Urban Terror 4.2 - pytania i odpowiedzi

BrTk, 11 lat temu

1.Czy animacje zostaną poprawione (na myśli mam animację z LANu w Paryżu)?
2.Jak teraz wygląda "hitcode"?
3.Czy granaty HE będą posiadały taką samą animację eksplozji jak w starszych wersjach UrT ?
4.Czy będą występowały Flash granaty?(dobrze by było, bo one całkowicie rozgrywkę mogą zmienić )
5.Czy będzie użyta grafika z "bumpy client"? Tzw. mam na myśli upiększenie efektów graficznych.
6.Kiedy UrT 4.2 ujrzy światło dzienne? Nie mówie o dzień ale chociaż przybliżony czas wydania.

Obrazek użytkownika Rosa
Rosa, 11 lat temu

Ja znam odpowiedź tylko na pytanie 1, 4 i 5.
1. Tak zostaną poprawione dlatego "premiera" jeszcze nie nastąpiła.
4. Nie będzie Flashów.
5. Majki w Artykule napisał:

Aczkolwiek FS zapowiedziało, że w ramach aktualizacji do 4.2, być może zostanie udostępniona graczowi opcja zmiany silnika na oficjalny "bumpy client", czyli binarkę z dodatkowymi efektami graficznymi.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu
  1. Wg zapewnień twórców został gruntownie przebudowany i poprawiony.
  2. Jak wyjdzie :) Choć jeśli zapowiedzieli już oficjalnie, to kwestia wyłapania bugów i naprawienia ich.
#
Obrazek użytkownika Tomi
Tomi, 11 lat temu
  1. Mnie sie obiło o uszy że będzie 30 lipca.
#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Źródło tejże info jest to...?

Jestem w QA i testuję 4.2 i nic mi nie wiadomo o terminach :-)

#
Obrazek użytkownika muuu
muuu, 11 lat temu

na pudelku bylo

#
Obrazek użytkownika Rosa
Rosa, 11 lat temu

A ja mam jeszcze jedno pytanie.
Mianowicie doszły mnie słuchy, że w 4.2 ma być wykorzystany UrT Passport. Czy to prawda?

#
Obrazek użytkownika UpiornyOdkurzacz
UpiornyOdkurzacz, 11 lat temu

Mianowicie doszły mnie słuchy, że w 4.2 ma być wykorzystany UrT Passport. Czy to prawda?

Wprowadzenie paszportów to ogromny nakład pracy, nie mówiąc już o uruchomieniu serwera zbierającego globalne statystyki. Podejrzewam, że gdyby takie coś miało się odbyć to wiedzielibyśmy o tym odpowiednio wcześniej byśmy mogli się przygotować (nie każdy ma założony paszport).
Ale wymagałoby to ogromnych zmian w interfejsie i nie zdziwiłbym się gdyby także w silniku gry (który ma pozostać bez zmian).

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Barbie wrzucił to niedawno na swojego Twita

https://twitter.com/Barbatos__/status/213382063724826625/photo/1/large

#
Obrazek użytkownika UpiornyOdkurzacz
UpiornyOdkurzacz, 11 lat temu

Ciekawe. Być może paszporty będą dostępne, ale póki co tylko opcjonalnie.

#
Obrazek użytkownika pAter
pAter, 11 lat temu

nie każdy ma założony paszport

No cóż, najwyższy czas się zarejestrować na http://www.urbanterror.info/ ;)
Gdybym ja bym się nie zarejestrował na samym początku, kiedy poszła informacja o paszportach, to pewnie bym sobie nicku teraz już nie zajął :}

#
Obrazek użytkownika UpiornyOdkurzacz
UpiornyOdkurzacz, 11 lat temu

Ja paszport posiadam już od dłuższego czasu, nie o to chodzi. Wiele osób nie ma pojęcia o ich istnieniu, więc wypadałoby poinformować przed wydaniem aktualizacji. Chyba że faktycznie będą tylko opcjonalnie.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

http://www.urbanterror.info/news/252-welcome-to-the-all-new/?show=account

27 Lutego 2010 roku :-)

#
Obrazek użytkownika UpiornyOdkurzacz
UpiornyOdkurzacz, 11 lat temu

W 2010 roku hasło "Urban Terror 4.2" oznaczało co innego niż dzisiaj :)

#
Obrazek użytkownika Tomi
Tomi, 11 lat temu

Coś tam pisze że można stare konta które zostały wyłączone po przeniesieniu strony z końcówki .net na .info zalogować na nowo a pożniej jakoś połączyć w jedno... ale jak skoro już ktoś zajoł nick.

