Polub tę stronę

Czy wiesz, że...?

Kampienie prowadzi do problemów z potencją.

Aktualizacja Urban Terror 4.2.011

Trochę nowego i przede wszystkim poprawki kilku błędów z 010

Dziś Frozen Sand udostępniło jedenastą już aktualizację do Urban Terror 4.2. Jak zwykle, są poprawki oraz kilka nowości. Co poprawiono?

  • walljumpy już nie powodują spowolnień/opóźnień
  • ulepszono działanie g_nostamina dla Jump Mode
  • informacja o rozbrajaniu bomby juz nie zawiera literówki
  • poprawiono kolory dla cg_drawTeamOverlay 2/3/4
  • we wbudowanej przeglądarce serwerów nareszcie działa już kółko myszy
  • ulepszono rejestrację trafień SPAS (teraz można na przykład trafić jednocześnie więcej niż jednego gracza)
  • poprawiono dźwięk Glocka
  • animacja śmierci gracza działa już normalnie
  • GTV działa już z 4.2
  • kolory drużyn innych niż domyślne są wyświetlane na czacie poprawnie
  • poprawiono literówkę Auth w konsoli
  • naprawiono błyskawiczne leczenie w przypadku otrzymania kilku trafień
  • tors ma teraz wyższy priorytet przy detekcji trafień niż ramiona

Tyle z błędów. Czas na nowości!

Prague V2

Poznajcie nową ut4_prague - uaktualniono ją o modele i tekstury z Urban Terror HD.


Sporo się pozmieniało, więc koniecznie pograjcie. Mapa będzie funkcjonować w grze obok starej wersji, nie zastępuje ona oryginalnej ut4_prague.

Kawaleria przybyła

Dodano nowy skin do wyboru, Cavalry.


Tyle na tyle - aktualizujecie jak zwykle - UrT Updaterem. Jeśli ktoś jeszcze nie ma 4.2 - może pobrać instalator tutaj.

Obrazek użytkownika Majki
Założyciel portalu urban-terror.pl i jego główny redaktor.

O artykule:

Komentarze:

Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 6 lat temu

szybki, przed ligą. nice one FS.

#
Obrazek użytkownika fruk
fruk, 6 lat temu

connect polki42.unhit.pl

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 6 lat temu

juz??? :D

#
Obrazek użytkownika fruk
fruk, 6 lat temu

Do każdej wiadomości wysłanej na czata doklejany jest znaczek ">" przed nickiem. Nie uwierzę, że to zostało przeoczone, więc jaki jest tego cel? Praga spoko, FPS już mniej.

#
Obrazek użytkownika DFN
DFN, 6 lat temu

Duży plus za tę poprawkę. Szacunek, FS!

#
Obrazek użytkownika KrathOs
KrathOs, 6 lat temu

-przy zmianie kolorow domylsnych na powiedzmy zielone i pomaranczowe, skad moge wiedziec, ktora druzyna jest red, a ktora blue? dodam jeszcze, ze mam bindy na na join blue oraz join red i troche sie gubie, zreszta dla mnie domyslnym kolorem czerwonych powinien byc pomaranczowy :>, a konsola pomaranczowa troche srednio wyglada
-kolor ustawiamy pod swoja druzyne i pod druzyne oponenta, a nie pod red i blue... czyli jesli gramy na niedomyslnych kolorach teamow to zawsze bedziemy w jednym kolorze grajac ctf, bm, lipa byc w jednym kolorze caly czas, a samemu zmieniac, komu by sie chcialo?

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 6 lat temu

fruk ten ">" jest znacznikiem teamu w ktorym jestes, niebieski i czerwony
i pierwotnie byl * ale mysle ze > lepiej wygladal...

@up... tak... to troche maci w glowie, ale mozna sie do tego przyzwyczaic, trzeba troche wprawy. masz tez z prawej oznaczone ktory team jest red ktory blue, na score zawsze blue byl na dole

#
Obrazek użytkownika rastablaster
rastablaster, 6 lat temu

Krathos, informacja cały czas jest wyświetlana na ekranie. Nazwy druzyn to teraz 2 prostokąty. 1 to kolor wybrany przez ciebie, 2 to kolor niebiescy/czerwoni. "Praga spoko, FPS już mniej."

#
Obrazek użytkownika KrathOs
KrathOs, 6 lat temu

-target chat nie dziala.
-faktycznie nie zauwazylem tych trojkatow, co nie zmienia faktu, ze jak ustawimy inne kolory niz domyslne to zawsze bedziemy w jednym kolorze obojetnie, w ktorym teamie

#
Obrazek użytkownika n1n
n1n, 6 lat temu

testujcie bandazowanie, bo nie wiem czy to ostatecznie poprawiono
no i walljumpy powinny byc ok
@up tak bo ten ">" wskazuje tylko "glowny" team, a twoje kolory skinow masz w nicku...

#