Artykuły

Dodany 24 tygodnie temu przez: BOMBPLAYER

Witajcie w nowym roku. W niniejszym artykule przedstawiam historię Neona.Czym się zajmujesz w zespole Frozen Sand?Moje obowiązki jako menadżera do spraw zapewnienia jakości (skrót QA, ang. quality assurance – przyp. red.) dotyczą wdrażania i nadzorowania wszystkich aspektów związanych z tworzeniem Urban Terror 5: Resurgence.

Dodany 44 tygodnie temu przez: Kotell

Historia gry rozpoczęła się w 1998 roku jako planowanej paczki map do nadchodzącego Quake III Arena utrzymanych w bardziej realistycznej konwencji. Następnie pomysł ewoluował, by stać się totalną konwersją gry zawierającą rzeczywiste uzbrojenie, analogicznie jak w Action Quake 2.

Dodany 48 tygodni temu przez: CRAAACH

Ostatnia część pytań od społeczności i odpowiedzi twórców Urban Terror 5. Tym razem tematyka dotyczy bardziej spraw technicznych i serwerowych.

Dodany 51 tygodni temu przez: BOMBPLAYER

W dzisiejszym artykule chcielibyśmy przedstawić Wam historię znanego serwera Nexunity.org w trybie bomby, oczami jednego z programistów - Horrifieda.

Dodany 1 rok temu przez: BOMBPLAYER

Kolejna seria pytań i odpowiedzi na temat tworzenia Urban Terror 5.

Dodany 1 rok temu przez: BOMBPLAYER

Jak poinformowała strona Urban-Zone, właśnie ruszyły zapisy do Spring Cup 2021.

Dodany 1 rok temu przez: CRAAACH

Zapewne mogliście zauważyć, że w tłumaczeniu obiecywanego przez FrozenSand Q&A, w naszej grafice newsa pojawił się malutki czerwony napis: CZĘŚĆ I, a więc zapewne domyślacie się, że to zwiastowało kontynuacje serii. I tak, po prawie dwóch miesiącach FS wypuścił kolejną porcję odpowiedzi, które postaraliśmy się Wam przełożyć na ojczysty język.

Dodany 1 rok temu przez: BOMBPLAYER

Jeżeli czytaliście mój wywiad z Lizartem, to zapewne czegoś o mapowaniu już się dowiedzieliście. A może sami tworzycie mapy i po prostu lubicie taką tematykę? Niezależnie od stopnia zaawansowania, zachęcam Was do przeczytania tego, co miał mi do przekazania Sneaks :)

Dodany 1 rok temu przez: BOMBPLAYER

Wkraczamy w okres zimowy, a więc czas na newsy dotyczące zespołu opracowującego grę, a także pierwszą cześć długo oczekiwanego Q&A.

Dodany 1 rok temu przez: BOMBPLAYER

Z okazji nadchodzących Mikołajek przygotowałem dla Was małą niespodziankę. Lizart - twórca map, jeden z adminów klanu BST i członek ekipy Frozen Sand zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Zapraszam do lektury :)