
Dawny temacik Twój sprzed 5 lat, pamiętasz? :D
Dziś pewnie dorzuciłbyś kilkadziesiąt do kolekcji.
Polecam Ci Hostel 1 i 2 oraz Sierociniec.
1.) Wróg u bram.
2.) Requiem dla snu.
3.) Chłopiec w pasiastej piżamie.
4.) Armagedon.
5.) Zielona mila.
<3
no i dodałabym jeszcze "Most na rzece Kwai" ;)
@Wlodi
A skąd ty masz taką pamięć co ? :D +1 aż dziwi mnie że pamiętasz bo nick inny ale wszystko wiesz od kolegów z 21.
Hostela 1 i Sierociniec widziałem ale nie przypadły mu do gustu.
Moje hiciory:
Wyspa tajemnic
Transformers 3
Xin Shao Lin Si
Ip Man
W pogoni za szczęściem
Baramui Fighter
K-19
Cesarzowa
Ostatni samuraj
Braveheart
Casshern
Czerwony smok
Gorączka
Kansen
Mroczne miasto
Huo Yuan Jia
Podziemny krąg
Shutter
Trzynaste piętro
Ukryty wymiar
Pandorum
Projekt Monster
Zakładnik
Dzień próby
Przekręt
Oczzywiście to tylko garstka tych ulubionych, z polskich to oczywiście Wesele, Poranek Kojota itd.
Moon był strasznie nudny ale wytrwałem do końca a Sunshine 2007 r. był genialny za sprawą poparzonego Pinbacker'a
Na Zielonej Mili beczało się co ;)
Hehehe pamiętam że był taki temat na forum polkowic :D Z tych które pamiętam i mam na pc to mogę część wam podać. A więc :
Oprawca - brutal
Jason X
Pułapka dusz
Zaginiona kolonia
Skazany na śmierć
Dog Soldiers
Taking of Pelham
Winda
Alone in the dark
Spirala życia i śmierci
Basen
Droga bez powrotu
Nieodebrane połączenie
Awake
Bestia
Dom 1000 trupów
Droga do piekła
Odrodzone zło
Naprzeciw ciemności
Lokator
Cięcie
Coś
Heartless - w świecie demonów
Hotel śmierci
Hotel zła
Mord w kawałkach
Zejście
Smakosz
Dark floors
Krwawa masakra w Hollywood
Głosy ciemności
Fabryka śmierci
Pora mroku
Rzeź
May
Anioły śmierci
Wezwani No - Do
Śmierć się śmieje
Zabójcze ciało
House of 9
Uciec przeznaczeniu
Rasa
Ostatni dom po lewej
Suicide Club
Teoria zabijania
Martwe zło
Rec
Żałoba
Torturowani
Trzynaste piętro
Rzeźnia na szynach
Tamara
Pozwól mi wejść
Nie bój się ciemności (takie sobie)
Polowanie na czarownice
Ty będziesz następna
Rasa
Sierota
Klasyki nie będę wypisywała bo wiadomo że są klasyki typu Hostel, Resident Evil, Piła, Underworld, itd.
Wiem bo się interesuje.Nikt nie musi mi nic mówić.
Jestem po prostu zwykłym Włóczykijem.
@Karola
Pokaźny spis.Kilku nie oglądałem.Kolekcja troszku się powiększy.
@deska
Owszem, ja potrafię płakać nawet na bajkach ;))
@Włodi
jak chcesz to mogę więcej filmów podać :> To jest tylko część tego co mam ( i co widziałam ) :)
@Najarana_Anka
my baby chyba już tak mamy :D
Jeśli możesz to nie obraził bym się i był bym bardzo zadowolony.Po prosu zbieram na płytach dreszczowce <3
Jak dla mnie liczy się Odyseja Kosmiczna 2001, Blade Runner i Quentin Tarantino oraz Lars von Trier.
Ok jak tylko uśpię małego to poszukam resztę filmów i Ci podam :]
z mojego filmwebowego topu:
nieodwracalne
sam przeciw wszystkim
pusher II - krew na rękach
zostan
barton fink
miasteczko twin peaks
kontrolerzy
funny games us
taksowkarz
... reszta juz ponizej 9/10.
Polecam "Jesteś Bogiem" ,którzy znają przeszłość jednej z najlepszych ekip polskiego rapu Paktofoniki.Warto obejrzenia.
http://www.youtube.com/watch?v=wkMBOAtboN8
http://www.youtube.com/watch?v=zV_1v55h3w4&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=MsaCAHUp7X8&feature=related
Same filmy must watch, oczywiście wśród nich absolutny klasyk - Leon Zawodowiec! :D
http://www.filmweb.pl/Leon.Zawodowiec
http://www.filmweb.pl/To.Nie.Jest.Kraj.Dla.Starych.Ludzi - rewelacja
http://www.filmweb.pl/film/Full+Metal+Jacket-1987-8625
http://www.filmweb.pl/Lot.Nad.Kukulczym.Gniazdem
http://www.filmweb.pl/Rain.Man
http://www.filmweb.pl/Obcy
http://www.filmweb.pl/Prawdziwa.Historia
http://www.filmweb.pl/Wsciekle.Psy
http://www.filmweb.pl/film/Dziewczyna+z+tatuażem-2011-565637
http://www.filmweb.pl/Trzy.Pogrzeby.Melquiadesa.Estrady
Oprócz tego to co każdy chyba widział czyli Pulp Fiction, Bękarty Wojny, Incepcja, Drive, 2 Batmany Burtona i ostatnie 2 Nolana i z bajek Odlot - świetna po prostu.
