Kula wystrzelona z SR8 bez przybliżenia przyjmuje całkowicie losowy kierunek.
Trochę nowego i przede wszystkim poprawki kilku błędów z 010
Dziś Frozen Sand udostępniło jedenastą już aktualizację do Urban Terror 4.2. Jak zwykle, są poprawki oraz kilka nowości. Co poprawiono?
Tyle z błędów. Czas na nowości!
Poznajcie nową ut4_prague - uaktualniono ją o modele i tekstury z Urban Terror HD.
Sporo się pozmieniało, więc koniecznie pograjcie. Mapa będzie funkcjonować w grze obok starej wersji, nie zastępuje ona oryginalnej ut4_prague.
Dodano nowy skin do wyboru, Cavalry.
Tyle na tyle - aktualizujecie jak zwykle - UrT Updaterem. Jeśli ktoś jeszcze nie ma 4.2 - może pobrać instalator tutaj.
Do każdej wiadomości wysłanej na czata doklejany jest znaczek ">" przed nickiem. Nie uwierzę, że to zostało przeoczone, więc jaki jest tego cel? Praga spoko, FPS już mniej.
Duży plus za tę poprawkę. Szacunek, FS!
-przy zmianie kolorow domylsnych na powiedzmy zielone i pomaranczowe, skad moge wiedziec, ktora druzyna jest red, a ktora blue? dodam jeszcze, ze mam bindy na na join blue oraz join red i troche sie gubie, zreszta dla mnie domyslnym kolorem czerwonych powinien byc pomaranczowy :>, a konsola pomaranczowa troche srednio wyglada
-kolor ustawiamy pod swoja druzyne i pod druzyne oponenta, a nie pod red i blue... czyli jesli gramy na niedomyslnych kolorach teamow to zawsze bedziemy w jednym kolorze grajac ctf, bm, lipa byc w jednym kolorze caly czas, a samemu zmieniac, komu by sie chcialo?
fruk ten ">" jest znacznikiem teamu w ktorym jestes, niebieski i czerwony
i pierwotnie byl * ale mysle ze > lepiej wygladal...
@up... tak... to troche maci w glowie, ale mozna sie do tego przyzwyczaic, trzeba troche wprawy. masz tez z prawej oznaczone ktory team jest red ktory blue, na score zawsze blue byl na dole
Krathos, informacja cały czas jest wyświetlana na ekranie. Nazwy druzyn to teraz 2 prostokąty. 1 to kolor wybrany przez ciebie, 2 to kolor niebiescy/czerwoni. "Praga spoko, FPS już mniej."
-target chat nie dziala.
-faktycznie nie zauwazylem tych trojkatow, co nie zmienia faktu, ze jak ustawimy inne kolory niz domyslne to zawsze bedziemy w jednym kolorze obojetnie, w ktorym teamie
testujcie bandazowanie, bo nie wiem czy to ostatecznie poprawiono
no i walljumpy powinny byc ok
@up tak bo ten ">" wskazuje tylko "glowny" team, a twoje kolory skinow masz w nicku...
Kula wystrzelona z SR8 bez przybliżenia przyjmuje całkowicie losowy kierunek.
szybki, przed ligą. nice one FS.