Fizyka Urban Terror HD - ciąg dalszy

Podobno fizyki quake się nie da skopiować.

Dziś Barbatos, główny programista Frozen Sand, podzielił się ze społeczecznością filmem prezentującym zaawansowany postęp prac nad systemem poruszania się w Urban Terror HD z wykorzystaniem Unreal Engine 4 jako platformy.

Jak sami widzicie, prawie wszystko już zostało odtworzone w UE4. Nie wiadomo co z samą grą, ale system poruszania się wygląda obiecująco. Oryginalny wpis na blogu Barbatosa znadziecie tutaj, tam też możecie skomentować bezpośrednio autorowi.

Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

  • Opublikowany: 9 lat temu
  • Wyświetleń: 8678
  • Tagi: news, UrT HD

Komentarze:

Obrazek użytkownika BrTk
BrTk, 9 lat temu

życzę powodzenia, ale niech przestaną wydawać nowe wersje 4.2/3 bo co wersje to gra jest gorsza.

Pozdrawiam

#
Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 9 lat temu

czad :)

#

Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Nie możesz nosić broni bocznej (secondary) podczas gdy twoją główną jest Negev.