W tym miesiącu zespół był w formie. Ulepszone zostały animacje wspinaczki, stworzony został mechanizm generowania losowych kafelków na dachach i podłogach. Poprawek doczekały się również inne elementy gry.
Prace nad mapą Thingley nabierają tempa - ukończone zostało modelowanie wielu budynków. Zespół deweloperów rozważa przejście na nowszą wersję frameworka Genesis 9, aby wprowadzić świeżość i innowacje do Urban Terror 5.
Poniższy wpis rozpoczyna nowy cykl na portalu. Dotyczy on postów związanych z rozwojem nowej części gry - Urban Terror 5: Resurgence, których autorem jest Barbatos.
Historia gry rozpoczęła się w 1998 roku jako planowanej paczki map do nadchodzącego Quake III Arena utrzymanych w bardziej realistycznej konwencji. Następnie pomysł ewoluował, by stać się totalną konwersją gry zawierającą rzeczywiste uzbrojenie, analogicznie jak w Action Quake 2.
Po ostatnich pokazach stanu map i audio w grze, o których niedawno informowaliśmy, FrozenSand zaserwowało nam pokaz od A do Z trybu Jump w Urban Terror 5: Resurgence.
Robisz graffiti, obrazy, zdjęcia, rysunki? A chciałbyś, aby Twoja praca znalazła się w Twojej ulubionej grze? Frozen Sand właśnie ogłosiło, że udostępniają taką możliwość! Zamiast zajmować się tym samemu, to wolą się skupić na ważniejszych rzeczach do zrobienia. A więc, wystrój map w UrT5 jest w Waszych rękach!
Ale oto nadszedł niemały powrót, a wręcz zmartwychwstanie projektu Urban Terror Polska. Po 3 latach braku nowych newsów o grze czy społeczności UrT, ze względu na bieżące okoliczności zdecydowaliśmy się przełamać ciszę! A jakież to okoliczności? Wszystko postaram się wyjaśnić w dalszej części artykułu.
Wszelkie artykuły autorstwa redakcji portalu Urban-Terror.pl licencjonowane są według Creative Commons BY-NC-ND.
Portal zastrzega sobie pełne prawa autorskie do jego designu.
Strona wykorzystuje pliki cookies.