Miał być poll ale nie ma tekiego ficzera, więc tak pytam:
Gracie z widoczną bronią czy bez?
Bez przy primary, z przy secondary i pistol.
Bez broni grałem w Quake 2 przez net. W Urbanie widoczna broń jest ważniejsza, bo widać kiedy się dokładnie przeładuje i kiedy będzie wyciągnięta. Na cg_gunsize 1 i tak niewiele zasłania.
poł na pół.
@upior, ale przeciez slychac jak sie przeladuje
Mniej więcej wiem ile czasu zajmuje przeładowanie danej broni jak i jej zmiana.
@upior, ale przeciez slychac jak sie przeladuje
Po prostu wyciągnięta broń raczej nic nie zasłania, więc nie wiem po co utrudniać sobie życie. Poza tym nie grasz nigdy bez dźwięku?
Ja gram z. nawet sobie nie wyobrazam jak sie gra bez :D
Widoczna broń pomaga określić gdzie jest celownik w przypadku, gdy go nie widzimy, bo patrzymy np. na jakiś jasny obiekt typu niebo. Szczególnie przydatne jest to gry strzelamy ze snajperki bez zooma ;) To działa w mojej podświadomości, ale ja jestem dziwny, bo gram też na invert mouse, więc nie musicie mi wierzyć :D
'Z' czy 'bez' to też sprawa FPS ;)
Wole z przynajmniej nie będę musiał później pchać wózka ;)
z,
ściany mam ale samo mi namierza, jakiś błąd chyba :/
patrzymy np. na jakiś jasny obiekt typu niebo
to chyba kwestia koloru celownika
patrzymy np. na jakiś jasny obiekt typu niebo
to chyba kwestia koloru celownika
Jakbyś miał zielony celownik to by ci się mieszał z trawą. Potrzebujesz więcej przykładów?
Zawsze można zrobić bind na zmianę celownika.
Może zamiast podawać czy z celownikiem czy bez, pokażecie jak zazwyczaj wygląda wasz cały ekran w czasie gry?
Być może zaproponuję FS swoją wersję interfejsu gry, więc wszelkie informacje o tym, co uważacie za wygodne i funkcjonalne będą bardzo cenne.
U mnie wygląda to tak.
fajne skriny :D
dorzucam swoj https://dl.dropbox.com/u/22215342/n1n_scrn.png
niestety gram w okienku ze wzgledu na spaprany fov przy 16:10 ;)
@n1n tego okienka nie zauważyłem, myślę, że tobie też nie przeszkadza :> A powiedz mi jaką masz rozdzielczość?
1600x1120
nie przeszkadza, wrecz przeciwnie bo latwiej przejsc na pulpit itd
@n1n:
Hmmm, na czym polega „spaprany FOV przy 16:10” i dlaczego nikt wcześniej się na to nie skarżył? Wiele osób (w tym ja) ma monitor o tych proporcjach.
Od razu moje pierwsze pytanie: do czego używasz prędkościomierza?
juz tlumacze, najprosciej to sprawdzic przy trybie okienkowym [r_mode "-1"]
teraz masz 2 standardowe tryby:
3:4 = 1280x1024 versus 16:10 = 1920x1200 [nota bene nie myl 16:10 z 16:9 czyli 1920x1080]
majac FOV 110 przy trybie 3:4 masz 100% mozliwe katy widzenia, przy 16:10 kat widzenia nie rozszerza sie dodatkowo na boki, pozostaje 110, a ucinana jest gora i dol, co w efekcie daje jakies 90% widocznosci, tak jakbym mial FOV 100 na monitorze 3:4
co ciekawe jak dasz rozdzielczosc dajmy na to 1280x1280 to zyskujesz dodatkowe pole widzenia u gory i na dole.
a chyba po to zrobili monitory wide screen zeby zyskac dodatkowy kat widzenia a nie tracic i to wg mnie bug. generalnie jest to kwestia indywidualna ale mi niskie fov sprawia spory dyskomfort w graniu.
predkosciomierza do jumpow, przy icy sie sprawdza jak trzeba wziac odpowiedni rozped. tak jakos zostalo :)
PS. tak zeby tylko zobrazowac bug https://dl.dropbox.com/u/22215342/400x1120.png
Ja gram bez widocznej broni.