Szybka poprawka dość irytującego błędu poprzedniej wersji
Do ostatniej aktualizacji Urban Terror 4.2.016 wkradł się dość irytujący błąd. Jeśli serwer korzysta z nowości, jaką jest Team Balancer, zdarza się, że respawnujemy się w drużynie przeciwnej. Dzisiejsza poprawka rozwiązuje ten problem - jak też i kilka innych. A konkretnie to:
tekst z chatu nie nachodzi już na mini tablicę wyników
wyświetlanie czasu zdobycia flagi jest już poprawne
dodano nowy CVAR związany z czasem zdobywania flag cg_drawFlagCaptureTime 0 - nie pokazuje czasu cg_drawFlagCaptureTime 1 - czas w sekundach cg_drawFlagCaptureTime 2 - czas w sekundach i milisekundach
wszystkie binarki powinny już działać ze starszymi procesorami
dmaHD jest już domyślnie włączone
kółko myszy już poprawnie przewija konsolę
niektóre dźwięki przy dmaHD miały „kliknięcia” - zostało to również poprawione
Wszelkie artykuły autorstwa redakcji portalu Urban-Terror.pl licencjonowane są według Creative Commons BY-NC-ND.
Portal zastrzega sobie pełne prawa autorskie do jego designu.
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Nie respawnujemy się w drużynie przeciwnej tylko na jej spawnie*