Urban Terror 014 już w niedzielę

Kolejny weekend, kolejne poprawki

W najbliższą niedzielę, to jest 14-go lipca około godziny 22:00 czasu polskiego, Frozen Sand udostępni kolejną aktualizację Urban Terror 4.2, oznaczoną jako 014. Skupia się ona głównie na naprawieniu drobnych, aczkolwiek irytujących błędów, które wydarzyły się przy ostatnim uaktualnieniu gry. Czego możemy się spodziewać?

  • naprawiono cg_ghost
  • autouzupełnianie map działa lepiej
  • usunięto komendę /maplist
  • dmaHD jest teraz domyślnie wyłączone
  • g_stamina jest znowu dostępna tylko w Jump Mode
  • kursor myszy już nie wyświetla się w grze przy użyciu in_mouse
  • głosowanie na kick z serwera zostało gruntownie poprawione
  • gracz zmuszony do bycia w grupie spec będzie w niej także po zmianie mapy
  • po zamianie stron zegar działa już prawidłowo
  • po pauzie zegar wave respawn zachowuje się właściwie
  • naprawiono animację przeładowania Colta
  • dopracowano specyfikację Glocka
  • w czasie rozgrzewki w TS nie pozostają na stałe przedmioty i ciała
  • można już wklejać tekst ze schowka systemowego

Jak już pewnie zdążyliście się przyzwyczaić - narzędziem jest UrT Updater. Można też będzie pobrać kompletne archiwum ZIP z całą grą w najświeższej wersji.

Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

Komentarze:

Obrazek użytkownika Wlodi
Wlodi, 11 lat temu

Tak jak mówiłem błąd, błędem się rodzi.
Co aktualizacje jest poprawka z innej aktualizacji.Błędne koło.
Na siłę robią te aktualizacje?

#
Obrazek użytkownika town.brown
town.brown, 11 lat temu

@Wlodi napisał:

Tak jak mówiłem błąd, błędem się rodzi.

co oznacza to sformulowanie w poludznie?

#
Obrazek użytkownika LollyPop
LollyPop, 11 lat temu

@Wlodi, taka specyfika branzy. NIE ISTNIEJE nigdzie soft, ktory dziala bezblednie po pierwszej kompilacji. A przy tak duzym projekcie opensource[skrot myslowy:)] to naturalne ze testerami sa sami uzytkownicy. Fakt irytujace to moze byc, ale pamietaj, ze za gre nie placisz ani grosza. Abys mogl sie dobrze bawic pracuje na to cala rzesza ludzi, takze troche pokory.

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

etam 4.1 byl przeciez idealny, no jak nie jak tak :P

#
Obrazek użytkownika LollyPop
LollyPop, 11 lat temu

@n1n: Podobał sie. Prosty przyjemny dupy nie urywajacy. :D

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

no. ale wyczules sarkazm nie? ;)

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

http://cdn.urbanterror.info/urt/42/zips/UrbanTerror-4.2.013-to-4.2.014.zip

jak sie komus nie chce uzywac updatera... wystarczy podmienic pliki

#
Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 11 lat temu

koniec problemów z in_mouse 0 i graniem w oknie :).

#
Obrazek użytkownika KrathOs
KrathOs, 11 lat temu
  • Nadal nie zauważymy ruchu celownika, kiedy mamy włączoną konsolę i ruszamy myszką,
  • Po zmianie mapy/rundy nie trzeba dochodzić do wybranej przez nas drużyny to na +,
  • Czemu usunięto komendę maplist?
  • bind MWHEELDOWN "ut_weaptoggle primary sidearm" nie mogę wyjać pistoletu, gdy mam w ekwi np. UMP i MP5

Póki co to na tyle.

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 11 lat temu

nie wiem co mialoby byc w tym zlego ze przy widoku konsoli nie mozesz celowac, od kiedy gram w oknie sie do tego przyzwyczailem i dla mnie to normalne.
tez zaluje ze zniknela komenda maplist, ale powodowala nadmierne obciazenie serwera.

ahh te wasze problemy z bindami ;), moze czas najwyzszy uzyc porzadnego skryptu zamiast takiej prowizorki ktora [jak widac] stwarza same problemy. to albo zostac przy weapnext ;D

#