Artykuły użytkownika BOMBPLAYER

Dodany przez: BOMBPLAYER

Nowy członek zespołu, Casa i Unreal Engine 5.4.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Gdy uroczystości dobiegają końca, a emocje związane z wydarzeniami noworocznymi opadają, my we Frozensand składamy najserdeczniejsze życzenia noworoczne. Niech 2025 rok przyniesie radość i sukces we wszystkich przedsięwzięciach, czy to w życiu osobistym, realizacji marzeń, czy pracy nad osobistymi projektami.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Darowizny Tipeee, postępy w animacjach i inne prace.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Podsumowanie roku - artyści dźwiękowi, animacje postaci, zmiany w oknach menu oraz optymalizacje.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Ustawienia dźwięków, optymalizacja map i aktorzy.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Granat dymny, nowe dźwięki i nowy model gracza.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Lodowy granat, decal material i dalsze prace nad mapą Thingley.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Nowe menu wyboru gracza, a także ciąg dalszy prac nad granatami oraz mapami Thingley, SkyLines i Uptown.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Dzisiejszy wpis to właściwie rozmowa z doskonale Wam znanym b0ciaMem, który w ekipie Frozen Sand pełni funkcję testera i ambasadora społeczności.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Niniejszy przewodnik pokazuje w jaki sposób zainstalować wtyczkę FrozenSand - Urban Terror Mapping Plugin i skonfigurować silnik Unreal Engine, by w łatwiejszy sposób tworzyć niestandardowe poziomy (mapy) dla Urban Terror 5: Resurgence.