mysle ze mozna juz mowic o poczatku konca 4.1 ;)
https://dl.dropboxusercontent.com/u/22215342/urt42/Image1.jpg
No wiecie - do dziś trzon CSowców gra tylko w 1.6, bo każda inna wersja wg nich ssie ;)
Tak samo jak 4.2 ssie, ale ligi wymusiły na nas grę na tej wersji. Chwilę było fajnie zanim haxy wyszły, obecnie 4.1 > 4.2.
Zgadzam się, to samo bagno co było :(
obserwuje sytuacje od jakiegos czasu i to wcale nie było tak że "nastawiali serwerów" tylko ilość serwów 4.1 się kurczy, do dnia dzisiejszego z dnia na dzien zmieniala sie proporcja i pierwszy raz jest wiecej 4.2 niz 4.1.
haxy... jakos na 4.1 nikomu nie przeszkadzaly, ciekawe? i tam nie bylo opcji by szybko sie haxow pozbyc, przy 4.2 to kwestia wydania 013, ktory nota bene jest praktycznie gotowy.
haxy... jakos na 4.1 nikomu nie przeszkadzaly, ciekawe?
A to nie tak, że FS miało to w dupie i update zajął im 6 lat?
Miało być lepiej a nic się nie zmieniło. To teraz żeby nie było haxów co tydzień robimy updat, zaj***sty pomysł. Jestem za!!!
...a kiedy juz sie update pojawil z dodatkowymi narzedziami [jak auth] to wszyscy po nim jechali jak po lysej kobyle? ;)
prawda jest taka, ze sie ludzie przyzwyczaili do cziterow na 4.1, jako admin moglem dniami tylko siedziec na specu i banowac jak leci, wiekszosc jednak sie srednio przejmowala, czasem po prostu tylko ludzie wychodzili wkurzeni.
No dobra, to czekamy na update.
Zamykam temat.
obserwuje sytuacje od jakiegos czasu i to wcale nie było tak że "nastawiali serwerów" tylko ilość serwów 4.1 się kurczy, do dnia dzisiejszego z dnia na dzien zmieniala sie proporcja i pierwszy raz jest wiecej 4.2 niz 4.1.
nieprecyzyjnie sie wyrazilem powyzej. chodzilo mi o to, ze aby oglaszac poczatek konca, nalezy chyba zworcic uwage na zapelnienie tych serwerow, a tu juz porownanie wyglada zupelnie inaczej, bo np. filtrujac serwery po liczbie graczy min. 6, otrzymujemy (w tym momencie, gdy to pisze) 60 (klik) vs 20 (klik) (w tym 7 prywatnych!) dla 4.1. jednak.
A wiecie, że ilość serwerów nie jest wyznacznikiem grywalności? : )
A to nie tak, że FS miało to w dupie i update zajął im 6 lat?
FS nie miało przez kilku lat programistów, którzy mogli by ciągnąć projekt na płaszczyźnie kodu. Wielu odeszło przez internetowych twardzieli i krzykaczy, którzy bluzgali 27/4.
Znana historia.
o rly? nie jest?
ja tylko zwrocilem uwage na tendencje, znikaja serwery, wraz z serwerami znikna gracze, niech nawet bedzie ze proporcja jest 3:1 w ilosci graczy i 1:1 w ilosci serwerow, jesli w tym tempie bedzie ubywac serwerow 4.1, to rownoczesnie z czasem zacznie ubywac graczy bo powoli nie bedzie gdzie grac.
i moze z czasem nie bedzie tez powodow by tkwic przy 4.1, tak jak to bylo przy wszystkich poprzednich betach.
Zgadzam się z @szejdi
@n1n tylko jest spora różnica między zbanowaniem pajaca z wh na publiku a rywalizowaniem na kogoś w lidze kto napieprza na haxie i nie jest na tyle głupi żeby patrzeć w ściany i nie ma możliwości udowodnienia tego, że ktoś gra na haxach. Teraz w playoffach będą zaj***ste comebacki z mega ciot znowu będą pro i nic tego nie zmieni.
W wielu grach tak jest. Mało komu się chce dupsko ruszać i pisać AC. Ba - możesz mieć AC, ale i tak jak komuś nie szkoda 10 dolców miesięcznie, to sobie kupuje abonament czitów. Bo takie rzeczy są na sprzedaż w przypadku gier z górnej półki.
A update musi poczekać do zakończenia sezonów, bo ponoć UZ kręci nosem na zmianę wersji w trakcie sezonu.
