Artykuły oznaczone tagiem "UrT 5":

Dodany przez: BOMBPLAYER

Niniejszy przewodnik pokazuje w jaki sposób zainstalować wtyczkę FrozenSand - Urban Terror Mapping Plugin i skonfigurować silnik Unreal Engine, by w łatwiejszy sposób tworzyć niestandardowe poziomy (mapy) dla Urban Terror 5: Resurgence.

Dodany przez: BOMBPLAYER

W tym miesiącu zespół był w formie. Ulepszone zostały animacje wspinaczki, stworzony został mechanizm generowania losowych kafelków na dachach i podłogach. Poprawek doczekały się również inne elementy gry.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Prace nad mapą Thingley nabierają tempa - ukończone zostało modelowanie wielu budynków. Zespół deweloperów rozważa przejście na nowszą wersję frameworka Genesis 9, aby wprowadzić świeżość i innowacje do Urban Terror 5.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Poniższy wpis rozpoczyna nowy cykl na portalu. Dotyczy on postów związanych z rozwojem nowej części gry - Urban Terror 5: Resurgence, których autorem jest Barbatos.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Witajcie w nowym roku. W niniejszym artykule przedstawiam historię Neona.

Dodany przez: Kotell

Historia gry rozpoczęła się w 1998 roku jako planowanej paczki map do nadchodzącego Quake III Arena utrzymanych w bardziej realistycznej konwencji. Następnie pomysł ewoluował, by stać się totalną konwersją gry zawierającą rzeczywiste uzbrojenie, analogicznie jak w Action Quake 2.

Dodany przez: CRAAACH

Ostatnia część pytań od społeczności i odpowiedzi twórców Urban Terror 5. Tym razem tematyka dotyczy bardziej spraw technicznych i serwerowych.

Dodany przez: BOMBPLAYER

Kolejna seria pytań i odpowiedzi na temat tworzenia Urban Terror 5.

Dodany przez: CRAAACH

Zapewne mogliście zauważyć, że w tłumaczeniu obiecywanego przez FrozenSand Q&A, w naszej grafice newsa pojawił się malutki czerwony napis: CZĘŚĆ I, a więc zapewne domyślacie się, że to zwiastowało kontynuacje serii. I tak, po prawie dwóch miesiącach FS wypuścił kolejną porcję odpowiedzi, które postaraliśmy się Wam przełożyć na ojczysty język.