Serious Sam 3 na Linuksie

Majki, 11 lat temu

Serious stuff:

http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTE0MjU

Coś czuję, że Valve poruszył lawinę ze Steam i Source na Linuksa.  Gabe Newell jest zbawicielem.

[użytkownik usunięty], 11 lat temu

Bitch, please.

Serious Engine jest wciąż rozwijany od czasów pierwszych Encounterów, które miały swoje natywne wersje na Linuksa. Kwestia dziubnięcia tu i ówdzie i niewielkimi nakładami da się zrobić port na Pingwina. Podobnie było z Unrealem Tournamentem 3 - były plany zrobić wersję na Linuksa, tak jak przy poprzedniej części, ale ostatecznie projekt umarł wraz ze znikomym zainteresowaniem samą grą.

Podobnie niewielkimi nakładami możnaby przeportować pierwszego Wiedźmina - bo chodzi na silniku z Neverwinter Nights, które też miały swoją wersję linuksową.

Cieszyłoby mnie oczywiście takie działanie, choć osobiście z Linuksem mam już niewiele obecnie wspólnego. Jednakowoż gdy używałem go - mówiąc kolokwialnie - obesrywałem natywne instalatory bo więcej było z nimi problemów niż pożytku, czego wyraz dałem tym wpisem: http://www.xfire.com/blog/pokrakk/4224558/

Chromolę rewolucję, która nawet jeśli nadejdzie, zajmie lata - skoro już dziś mogę mieć wszystko na Windzie (choć przyznaję bez bicia, że niespecjalnie lubię ten system).

Poza tym z Linuksem jest jeden mały problem - jest darmowy i nie możesz napisać do supportu "płacę i wymagam, więc weźcie i naprawcie to i tamto".

#
Obrazek użytkownika Majki
Majki, 11 lat temu

A tam. Valve już zaczął zgłaszać commity z poprawkami jądra Linuksa. Podejrzewam, że pomogą połatać sporo softu. Nvidia niedawno wreszcie zrobiła Xandra na poważnie.

Moim zdaniem może być naprawdę fajnie. Poza tym nic nie jest tak produktywne i płodne, jak połączenie chciwości i konkurencji :D

#