Quake Live

Majki, 11 lat temu

Gra ktoś czasem w Kłaka? Jakby co to moje omg-pr0-że-o-jezu-ratio

http://www.quakelive.com/#!profile/summary/MajkiFajki

Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 11 lat temu

http://www.quakelive.com/#!profile/summary/Lemoniadka

:D Bawiłem się jakiś moment, ale zdecydowanie wolę urbana :>

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

No trochę Ci oklepali maskę z tego co widać w historii konta ;) Ale gra jest przyjemnym przerywnikiem. Kurde, toż to Quake!

#
Obrazek użytkownika blanci0r
blanci0r, 11 lat temu

Od czasu do czasu gram ;)
Ale swojego profilu nie pokażę :D

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

q3 na miare czasow pokeomonow...

#
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 11 lat temu

@Majki ja dopiero zaczynałem :D Trochę nie ogarniałem co się dzieje i szukałem kamizelki, bo z nią tak szybko nie padałem :D

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Trzeba zjadać "czerwonom"!

#
Obrazek użytkownika poprostugram
poprostugram, 11 lat temu

Stary dob... erm wrrrrroc! Chlopaki jesli chcecie pograc w prawdziwego kfaka to zainstalowac Q3A PR 1.32 a na to CPMA albo OSP bo inaczej to nie da rady.

#
Obrazek użytkownika deska
deska, 11 lat temu

Quake ma takiego powera że mimo swoich 13 lat nadal przyciąga masę graczy a naszym liderem/mentorem/guru jest świetny av3k. Quake żyje i żyć będzie. Miałem tam konto ino jakimś cudem wygasło po długiej przerwie nie grywania.

Pamiętam jak wszedłem na serwer gdzie było 4 osoby w tym i ja. Grałem sporadycznie ale jak sie ma dzień to i hity są sami wiecie. Wszedłem na serwer i jakoś udało mi się wygrać z kolesiem z klanu jakiegoś. Pewnie beczał jak ten -> http://www.milanos.pl/vid-10444-Dziecko-Neostrady-gra-w-Quake-III-18.html

Gdyby nie Quake 3 to by mnie tu nie było ;)

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Ja ostatnio grałem pierwszego duela w moim życiu. Wchodzę, a tam pamper. Dialog:
Hej - to mój pierwszy duel w Quake, więc się nie spinaj jak będzie 1000:0 :)
To mój setny duel. Pokażę ci jak się gra.

5 minut później, rage quit gościa przy 5:0 ;)

#
[użytkownik usunięty], 11 lat temu

Nie piszcie takich rzeczy, proszę. W Kłeja grałem całe lata (z botami, przyznaję, ale takie wtedy miałem warunki) i gdy zacząłem grać z prawdziwymi graczami to dostawałem takie wciery, że aż przykro. W QL przeważnie NIE kończę jako ostatni lub przedostatni tylko dlatego, że w czasie meczu dochodzą nowi zawodnicy i nie zdążają mnie już prześcignąć w klasyfikacji, jeśli sam gram od początku.

Mogę spiąć poślady do bólu i odprawić rytuał Voodoo a i tak nie dam rady pofragować innych - nie ma cudów (joł!).

Nie wiem czy grają w Quake Live wyłącznie sami starzy wyjadacze, cziterzy czy to może ja jestem jakiś upośledzony - ale nie bawi mnie bycie mięsem armatnim.

Poza tym zawsze wolałem Unreal Tournament :P

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

No Kłej ma ten sam problem co UrT. Pamperów co grają w to od 10 lat. I jest ich multum. Potem wchodzisz na serwer i wychodzisz z ratio -4/100 i zastanawiasz się, po co wchodziłeś. Kłak jest bezlitosny dla nowych.

A Unreal zawsze był lepszy i bardziej przemyślany, to fakt.

#
Obrazek użytkownika poprostugram
poprostugram, 11 lat temu

A Unreal zawsze był lepszy i bardziej przemyślany, to fakt.