Mam tam konto od 2004 http://www.urbanterror.info/forums/user/304-tomi-old/

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Upiorek, ale gra to jest co innego niż system kont. Może on być "dopięty" do 4.2, HD czy UltraHD-Plasma-Edition - o systemie kont już pisali dwa lata temu.

#
Obrazek użytkownika Tomi
Tomi, 11 lat temu

Urban Terror 4.2

Filmik z LAN Party w Paryżu, może jeszcze ktoś nie widział.

http://www.youtube.com/watch?v=yi_O8Zi2jSg

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

w opisie jest ze to jest 4.1... ale nie pasuja do tego animacje, ktore nota bene sa nadal przepaskudne

#
Obrazek użytkownika pAter
pAter, 11 lat temu

animacje, ktore nota bene sa nadal przepaskudne

Animacje są straszne, mam nadzieję, że to taki żart i w 4.2 postacie nie będą skakały jak pajace o_O

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

mam nadzieję, że to taki żart

Bug. FrankieV pisał o tym na forum. To jest 4.2 RC, czyli Release Canditate, a nie finalna wersja.

#
Obrazek użytkownika n0x
n0x, 11 lat temu

mam pytanie czy cfg z 4.1 bedzie pasował do 4.2 ?

#
Obrazek użytkownika DFN
DFN, 11 lat temu

Tak, będzie. Może poza paroma zmiennymi, które zostaną zablokowane. ;)

#
Obrazek użytkownika n0x
n0x, 11 lat temu

mhm

#
Obrazek użytkownika KubuS
KubuS, 11 lat temu

nox nie pisz byle gowien :D

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

Bug. FrankieV pisał o tym na forum. To jest 4.2 RC, czyli Release Canditate, a nie finalna wersja.

a jak mowilem ze to sciema z tym 4.2 w Paryzu to powiedziales ze znowu "hejtuje" ;)

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Co jak gdzie
LOGI daj :>

Inna sprawa, że na flakach z których jest zbudowane 4.x nigdy nie zrobisz "współczesnych" animacji, nie da się po prostu.

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

powaznie chcesz te logi? da sie zalatwic :>

#
Obrazek użytkownika UpiornyOdkurzacz
UpiornyOdkurzacz, 11 lat temu

Inna sprawa, że na flakach z których jest zbudowane 4.x nigdy nie zrobisz "współczesnych" animacji, nie da się po prostu.

W takim razie czemu nie zostawić tego tak jak jest? Komu to tak bardzo przeszkadza, aby opóźniać przez to premierę o dobre kilka miesięcy? Bo nie wierzę, że stworzenie całej reszty zmian z changeloga zajęło im choć połowę tego co tworzenie nowych animacji.
Nam to zwyczajnie niepotrzebne. Nie tego oczekujemy po 4.2. To ma być tylko bugfix, który ma nam uprzyjemnić czas w oczekiwaniu na HD.

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

@UpiornyOdkurzacz
To napisz to wszystko FS :}

#
Obrazek użytkownika UpiornyOdkurzacz
UpiornyOdkurzacz, 11 lat temu

Nie napiszę im, bo na to już trochę za późno. Jak zaczęli nad tym pracę to pewnie będą już chcieli ją dokończyć. Dziwię się tylko ich decyzji.

#
Obrazek użytkownika DFN
DFN, 11 lat temu

To jest dziwne. Eksperymentowali od czasu kupienia silnika do HD i widać, jakie są postępy (ile to już lat?). Po co na siłę zmieniać coś, co dużo lepsze i tak już nie będzie?

Obecne animacje skoków, ślizgów i zwykłego ruchu są naprawdę bardzo spoko. Jedyne, co mogliby poprawić, to wspinanie się, wchodzenie po drabinach, przeładowywanie i leczenie. Wątpię, żeby to zajęło kilka miesięcy.

#