Pytanie do wszystkich "haj skilowców" :)
Jak aktualnie wygląda sprawa ze skutecznością DE? Na przykład SR8 już tak łatwo nie "przyznaje" hitów jak w 4.1. A co z DE?
ale brakuje mi tych hitów z 4.1.1 bo były o niebo lepsze
miałeś wtedy hity, na które nie "zasługiwałeś" :)
Dzięki za raport!
A jak automaty? W sumie nie będę zakładał nowego wątku już.
imo hity sa "prawdziwsze". Z auto mam dosyc dobre hity, w .11 wersji juz nawet sr8 fajnie hituje. 2 tygodnie grania I bedzie lepiej jak 4.1.1, przynajmniej dla mnie.
To pewnie tylko moje wrażenie, ale wydawało mi się, że w .011 było idealnie, a w .012 jest już trochę inaczej. Na pewno jest sto razy lepiej niż w 4.1.1.
Ja mam wrażenie, jakby hity się przyklejały do nóg, szczególnie z automatów.
@DFN a skad ty masz juz dostep do 012? ;)
btw. fajne poprawki szykuja :)
Pomyłka, oczywiście chodziło o różnicę 10/11. ;-)
http://www3.zippyshare.com/v/8287100/file.html na takie hity @BrTk zasługuje ze spasa ;>
z DE sprawa dla mnie wygląda następująco :
Gdy jest sytuacja, kiedy przeciwnik bandażuje się i stoi w miejscu wtedy łatwo jest go zabić i trafić te 2 hity.
W zasadzie ciężko mi to opisać z tym DE jak to wygląda, ale największą przeszkodę odczuwam kiedy zostaję 1v1 i automatycznie wyciągam DE jak w UrT 4.1, tylko na moje nieszczęście prawie każda runda w 4.2 jest przegrana. Jest ciężej i to dużo ciężej, DE praktycznie już do użytku nie będzie się nadawał tj: sr8,spas,hk,negev i reszta pistolów.
Jaka jest różnica? Otóż taka, że DE teraz nadaję się do takich sytuacji żeby zabić afka, kogoś z bliska, bądź skampić i strzelić w plecy. Oczywiście ja tylko opisuję zauważoną przeze mnie zmianę, niektórych komentarze mogą być sprzeczne, bo każdy ma swoje odczucia, ale brakuje mi tych hitów z 4.1.1 bo były o niebo lepsze, a teraz jak gram to hitam left arm, right arm, legs legs. pozdro