Tu sie raczej nie zgodze, Unreal Tournament to marna kopia (jak ich wiele) Quake'a. Nie rozumiem Majki jak w ogole mozesz porownywac te dwie gry, w UT zawsze byl wiekszy rozmach a Q3A podobnie jak starsze wersje zawsze byly nastawione na duele lub teamplay na malych mapach.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Tak, Unreal jest kopią Quake bo:
Unreal ma dwa tryby każdej broni
Unreal ma pojazdy
Unreal ma Onslaughta
Unreal ma Assaulta
Unreal ma dodge
Unreal ma system adrenaliny

Tak, bardzo podobne gry :]

#
Obrazek użytkownika poprostugram
poprostugram, 11 lat temu

I mozna tak wymieniac i wymieniac czym sie rozni HoMM3 od Disciples, ale nie zmieni to faktu ze UT ssal pale a w stare kwaki gra sie po dzis dzien. Sam widzisz, porownujesz UT do Quake mowiac ze jest lepszy i bardziej przemyslany bo ma w pytke trybow broni i samochody, szacun...

#
[użytkownik usunięty], 11 lat temu

Marna kopia... Unreal Tornament wyszedł 23 listopada 1999 a Quake III Arena dokładnie 3 grudnia tego samego roku.

True Story.

Oczywiście to nic nie znaczy - gry nie robi się w miesiąc, ale to że dwa niezależne studia równolegle pracowały nad swoimi flagowymi produkcjami bynajmniej nie oznacza że ktokolwiek od kogokolwiek cokolwiek kopiował.

Poza tym widzisz... Kłejka nie rozwijano już więcej - niby pojawiła się czwórka, ale była ona niemal idealną kopią trójki z lepszą grafiką jedynie. Co innego Unreal - była wersja 2003, 2004 oraz (nie)sławna część "trzecia" z 2007 roku. W każdej coś dodawano i zmieniano (adrenalina, kombosy, pojazdy, nowe bronie, tryby gry, modyfikowano movement i tak dalej). Jedne studio rozwijało swój produkt a drugie odcinało kupony jadąc na domniemanej kultowości. Gdyby nie społeczność, Kłeja by po prostu nie było.

Z resztą - dziś nikt poza paroma tysiącami graczy na świecie (co to jest przy dziesiątkach milijonów grających we współczesne militarne strzelanki...) nie gra już w oldskulowe shootery.

Nie ma się co spinać.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

@pokrakk

Amen. ID "siadło" na fanbojach, a Epic Games zacisnęło zęby i wypłodziło UT2003 i 2004. W czasie gdy Epic Games robiło rewolucję w FPSach, ID wydało Q4 z doczepionym na chama multiplay'em.

Ale też nie do końca:)

ID zleciło kiedyś małemu studiu (Splash Damage) zrobienie prototypu bardziej rozbudowanego FPSa, który zaawocował takim tytułem jak Wolfenstein Enemy Territory. Wszyscy się wtedy spuścili po prostu ze szczęścia. Potem ID zamówiło u SD Quake Wars.

Gdyby debile z ID tylko wpadli na pomysł, żeby QW wrzucić do przeglądarek, tak jak QL, to byłoby super.

dziś nikt poza paroma tysiącami graczy na świecie (co to jest przy dziesiątkach milijonów grających we współczesne militarne strzelanki...) nie gra już w oldskulowe shootery.

Shootmania może namieszać w sumie. Nexuiz był DOA. Więcej tytułów nie pamiętam/znam.

#
[użytkownik usunięty], 11 lat temu

Quake Wars przecież zostało już wydane jako gra przeglądarkowa: Quake Wars Online

Kwestia jedynie - dlaczego nie w mniej cywilizowanych rejonach globu (Europa, USA)?

Poza tym niedługo wraca stary dobry Painkiller na nowym silniku i zamierzam trochę pociupać nim serwery opustoszeją :(

Mam pre-ordera i nie zawaham się go użyć!

#
Obrazek użytkownika poprostugram
poprostugram, 11 lat temu

Marna kopia... Unreal Tornament wyszedł 23 listopada 1999 a Quake III Arena dokładnie 3 grudnia tego samego roku.

Zapomniales dodac ze, pierwszy UT wyszedl pare dni przed trzecia odslona Quake, co oczywiscie dyskredytuje twoj argument, UT nadal w pierwszej wersji jest kopia Quake.

Poza tym widzisz... Kłejka nie rozwijano już więcej - niby pojawiła się czwórka, ale była ona niemal idealną kopią trójki z lepszą grafiką jedynie. Co innego Unreal - była wersja 2003, 2004 oraz (nie)sławna część "trzecia" z 2007 roku. W każdej coś dodawano i zmieniano (adrenalina, kombosy, pojazdy, nowe bronie, tryby gry, modyfikowano movement i tak dalej). Jedne studio rozwijało swój produkt a drugie odcinało kupony jadąc na domniemanej kultowości. Gdyby nie społeczność, Kłeja by po prostu nie było.

