Historia gry rozpoczęła się w 1998 roku jako planowanej paczki map do nadchodzącego Quake III Arena utrzymanych w bardziej realistycznej konwencji. Następnie pomysł ewoluował, by stać się totalną konwersją gry zawierającą rzeczywiste uzbrojenie, analogicznie jak w Action Quake 2.
Z okazji nadchodzących Mikołajek przygotowałem dla Was małą niespodziankę. Lizart - twórca map, jeden z adminów klanu BST i członek ekipy Frozen Sand zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Zapraszam do lektury :)
Ale oto nadszedł niemały powrót, a wręcz zmartwychwstanie projektu Urban Terror Polska. Po 3 latach braku nowych newsów o grze czy społeczności UrT, ze względu na bieżące okoliczności zdecydowaliśmy się przełamać ciszę! A jakież to okoliczności? Wszystko postaram się wyjaśnić w dalszej części artykułu.
Wszelkie artykuły autorstwa redakcji portalu Urban-Terror.pl licencjonowane są według Creative Commons BY-NC-ND.
Portal zastrzega sobie pełne prawa autorskie do jego designu.
Strona wykorzystuje pliki cookies.