GROM rekrutuje

Niedzwiedz, 9 lat temu

Otwieramy rekrutacje do klanu.

Witam wszystkich. Z powodu niskiej aktywności aktualnych graczy klanu GROM* poszukujemy chętnych, którzy chcieliby u nas zagrać. Aktualnie gramy w 7 div TS/UZ więc przydałby się ktoś kto mógłby nam pomóc.

Oferujemy:

Posiadamy serwer, oraz teamspeaka ew. IRC

Czego wymagamy:

-aktywności w godzinach wieczornych (od 19)

-wiek  +-15, wymagana kultura!

-mikrofonu, zainstalowanej aktualnej wersji URT (4.2) ,teamspeaka  oraz IRc'a

-panuje u nas miła i przyjemna atmosfera ( często wpadają do nas ludzie z innych klanów ), nowi gracze mogliby się u nas czegoś nauczyć.

Prosimy zglaszać sie na prywatne skrzynki Lisu , lub Niedzwiedz, ew. na teamspeak 178.250.45.76

Aktualnie nasz klan istnieje  żeby się bawić , możliwe że w przyszlości uda sie osiągnąć coś więcej.

Prosimy się nie krępowąć. Nie zjemy was, postaramy sie czegos was nauczyć (albo i wy nas czegos nauczycie), a kto wie może bedzie nas kiedyś reprezentować w wyższych dywizjach ;)

 

Obrazek użytkownika 4you
4you, 9 lat temu

Wreszcie coś się dzieje!

@Niedzwiedz

Dobrze, że wreszcie coś chcecie ruszyć do przodu!
Powodzenia i jak by co to jestem do dyspozycji :)

#
Obrazek użytkownika Karola
Karola, 9 lat temu

JA ich zjem Niedzwiedz :D hehe Nie no zapraszamy serdecznie wszystkich zainteresowanych ;)

#
Obrazek użytkownika klecha
klecha, 9 lat temu

Chętnie bym się przyłączył i czegoś nauczył, ale sam już nie wiem czy Karola żartuje czy nie :/ Boję się trochę.

#
Obrazek użytkownika Karola
Karola, 9 lat temu

Hehehe nie masz się czego bać ;) Nikogo tam nie zjem, jest tam miła i wesoła atmosfera zawsze więc zapraszamy wieczorem na ts3

#
Obrazek użytkownika BaNaN
BaNaN, 9 lat temu

Może nikogo nie zjesz ale uwaga Ona krzyczy. :) I łatwo Ją zdenerwować. :D

#
Obrazek użytkownika klecha
klecha, 9 lat temu

można jej "volume" zbliżyć do zera :D i podać troche rumianku

#
Obrazek użytkownika Karola
Karola, 9 lat temu

hehe ja krzycze? No wiecie wy co :(

#
Obrazek użytkownika Laluna
Laluna, 9 lat temu

Ale żeby kogoś uspokoić to nie rumianek a melisa ;)

#
Obrazek użytkownika DobryChlopak
DobryChlopak, 9 lat temu

Witam.

Na wstępie chciałbym przeprosić za zawracanie "dupy" ciągłymi ofertami (postami) , że rekrutujemy do klanu.. Jak już wiecie to GROMY już troche istnieją na PL scenie i chcemy godnie reprezentowac polski klan i dalej sie rozwijac w lepszych div..

Jakie tryby gramy i w jakich ligach?
Otóż gramy zarówna TSA, jak i Bombke, a nawet ostatnio sie zdarzylo, że graliśmy CTFA

Gramy zarówno UZ, jak i CB..

Co mozemy zaoferowac?

- Napewno wspaniałą zabawę pełną emocji

- Miło spędzony czas

Jak sie z nami skontaktowac?

Wystarczy wejsc na irca, lub na TSA3..

Ip do TS: ts3.unhit.pl 

Jeśli jesteś zainteresowany grą i dołączeniem do klanu, wystarczy napisac do mnie (Artysty) lub Karolii badz Niedzwiedzia..

Z powazaniem Dobry Chlopak

#
Obrazek użytkownika Niedzwiedz
Niedzwiedz, 9 lat temu

https://www.youtube.com/watch?v=qnJRa40fTe0

#
Obrazek użytkownika Mati
Mati, 9 lat temu

@Niedzwiedz każda akcja trwa minimum 40 sekund dodam, że w przyśpieszeniu. Z czego wychodzi 5 akcji ledwie w 3 minuty ;o ogólnie lipa, fragi też marne nie nadają się zbytnio. Mógłbyś o czymś innym pomyśleć :). Jednak to jest moje zdanie..

Biczujcie mnie !
Biczujcie mnie namiętnie !

#
Obrazek użytkownika Niedzwiedz
Niedzwiedz, 9 lat temu

Nie no, masz racje :). Zrobilem to co moglem - by zebrac fajny material musialbym nad tym spedzic kilka dni, a zajelo mi to pol godziny. Dzieki za rade i za brak hejtu, jak to niektorzy ;).

#
Obrazek użytkownika pAter
pAter, 9 lat temu

@Mati ma rację - i wg mnie lepiej by było zamiast przyspieszenia dać po prostu przejście do następnej akcji + jakiś licznik fragów czy napis w stylu: 1 vs. 4 > 1 vs. 3 itd.

#
Obrazek użytkownika Niedzwiedz
Niedzwiedz, 9 lat temu

pater, ja to wszystko wiem :) tyle ze jak juz napisalem robilem to pol godziny. musialbym poswiecic temu o wiele wiecej uwagi. Dziekuje, na przyszlosc bedzie lepiej :).

#
Obrazek użytkownika BrTk
BrTk, 9 lat temu

@Niedzwiedz złap mnie na ts3, podaj timery akcji i daj dema to wam skleje coś dobrego :p

#
Obrazek użytkownika Niedzwiedz
Niedzwiedz, 9 lat temu

Hehe dziekuje za pomoc :). Naprawde chlopaki nie trzeba :D, wiem ze zmascilem to ale niech tak juz zostanie. Wielki + dla ciebie :)

#
Obrazek użytkownika Lisu
Lisu, 9 lat temu

Ja się pod tym nie podpisuję :D

Ale + dla Niedźwiedzia za chęci. Btw. dobry wokal.

#
Obrazek użytkownika 4you
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 8 lat temu

@4you za dużo efektów.;>

#
Obrazek użytkownika 4you
4you, 8 lat temu

@LemoNade

To mój 1 taki filmik miało być tylko to jak rzucam nada :p

Więcej nie długo jak zachce mi się coś nagrywać bo mam na razie 3 fajne demka ale nie chce mi się siedzieć ... xD

#