Poniższy wpis rozpoczyna nowy cykl na portalu. Dotyczy on postów związanych z rozwojem nowej części gry - Urban Terror 5: Resurgence, których autorem jest Barbatos.
Historia gry rozpoczęła się w 1998 roku jako planowanej paczki map do nadchodzącego Quake III Arena utrzymanych w bardziej realistycznej konwencji. Następnie pomysł ewoluował, by stać się totalną konwersją gry zawierającą rzeczywiste uzbrojenie, analogicznie jak w Action Quake 2.
Zapewne mogliście zauważyć, że w tłumaczeniu obiecywanego przez FrozenSand Q&A, w naszej grafice newsa pojawił się malutki czerwony napis: CZĘŚĆ I, a więc zapewne domyślacie się, że to zwiastowało kontynuacje serii. I tak, po prawie dwóch miesiącach FS wypuścił kolejną porcję odpowiedzi, które postaraliśmy się Wam przełożyć na ojczysty język.
Jeżeli czytaliście mój wywiad z Lizartem, to zapewne czegoś o mapowaniu już się dowiedzieliście. A może sami tworzycie mapy i po prostu lubicie taką tematykę? Niezależnie od stopnia zaawansowania, zachęcam Was do przeczytania tego, co miał mi do przekazania Sneaks :)
Trochę czasu minęło od ostatniej publikacji, spowodowane lekkim brakiem materiałów od strony Frozen Sandu. Lecz dziś nadarzyła się okazja za sprawą nowego filmu na ich oficjalnym kanale youtube, zrobionym zresztą dzięki pomysłowości jednego z testerów:Raffiego.
W okolicach nowego roku Frozen Sand zapowiedział na discordzie, iż mają w planach przeprowadzenie „Q&A Night”, czyli sesji na której każdy zainteresowany mógłby spytać o nurtujące go rzeczy na temat nadchodzącego Urban Terror 5.
Wszelkie artykuły autorstwa redakcji portalu Urban-Terror.pl licencjonowane są według Creative Commons BY-NC-ND.
Portal zastrzega sobie pełne prawa autorskie do jego designu.
Strona wykorzystuje pliki cookies.