Zbieg okoliczności, Leon Zawodowiec leci teraz na TV4 - jeżeli ktoś ma wolny wieczór to polecam ;)
PS. Dzięki za minusa, ciekawe którym filmem sobie zasłużyłem.
Dzięki za minusa, ciekawe którym filmem sobie zasłużyłem.
Achachachacha - witaj w internetach. Masz plusa "3 Pogrzeby" - neo-peckinpahowski film.
Widocznie nawet taki pesymista jak ja jest zbytnim optymistą, żeby myśleć że na tym forum nie ma zarejestrowanych troli bądź są zbanowani :D
Tak, dostales minusa - to zapewne sprawa trolla, zrobil to bo cie nie lubi, wk***il go fakt ze twoja lista jest lepsza. Ja obstawiam ze zminusowal cie Tomasz Raczek, to dosc oczywiste... Ale nic, podciagnij spodnie i wytrzyj nos, juz jestes na plusie!
Jak ktoś lubi oglądać filmy w większej płynności to polecam program Crystal Player, który ma bardzo fajną opcje, nazywa się MultiSampling. Działa to tylko przy włączonej funkcji SuperSampling. Jaki jest efekt ? ... filmy ogląda się płynniej, z 24;25 klatek program potrafi zemulować do 30 klatek zresztą sprawdzcie sami. Gdy raz tak zobaczyłem film to już nigdy więcej nie chciałem używać innego playera.
dlatego wszyscy chcielibysmy miec 125fps w urta :>
The road
Shawshank redemption
Lord of the rings 1/2/3
Kings speech
Into the wild
Kariera Nikosia Dyzmy
Pianista
Schindler list
The dark knight
Mis
Killer 1
Forrest Gump
The green mile
Howls moving castle
Princess Mononoke
Spirited away
The Terminal
Braveheart
Shutter Island
Naked Gun
Gusta i gusciki ale jak widzialem u kogos transformers to rzyglem.
"Super Zioło" ;) Polecam gorąco!!!
Gusta i gusciki ale jak widzialem u kogos transformers to rzyglem.
brejnless, wiem co czujesz, sam rzygam przy krasnoludkach, elfach i panach w obcislych kostiumach :)
I jak najbardziej toleruje twoja opinie. Aczkolwiek Lotr jest dobrze "zrobionym" filmem. Nie bede sie rozpisywal na ten temat. Rzygam Transformers przez protagoniste, przez fabule, w to w jaki sposob sa "napisane" autoboty,rodzicie i dziewczyny Shia labeouf'a. Nie ma to jak Michael bay i jego kopanie wszystkiego czego sie dotknie ; /
Transformery to blockbuster w podręcznikowym wydaniu. Kosztowały dużo pieniędzy, ale też zarobiły ich mnóstwo. One nie miały być "ambitne" czy coś. Mają wszystko, czego potrzeba - fajną de, roboty, eksplozje, samochody, etc. Nie można Baya za to winić, bo TFy nigdy nie udawały, że są czymś ponad zwykły letni przebój. Ja tam ich nie hejtuję, jak się idzie na TFy to wiadomo czego się spodziewać. Co innego z filmami które udają porządne, a w rzeczywistości są głupie jak but - to już inna bajka.
http://www.filmweb.pl/Prestiz ----> filmy Christophera Nolana
http://www.filmweb.pl/Obcy ----> filmy Ridleya Scotta
http://www.filmweb.pl/film/TRON-1982-11203
i filmy "trochę gorszego stylu"
http://www.filmweb.pl/Ali.G
http://www.filmweb.pl/film/Super+zio%C5%82o-2001-34273
z polskich to:
http://www.filmweb.pl/Psy (Pazura zagrał genialnie)
http://www.filmweb.pl/film/Poranek+kojota-2001-8790
http://www.filmweb.pl/Kiler
http://www.filmweb.pl/serial/Stawka+wi%C4%99ksza+ni%C5%BC+%C5%BCycie-196... (nie polecam filmu 'stawka większa niż śmierć', straszny syf)
no i filmy Barei( http://www.filmweb.pl/Mis http://www.filmweb.pl/Brunet.Wieczorowa.Pora http://www.filmweb.pl/film/Poszukiwany%2C+poszukiwana-1972-1169 )
a i jeszcze animowane ( The Simpsons, Futurama, Dragon Ball)