Okej, jest okazja się dobrze pobawić.
W Urban Terror HD nie będzie większości map z 4.x z przyczyn licencyjnych. Dlatego Frozen Sand robi nowe mapy od zera. Fakt, będzie na przykład Casa, Mandolin czy Uptown (ja się zmierzę z Uptownem), ale poza tym to będzie dosyć biednie. W związku ze zmnianą silnika na zupełnie inny, format map z Quake3 w ogóle nie będzie obsługiwany.
Na Clanbase w tym pucharze "Summer Cup" dzięki uprzejmości ichniejszej administracji, do wyboru w 5v5 są dwa moje levele we wersjach alpha. Wyglądają strasznie, ale grają się dobrze i tylko to się liczy.
Obydwa levele są obliczone na grę ligową, w standardowym układzie 5v5.
Old Jerusalem jest mapą pod Bomb Mode i Team Survivor. Była już trochę otrzaskana przez klan B00bsów, ale trochę ją jeszcze pozmieniałem od tego czasu, więc chciałbym się upewnić, że jest fun.
Sarlat La Caneda to dziewica totalna, to jest jej pierwsza odsłona więc pewnie trzeba będzie ją zmieniać i to dosyć agresywnie. Jest dedykowana Capture The Flag.
Jeśli zastanawiacie sie co z Mykonosem z ostatnich zawodów 2v2 na CB - to Mykonos się już modeluje :p
Jeśli wasz klan bierze udział w tegorocznym Summer Cup 5v5, możecie wyświadczyć wielką przysługę nam, Frozen Sand - po prostu grajcie na tych dwóch mapach w trybach im dedykowanych i wróćcie tutaj i zdajcie raport.
Nie interesują mnie opinie, że jest brzydko :p Jest, bo nie włożyłem wiele wysiłku w wygląd, ponieważ wszystko zrobione w edytorze poziomów do Quake3 jest niekompatybilne z Urban Terror HD, więc z definicji idzie do kosza. Starałem się ograniczyć czas poświęcony na wygląd do minimum, bo po prostu się to nie opłaca na tym etapie.
Mapy, które dobrze się gra w ligach, dobrze się gra potem na publikach. Więc jeśli uda się dostosować gameplay do e-sportowych realiów, to mamy dobrą mapę :)
Żadna z map nei zawiera problemów typu brak tekstur, jakieś nie zablokowane obszary, etc. Wszystko pod tym względem jest na tip-top.
Możecie moje mapy używać także poza CB oczywiście. To nie są kody atomowe czy coś.
Jak coś jest dobre do wszystkiego, to jest do niczego. Polandii nie będzie, Polandia ssie i szkoda mi na nią czasu.
I tak, będę modyfikował wszystko w oparciu o feedback.
Jak coś jest dobre do wszystkiego, to jest do niczego.
Czyli, że mapy typu Turnpike, Abbey, czy nawet Casa są do niczego ? :) Bo to z twojej odpowiedzi wynika.
casa i tp na bm się średnio nadają (mam na myśli ligowe rozgrywki) . abbey jest dośc często grywany, ale prawie identyczne tak ts. majki ma rację, trudno jest zbudować mapę, żeby się nadawała do wszystkich trybów.
ciekawe. a co z pierdyliardem customowych map czy tych do jump mode? pojda sie j... na HD?
O ile ich ktoś nie przeportuje na nowy silnik, to tak.
o ile nie bedzie opcji przeportowania ich z .bsp tylko bedzie trzeba miec plik .map to szanse ze ktos to zrobi sa dosyc znikome
Nie da się zrobić "opcji". BSP to format "sceny" z idtecha. Zawiera geometrię, lightmapy, spawny, modele, etc. DLA IDTECHa. Jeśli chcesz mapę z urt 4.2 załadować do jakiegokolwiek silnika z rodziny innej niż idtech, to musisz zrobić ją od nowa.
Najlepiej jako siatkę polygonalną, którą potem wciśniesz wszędzie.
rastablaster, casa na bm sprawdza się całkiem nieźle - gorzej z ctf ;)
@Majki - jakbyś chciał podumać nad mykossem to poniżej demo z finałów 2n2ts cb
https://hotfile.com/dl/233132479/2dfaf44/2013_07_08_MiT_vs__zEKankerz_CB...
A co z pozostałymi trybami? Będziesz modyfikował mapy po zakończeniu testów dla tych trybów? Czemu nie od razu dać do testowania pozostałych trybów (np. na Mykonos nie ma flag w CTF)?
I co z mapą Poland? Są plany przerobienia jej na HD?