Kula wystrzelona z SR8 bez przybliżenia przyjmuje całkowicie losowy kierunek.
Nowe menu wyboru gracza, a także ciąg dalszy prac nad granatami oraz mapami Thingley, SkyLines i Uptown.
Adnotacja: Ten artykuł pierwotnie został udostępniony 6 miesięcy temu użytkownikom wspierającym nas na Tipeee. Co miesiąc publikuję posty, w których pokazuję wewnętrzne zrzuty ekranu, jak i filmy, opisując najnowsze funkcje w pracach nad nadchodzącą grą Urban Terror na silniku Unreal Engine 5.
Jeśli chcesz wesprzeć rozwój i utrzymanie gry, mając dostęp do najnowszych newsów, to możesz to zrobić na Tipeee za 1 € napiwku. Od teraz będę je również publikował tutaj z 6-miesięcznym opóźnieniem. Miłej lektury i daj nam znać, czy Ci się to podoba!
Hej Wszystkim!
Mam nadzieję, że lato przebiega u Was wspaniale, z odrobiną wakacji i słońca. Jeśli chodzi o mnie, jako że jestem Francuzem, to nie mogę powiedzieć, że ostatnio zbyt często widuję słońce :D Od 20 lat nie widzieliśmy tak dużo deszczu w lipcu!
Tak czy inaczej, w ciągu ostatnich kilku tygodni poczyniłem postępy w pracach nad granatem odłamkowym, o którym wspomniałem na początku maja. Dla tych, którzy od tego czasu dołączyli do Tippers (dziękuję!), moim celem jest wprowadzenie do gry nowego granatu, który zadaje mniej obrażeń promieniowych, niż granat HE pobliskim graczom podczas eksplozji, ale wyrzuca fragmenty wokół siebie, które sprawiają, że gracze krwawią, gdy zostaną przez nie trafieni.
Dołączyłem kilka filmów zarówno z elementami debugowania, jak i bez nich, na których można łatwo zobaczyć ślady linii fragmentów. Moim celem jest rzucanie losowej ilości fragmentów (z minimalną i maksymalną ilością), ale wokół granatu, tak aby każdy gracz w pobliżu granatu (i ewentualnie nad nim lub pod nim) mógł zostać trafiony. Odłamki są obecnie rozrzucane w odległości do 7 metrów od granatu. Po trafieniu odłamkiem gracz natychmiast krwawi i otrzymuje 5% obrażeń (za każdy odłamek).
Prawdopodobnie wprowadzimy pewne poprawki, gdy testerzy QA przyjrzą się nowym granatom, ale obecnie jestem z nich całkiem zadowolony! Trzeci film został nagrany dziś w nocy z grą uruchomioną na MacBooku Pro M2 (tak swoją drogą – jest to pierwszy pół-publiczny film z UrT5 na OSX!) :)
Ponieważ ostatnio moje zainteresowanie ogniskuje się wokół kwestii związanych z granatami, poprosiłem Johnny'ego i x-dcx-x o zaprojektowanie dwóch nowych granatów, co zrobili w mgnieniu oka. Zamieściłem kilka zrzutów ekranu przyszłego granatu dymnego i lodowego. Same modele są już prawie ukończone i zaimplementowane w grze. Muszę teraz popracować nad ich kodem i efektami wizualnymi. Musimy również stworzyć animacje dla granatu lodowego, który będzie musiał zostać uzbrojony przed rzuceniem. Granat będzie roztaczał wokół siebie lód tuż po uderzeniu w powierzchnię, spowalniając graczy itp. Więcej na ten temat wkrótce!
Lizart jest ostatnio na fali i robi duże postępy na Thingley z pomocą między innymi Markinho. Mapa naprawdę zaczyna teraz ożywać, gdy jest teksturowana. Ściany, okna i drzwi wyglądają naprawdę ładnie.
JohnnyEnglish zaprezentował przejście dwóch innych map, które wyglądają bardzo ładnie: SkyLines i Uptown.
Z kolei Neon spędził trochę czasu nad menu wyboru gracza (zrzut ekranu w załączeniu). Stworzył miniatury dla każdego modelu gracza, aby lepiej zobrazować, który model jest wybrany. Cel stanowi stworzenie prostego, ale skutecznego menu dla publicznej wersji alfa gry i jego późniejsze ulepszenie (tak, jak wiele innych rzeczy!).
Cieszcie się latem!
- Barbatos
Kula wystrzelona z SR8 bez przybliżenia przyjmuje całkowicie losowy kierunek.