Kampienie prowadzi do problemów z potencją.
Trzymajcie się mocno
Pamiętacie poprzedni news o nowym systemie rozrzutu broni? Teraz możecie już sami przetestować. Co trzeba zrobić - poza posiadaniem gry w najnowszej wersji - czyli 018?
Lista dostępnych serwerów jest następująca:
Jeśli chcecie zagrać PCW, skontaktujcie się z P5yc0runn3rem na IRC #urbanterror. w sieci Quakenet.
Aby usunąć wersję testową, skasujcie w katalogu z grą plik zUrT42_qvm.pk3 (to jest wersja beta gry) i zmieńcie nazwę pliku zUrT42_qvm._pk3_ z powrotem na zUrT42_qvm.pk3.
Pobrana wersja beta nie pozwala na założenie serwera lokalnego - jeśli chcecie taki założyć i jednocześnie pomóc w beta testach - kontaktujcie się z P5yc0runn3rem na IRC.
fs.barbatos.fr:2337 - bad server address
Po zainstalowaniu poprawnie bety, po prostu kliknijcie sobie "get new serverlist" w przeglądarce serwerów. Pobierze Wam wszystko ładnie - albo przynajmniej powinno :D
Fajne fajne, na turnpike można wejść do jeepa
+++++++++++++
@n1n nie no jasne, na pewno wiesz lepiej od samego kodera jakie zmiany poczynil w kodzie.
p5yc0runn3r pisze, ze zaminil spray & pray na what-you-see-is-what-you-get, gdzie liczy sie skill i ma nie byc wiecej "szczesliwych trafien", ale akurat u ciebie wszystko jest zupelnie odwrotnie :p
oj misiu o malym rozumku, nigdzie nie twierdzilem, ze wiem lepiej od codera, tylko lepiej od ciebie ;)
i bardziej odnosilem sie do poprzedniego sposobu celowania, szczegolnie uzywajac celownika pokazujacego rozrzut
coz, megamozgu, pisales, ze nie zwykles strzelac na chybil-trafil, ale uzywac celownika, wiec tes system powinien cie usatysfakcjonowac, ale dlaczego nie wypluc troche programowego hejtu, nie?
na przyszlosc wyrazaj sie jesniej lub nie dyskutuj.
na przyszlosc nie wtracaj sie jak dorosli dyskutuja ;) albo rusz szara masa zanim z czyms glupim wystrzelisz
nie satysfakcjonuje, nie chce mi sie tlumaczyc, kto chcial zrozumiec pewnie wie o co mi chodzilo.
Kampienie prowadzi do problemów z potencją.
Jak dla mnie to jest kierunek w stronę współczesnych military shooterów, oddalający grę od korzeni Quake/Unreal (czyli FPS bazujący na korzyściach wynikających z opanowania skomplikowanego sposobu poruszania się). Celowanie przy statycznym celowniku w trakcie dodgowania (chodzenie na boki tak zwane), albo jeszcze lepiej - w czasie długiego circle jumpa albo nie daj Boże wślizgu czy walljumpa jest trudne i to bardzo. Teraz na dodatek nie tylko cały ekran szaleje w czasie strzelania w momencie akrobatycznych ruchów, ale na dodatek jeszcze celowniczek się rusza.
Krok w stronę CSa imo. Tam to nie przeszkadza, bo CS jest bardziej statyczny. W przypadku urt - jak kto woli i jaką ma "wizję" przyjemności z gry. Ale nie wiem, czy zbliżenie gry do reszty shooterów (które są często AAA, a ostatnio jeszcze f2p) to dobry pomysł. Pamiętam jak grałem na Mykonosie duela z @BrTk czy @Mati - goście nie tylko dodgują jak szaleni, ale często skoczą, odbiją się od ściany i przelecą nade mną. Z ruszającym się celownikem takie akcje stają się mniej opłacalne niż stanie w miejscu, spinanie pośladów i "celowanie".
Dzięki Bogu za Quake :D