Z czy bez ?

muuu, 11 lat temu

Miał być poll ale nie ma tekiego ficzera, więc tak pytam:

Gracie z widoczną bronią czy bez?

Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 11 lat temu

Ja gram bez widocznej broni.

#
Obrazek użytkownika blanci0r
blanci0r, 11 lat temu

Bez

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

Bez przy primary, z przy secondary i pistol.

#
Obrazek użytkownika KrathOs
KrathOs, 11 lat temu

z

#
Obrazek użytkownika UpiornyOdkurzacz
UpiornyOdkurzacz, 11 lat temu

Bez broni grałem w Quake 2 przez net. W Urbanie widoczna broń jest ważniejsza, bo widać kiedy się dokładnie przeładuje i kiedy będzie wyciągnięta. Na cg_gunsize 1 i tak niewiele zasłania.

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

z

#
Obrazek użytkownika Vermi
Vermi, 11 lat temu

Ja gram Z Widoczną Bronią

#
Obrazek użytkownika muuu
muuu, 11 lat temu

poł na pół.

@upior, ale przeciez slychac jak sie przeladuje

#
Obrazek użytkownika blanci0r
blanci0r, 11 lat temu

Mniej więcej wiem ile czasu zajmuje przeładowanie danej broni jak i jej zmiana.

#
Obrazek użytkownika UpiornyOdkurzacz
UpiornyOdkurzacz, 11 lat temu

@upior, ale przeciez slychac jak sie przeladuje

Po prostu wyciągnięta broń raczej nic nie zasłania, więc nie wiem po co utrudniać sobie życie. Poza tym nie grasz nigdy bez dźwięku?

#
Obrazek użytkownika M4tys
M4tys, 11 lat temu

Ja gram z. nawet sobie nie wyobrazam jak sie gra bez :D

#
Obrazek użytkownika pAter
pAter, 11 lat temu

Widoczna broń pomaga określić gdzie jest celownik w przypadku, gdy go nie widzimy, bo patrzymy np. na jakiś jasny obiekt typu niebo. Szczególnie przydatne jest to gry strzelamy ze snajperki bez zooma ;) To działa w mojej podświadomości, ale ja jestem dziwny, bo gram też na invert mouse, więc nie musicie mi wierzyć :D

#
Obrazek użytkownika blanci0r
blanci0r, 11 lat temu

'Z' czy 'bez' to też sprawa FPS ;)

#
Obrazek użytkownika fruk
fruk, 11 lat temu

z.

A gracie ze ścianami czy bez?

#
Obrazek użytkownika deska
deska, 11 lat temu

Wole z przynajmniej nie będę musiał później pchać wózka ;)

#
Obrazek użytkownika splatt
splatt, 11 lat temu

z,
ściany mam ale samo mi namierza, jakiś błąd chyba :/

#
Obrazek użytkownika muuu
muuu, 11 lat temu

patrzymy np. na jakiś jasny obiekt typu niebo

to chyba kwestia koloru celownika

#
Obrazek użytkownika pAter
pAter, 11 lat temu

patrzymy np. na jakiś jasny obiekt typu niebo

to chyba kwestia koloru celownika

Jakbyś miał zielony celownik to by ci się mieszał z trawą. Potrzebujesz więcej przykładów?

#
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 11 lat temu

Zawsze można zrobić bind na zmianę celownika.

#
Obrazek użytkownika DFN
DFN, 11 lat temu

Może zamiast podawać czy z celownikiem czy bez, pokażecie jak zazwyczaj wygląda wasz cały ekran w czasie gry?
Być może zaproponuję FS swoją wersję interfejsu gry, więc wszelkie informacje o tym, co uważacie za wygodne i funkcjonalne będą bardzo cenne.

U mnie wygląda to tak.

#
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 11 lat temu

">Mój wygląd UrTa

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

fajne skriny :D
dorzucam swoj https://dl.dropbox.com/u/22215342/n1n_scrn.png
niestety gram w okienku ze wzgledu na spaprany fov przy 16:10 ;)

#
Obrazek użytkownika LemoNade
LemoNade, 11 lat temu

@n1n tego okienka nie zauważyłem, myślę, że tobie też nie przeszkadza :> A powiedz mi jaką masz rozdzielczość?

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

1600x1120
nie przeszkadza, wrecz przeciwnie bo latwiej przejsc na pulpit itd

#
Obrazek użytkownika DFN
DFN, 11 lat temu

@n1n:
Hmmm, na czym polega „spaprany FOV przy 16:10” i dlaczego nikt wcześniej się na to nie skarżył? Wiele osób (w tym ja) ma monitor o tych proporcjach.

Od razu moje pierwsze pytanie: do czego używasz prędkościomierza?

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

juz tlumacze, najprosciej to sprawdzic przy trybie okienkowym [r_mode "-1"]
teraz masz 2 standardowe tryby:
3:4 = 1280x1024 versus 16:10 = 1920x1200 [nota bene nie myl 16:10 z 16:9 czyli 1920x1080]

majac FOV 110 przy trybie 3:4 masz 100% mozliwe katy widzenia, przy 16:10 kat widzenia nie rozszerza sie dodatkowo na boki, pozostaje 110, a ucinana jest gora i dol, co w efekcie daje jakies 90% widocznosci, tak jakbym mial FOV 100 na monitorze 3:4
co ciekawe jak dasz rozdzielczosc dajmy na to 1280x1280 to zyskujesz dodatkowe pole widzenia u gory i na dole.
a chyba po to zrobili monitory wide screen zeby zyskac dodatkowy kat widzenia a nie tracic i to wg mnie bug. generalnie jest to kwestia indywidualna ale mi niskie fov sprawia spory dyskomfort w graniu.

predkosciomierza do jumpow, przy icy sie sprawdza jak trzeba wziac odpowiedni rozped. tak jakos zostalo :)

PS. tak zeby tylko zobrazowac bug https://dl.dropbox.com/u/22215342/400x1120.png

#