Quake 3 nadal sie rozwijal, nic z tego rozwoju jednak nie wyszlo, dlaczego? Quake 3 po prostu byl doskonaly i nie bylo co w nim ulepszac, gra miala dobre tryby, nie przekombinowane bronie i powerupy. Rok po premierze kwaka, ID wypuscilo dodatek o nazwie Team Arena ktory przeszedl bez wiekszego echa z oczywistych powodow.

Unreal w pierwotnej formie nie byl wstanie zagrozic Q3A, ktory zwyczajnie miazdzyl UT pod kazdym wzgledem. W zwiazku z powyzszym, przekwalifikowano UT na pojazdy, duze mapy, przekombinowane bronie i power upy co zmienilo charakter finalnej rozgrywki w sposob diametralny.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

OMG. ID software nie wydało QW w przeglądarkach w EU/USA a wydali w Mandżurii. To są jakieś jaja. Wsiadam na rower i jadę im ręcznie wytłumaczyć.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Quake 3 po prostu byl doskonaly i nie bylo co w nim ulepszac, gra miala dobre tryby, nie przekombinowane bronie i powerupy.

Był tak doskonały,że model rozgrywki w nim zaprezentowany zdechł kilka lat później.

#
Obrazek użytkownika poprostugram
poprostugram, 11 lat temu

QW zgina, bardzo szybko i drastycznie, na prawde nie rozumiem czemu bo miodnie mi sie w to gralo, jedynym problemem byl silnik, pierwszy tak kiepski produkt od ID. MP w Q4 nie bylo zle, bylo po prostu niezmienne, gra jest zwyczajnie nastawiona na SP i fabule.

Shootmania może namieszać w sumie. Nexuiz był DOA. Więcej tytułów nie pamiętam/znam.

Czy ty w ogole widziales Shootmanie, wiesz o czym w ogole rozmawiasz?

model rozgrywki w nim zaprezentowany zdechł kilka lat później.

Hm to 8 lat gralem w martwa gre? Skoncz bo p******isz glupoty...

#
[użytkownik usunięty], 11 lat temu

@poprostugram - Wiedziałem że użyjesz argumentu o doskonałości Kwejka. Jakiś ty przewidywalny - zupełnie jak w grze ;)

Ale spróbuj się wznieść ponad indywidualne de gustibusy i paczaj obiektywnie: czym dziś jest id Software z tym ich "doskonałym" Kłejkiem? Malutkim całkowicie zależnym studyjkiem na usługach Bethesdy.

A Epic Games? Cóż... Jest niezależne i to tak, że kupuje mniejsze studia (People Can Fly), zarabia krocie na licencjonowaniu swego silnika (który jest literalnie wszędzie i dawno już pod tym względem zjadł wszystkie idTechy) i wyznacza nowe trendy w grafice komputerowej (Unreal Engine 4 i demo Samarytanin).

Stworzenie czegoś idealnego to wcale nie jest sukces. Czegoś idealnego nie można poprawić nie zmieniając w nim wszystkiego. Coś idealnego to koniec - bo jak zachęcić graczy, którym się ów ideał przejadł, do kolejnych części skoro nie da się w nich nic już poprawić?

Kłania się historia Nokii która robiła za dobre telefony i obecnie stoi na skraju bankructwa bo nikt nie czuł parcia by pozbywać się czegoś co tak dobrze mu służy i kupować nowy model.

Quake już dawno wypadł z mainstreamu. Nie da się na nim zarobić i id musi się pocić by przetrwać. Epic się rozwijało i teraz zbiera owoce.

Deal with it.

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

ale nie zmieni to faktu ze UT ssal pale

amen. :)

heh ja akurat przygode multi zaczynalem od Unreal 1, lanowki w kafejkach i te klimaty, szczerze bylem wiekszym fanem U1 od Q3 nawet po premierze Q3 alpha, dopoki mi chlopaki nie pokazali jak sie w sieci Q3 promode grzmoci, masakra, przy tym U1 wygladal jak grzechotka obok kalacha, po prostu zabawka, jak weszlo UT to oczywiscie tez gralem jako fan serii unreal... ale mi sie po prostu w bardzo szybkim tepie znudzil, tymczasem Q3 juz mial rocket arena, lansanity promode [pozniej CPMA], OSP, inne mody, tone map, a UT mialo redeemera, po**bany teleporter i jakas durna pompke do roweru, smiech na sali ;)

meh mowcie co chcecie, ale UT poszedl w kierunku pokemonow, a Q3 w kierunku wielkich turnieji, matr0xy i inne fatal1ty :) i chyba do dzisiaj UT moze pozazdroscic quake'owi takiej sceny.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

@pokrakk
NIGDY nie wchodź w dyskusje z fanbojami. Never.

