GDemo

fruk, 10 lat temu

Początek projektu do przetwarzania dem: http://gdemo.unhit.pl/

Działa z demami 4.2.012. Czekam na pomysły, mam nadzieję, że nie zostaną spalone przez kolejną aktualizację FS.

Obrazek użytkownika Majki
Majki, 10 lat temu

Zrób coś takiego
http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/04/2704/

:>

#
Obrazek użytkownika fruk
fruk, 10 lat temu

Dodałem wykresy ruchu myszy.

#
Obrazek użytkownika pAter
pAter, 10 lat temu

@fruk, wyjaśnij pokrótce - do czego te narzędzia mogą przydać się w praktyce? :)

#
Obrazek użytkownika fruk
fruk, 10 lat temu
  1. Zdobycie doświadczenia w frameworku php i js :P
  2. Dla adminów i demo squadu CB/UZ - nie muszą uruchamiać gry, aby dowiedzieć się co się działo (sytuacje sporne).
  3. Przydałoby się demo z aimbotem na 4.2.012, jestem ciekawy jak wyglądałby wykres myszy.
  4. W planach przystępniejsza wizualizacja przebiegu gry, a przynajmniej: jakie mapy i na jakich serwerach były zagrane, statsy (kills, deaths, acc).
  5. To, co napisał Majki, grubsza sprawa, ale mam chętnego do pomocy :)
#
Obrazek użytkownika brejnless
brejnless, 10 lat temu

musze przyznac ze ciekawe

#
Obrazek użytkownika DFN
DFN, 10 lat temu

Jeżeli uda się zrobić taką mapkę, to może być przydatne narzędzie dla projektujących mapy – najwięcej strzałów, kampspoty, popularne szlaki. Jest potencjał.

#
Obrazek użytkownika brejnless
brejnless, 10 lat temu

Kozackie by bylo gdyby przy info np "weapon: <1> HeMP has changed weapon to <6> UMP" byl czas ingame do konca meczu/numer rundy. Tez jakas opcja komentowania i oceniania dem na przyszlosc.

"3. Przydałoby się demo z aimbotem na 4.2.012, jestem ciekawy jak wyglądałby wykres myszy."

Slabo zeby przetestowac i potem nie byc podejrzewanym przez innych ale faktycznie ciekawe jak by taki wykres wygladal. Mozna jakiegos znajomego ktory nie gra w urt zeby przetestowal : D

#
Obrazek użytkownika rozek
rozek, 10 lat temu

Jak będzie to mogę zostać testerem! aimbota oczywiście. (:

#
Obrazek użytkownika fruk
fruk, 10 lat temu

Dodałem czas ingame do końca meczu i/lub rundy w zależności od trybu, a także wykrywanie początku i końca mapy/rundy. Jeszcze muszę obsłużyć lepiej timeouty, bo mi spamuje "start:"ami...

#