Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Respawn protection przestaje działać, kiedy oddasz pierwszy strzał.

Fizyka Urban Terror HD - ciąg dalszy

Podobno fizyki quake się nie da skopiować.

Dziś Barbatos, główny programista Frozen Sand, podzielił się ze społeczecznością filmem prezentującym zaawansowany postęp prac nad systemem poruszania się w Urban Terror HD z wykorzystaniem Unreal Engine 4 jako platformy.

Jak sami widzicie, prawie wszystko już zostało odtworzone w UE4. Nie wiadomo co z samą grą, ale system poruszania się wygląda obiecująco. Oryginalny wpis na blogu Barbatosa znadziecie tutaj, tam też możecie skomentować bezpośrednio autorowi.

Obrazek użytkownika Majki
Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

  • Opublikowany: 1 rok temu
  • Tagi: HD, news

Komentarze:

Obrazek użytkownika BrTk
BrTk, 1 rok temu

życzę powodzenia, ale niech przestaną wydawać nowe wersje 4.2/3 bo co wersje to gra jest gorsza.

Pozdrawiam

#
Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 1 rok temu

czad :)

#