@town.brown uwzgędniłeś boty na 4.2, których jest całe mnóstwo na serverach tej wersji? Servery niekiedy mają po 12 osób z czego 10 to boty, reszta gracze...
Swoją drogą, to tu niezły flejm będzie wkrótce :D
to w końcu UZ* ustala zasady co do wydania wersji UrT czy Frozen Sand?? Czy ESL stawia warunki takim produkcją jak LoL czy CS:GO kiedy mają patche tworzyć?
@KrathOs: nie uwzglednilem, musialbym z osobna sprawdzac kto siedzi na kazdym z serwerow, a nie o taka szczegolowosc mi chodzilo (zreszta te dane byly "chwilowe"), ale masz racje: pograc se w 4.2 przed 20:00 bez botow jest niemalze niemozliwe. zauwazylem jeszcze jeden trik adminow: na liscie serwer ma np. 5/16 graczy, a w rzeczywistosci hasa po nim jeden bot :]
haxy... jakos na 4.1 nikomu nie przeszkadzaly, ciekawe? i tam nie bylo opcji by szybko sie haxow pozbyc, przy 4.2 to kwestia wydania 013, ktory nota bene jest praktycznie gotowy.
Tak. wszyscy byli zadowoleni, że gra ktoś na haxach.Jeszcze mówili, żeby ściągali to gówno bo nikomu nie przeszkadza.Nawet było dużo osób co chciało z Nimi grać i prawiło komplementy.
Czy aktualizacja na 4.2.013 pomoże, pewnie na jakiś czas.
Gdyby nie wymuszenie graczy ligowych to nie wiem czy by ktoś zaglądał na serwery w 4.2
4.1>4.2.012
jeden trik adminow: na liscie serwer ma np. 5/16 graczy, a w rzeczywistosci hasa po nim jeden bot :]
odśwież listę ;).
Nie wiem po co te żale. 4.1 jest passé. Z czasem dopieszczą animacje w 4.2 i wszyscy o poprzedniej wersji zapomną.
>jeden trik adminow: na liscie serwer ma np. 5/16 graczy, a w rzeczywistosci hasa po nim jeden bot :]
odśwież listę ;).
Być może o to chodzi. Z tego, co pamiętam, w Q3 można ustawić serwer tak, aby liczba "graczy" nie spadała poniżej ustalonego poziomu. Czyli jeśli na serwie nie ma ludzi, to jest na nim np. 6 botów, ale gdy ktoś wejdzie, to jeden bot jest wywalany. Zapewne to samo można w UrT, ale nigdy nie próbowałem.
Z pomocą B3 nie widzę problemu, aby można było ustawić 10 botów na pusty serwer i wyrzucać je, gdy tylko ktoś się łączy.
Idąc dalej, w 4.1 były w ogóle zmodyfikowane serwery, które ściemniały swoje statystyki np. zwracały zaniżony ping, zawyżoną liczbę graczy itp. 4.2 nic w tej kwestii nie zmieniło, bo to siedzi w open source silniku.
Pro tip dla FS: oznaczać boty wyraźniej niż tylko ping 0. Wyróżnić kolorystycznie.
@fruk jeżeli chodzi Tobie o stawianie botów w urt na serwerach 4.1 to można; np. -KRH- tam chyba jest 6 botów i jak wchodzi jakiś gracz to automatycznie zostaje wyrzucany. Natomiast nie wiem czy jest to możliwe w wersji 4.2
Tak jest na prawie każdym serwerze z botami w 4.2.
Popieram pomysł informowania użytkownika ilu z graczy na serwerze to ludzie.
@rastablaster: haha, nie o to chodzi, ale pewnie dobrze o tym wiesz. np. serwer -=UrT42 CTF East=-|100GB/s ma ZAWSZE na liscie zawyzona ilosc graczy o 5 czy o 6. mozesz sobie odswiezac liste i sprawdzac :>
@fruk: dobry tip, zwlaszcza, ze na 4.2 lataja boty z pingami, i to zmiennymi, a to jest juz troche lamerskie...
Skoro ligi narzuciły nową wersję, to można się temu przeciwstawić prawda?
Zrobić w swoim rodzaju "protest", jak zwał tak zwał ale 4.2 jest według mnie też gorszy.
@4you i co to da większość graczy będzie miała ten "protest" w dupie, gdyż poco im się w to mieszać, po za tym UZ czy CB może powiedzieć coś w stylu: "Nie podoba się to nie graj". To tyle z mojej strony.
stalo sie, nastawiali serwerow...