#
[użytkownik usunięty], 11 lat temu

@Majki - oj tam - traktuję to jako takiż erystyczny sparing.

#
Obrazek użytkownika poprostugram
poprostugram, 11 lat temu

@pokrakk nie twierdze ze nie, wybacz ale zawsze uwazalem sie za obiektywnie myslacego czlowieka, w zwiazku z tym doceniam Quake i UT ale w zupelnie innych kategoriach, nie tak jak wy. Bo wy obie gry wrzuciliscie do jednego wora bez zadnej wiedzy i szerszego spojrzenia na cala sprawe, wykazujac sie zupelna ignorancja.

Quake 3 byl idealny i nadal jest idealny, swiadczy o tym jego grywalnosc i lata dominacji na rynku. Doskonaly silnik zapewnil tej grze dlugie zycie a scena tej gry zawsze funkcjonowala preznie. Nie wspominajac juz ile gier i modow powstalo. Teraz wez takiego UT, gdyby nie fakt ze obecnie jest to nazwa silnika na ktorym powstaja inne komercyjne produkty to w erze Battlefielda sam tytul zostalby juz dawno zapomniany, nie tak jak Quake.

NIGDY nie wchodź w dyskusje z fanbojami. Never.

Wybacz majki ale mialem cie za inteligentnego faceta, konsekwentnie udowadniasz mi ze jestes idiota...

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

ppg, wszystko spoko, szkoda tylko ze lata pracy powoli ida w zapomnienie przez to ze id praktycznie nie rozwijaja Q, byly zapowiedzi przerobienia na DX11.. i co? cisza ;)
ale sercem jestem z quejem od QW [choc wolalem wtedy ich offlinowe hexeny itp], Q4, nowy doom... da sie zyc, moze doczekamy sie czegos na miare Q3 [oby nie jak ci od duke'a i diablo]

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Nie można porównywać Quake z Quake, aby oceniać, czy Quake jest dobry. Trzeba to porównać z czymś mniej lub bardziej podobnym. Na tej samej zasadzie porównuje się smak piwa typu lager marki X z innym piwem typu lager marki Y, a nie z np. lotniskowcem.

#
[użytkownik usunięty], 11 lat temu

Dobra, kończmy tego offtopa. Nie byłoby tej dyskusji, gdybyś wzorem kulturalnych ludzi użył magicznego zwrotu "myślę że... uważam że... moim zdaniem..." i tym podobnych.

Wyskoczyłeś z autorytatywnym "bo jest tak i siak, to som fakty ziom" jak jakiś gimbus albo inny kibol i podrażniłeś ludzi. Gdybyś napisał że Kłej ci się podoba a Unreal nie - to by każdy kiwnął głową "twoje zdanie, masz prawo się mylić, jesteś tylko człowiekiem" ;) A tak - sugerując, że jedna gra jest OBIEKTYWNIE lepsza od innej - wywołałeś flejm. Nie ma obiektywnie lepszych i gorszych - są indywidualne gusta - a o nich się po prostu nie rozmawia.

Idź i nie grzesz więcej ;)

#
Obrazek użytkownika poprostugram
poprostugram, 11 lat temu

Tech, historia pokazuje ze remaki starych, dobrych tytulow to w wiekszosci przypadkow klapa. Jesli o mnie chodzi to wole aby stary kwak pozostal w swojej nie zmienionej formie, sam widzisz co sie dzieje z QL. Dobre produkty bronia sie same, dzis mamy troche inne realia. Hexeny, Hereticki pierwsze Doomy i Wolfy kazdy jeden technicznie kopia drugiego ale jakaz to byla grywalnosc w tamtych czasach :)

@pokrakk tak jak napisalem juz dwa razy wczesniej, obie gry byly dobre ale w innych kategoriach. Pierwszy UT byl kopia Quake ale z czasem zmienil sie w cos zupelnie innego. Co nie zmienia faktu ze finalnie Quake istnieje a UT nie...

#