Bierze ktoś udział może w najbliższym sezonie 2v2 OC in CB?
Majki klikasz w "ranking" http://clanbase.ggl.com/rating.php?lid=13105 i masz całą listę klanów, w tym dużo polskich
@vul6
Nie rozumiesz, o co mi chodzi :p
W 2v2 Cup, po wstępnych testach Sotone, jest do zagrania alfa jednej z moich map, Mykonos.
To bardzo mała mapka, zaprojektowana do gry 1v1 i 2v2. Możecie ją pobrać tutaj. Na dniach będzie mirror na Urban Zone. Zachęcam do testów i komentarza jak się na niej gra.
To jest alpha, więc jest brzydka. Ale jest dopracowana pod kątem gameplay. Jeśli nie będzie jakichś specjalnych problemów z grą, zostanie wymodelowana i oteksturowana "na poważnie" i trafi jako Update do gry. Więc - macie okazję mieć wpływ na zawartość UrTa.
Jeśli zagracie Mykonosa, nie wstydźcie się wpaść tutaj i napisać, jak się Wam grało, czy dobrze, czy źle - jeśli źle, to co Wam przeszkadzało, czego Wam brakowało.
ze screena pachnie quake-areną. meh meh.
Nom. UrT to nie planetside2 - gramy w mniej niż 1000000000 osób naraz :D
@Majki mapa fajna, tylko mnie ten szum wody odstrasza, bo nic na mapie wtedy nie słychać xd
Dźwięki się doda potem :p Ważny jest tylko gameplay na tym etapie.
Udało mi się zagrać mykonos raz na pcw, bo większość albo nigdy o tej mapie nie słyszała, albo nie wiedziała skąd ją sciągnąć (zanim dałeś tutaj link też nie mogłem jej znaleźć w sumie), albo po prostu nie chcieli. Prawdopodobnie nikt jej nie wybierze na cb, zwłaszcza, że tylko raz jest do wyboru.
A co do gejpleju to nic specjalnego, nigdzie nie można wejść, nuda.
gralem wlasnie na mykonos ( public)to jakies nieporozumienie :D
Hm - no to muszę powiedzieć Spikiemu i jego klanowi, że są nubami - bo spędzili trochę czasu na mykonosie, na wcześniejszych wersjach. I byli zadowoleni.
No ale co tam oni mogą wiedzieć o grze :D
Możecie jakoś rozwinąć swoje opinie, bo są tak skomplikowane, że nie potrafię wyciągnąć z nich wniosków :)
P.S.
Miłego hejtu :)
Dla mnie mapa zaj***sta.
Nie ma gdzie uciekać i gdzie się schować. Dla tych którzy czują się mocni idealna.
JA np. lubię dressigroom ale denerwuje ten spawn na którym można się schować.
Także mapa bardzo szybka dla amatorów sportów ekstramalnych, nawet granaty nie bardzo opłaca się brać bo zanim wyjmiesz to rywale już są u Ciebie.
Ja jestem zadowolony i na pewno zaryzykuję ją na cupie :)
Pozdro.
No ja lubię "szybkie" mapy. Zauważyłem, że topowe zespoły na UZ/CB/FTWGL z reguły ćwiczą i grają takie właśnie levele. Też nie lubią map, gdzie można się chować - Ambush czy Company nikt nie gra przecież.
Jeśli masz demo z 1v1, 2v2, możesz wrzucić.
jasne, nikt nie lubi przeciez Eagle, daremna mapa...
Majki dorzuc flagi i bedzie gites :>
jasne, nikt nie lubi przeciez Eagle, daremna mapa...
No Eagle jets genialne - warto byłoby zrobić coś w tym stylu, ale ten silnik quake3...
no to muszę powiedzieć Spikiemu i jego klanowi, że są nubami
Nie musisz, cała społeczność urta im to mówi.
Własnie zagralismy meczyk w cb na mykonos. 61 rund panowie w 20 minut :)
Jest jednak kamperskie miejsce. Rywal nie ruszal tylka z tych laweczek obok oceanu i tam siedzial przykucniety :)
A co do tej wody to mozna by bylo zrobic to tak ze sie nie ginie jak sie tam wskoczy...
No tak się zastanawiam nad tymi ławeczkami. Tam jest mocno otwarta przestrzeń w sumie, ale z tego co piszesz, jak się ludzie wycwanią, to potrafią się "taktycznie dostosować" :D
Zastanawiam się nad dodaniem ekstra dodatkowego routa, ale zależy mi na rozmiarze i szybkości gry dostosowanej do 2-4 graczy, a nie np 6 czy 8. Nie chciałbym też, żebyście musieli się szukać czy coś - ten typ rozgrywki lepszy jest już w regularnym 5v5, gdzie macie cały pełny skład do dyspozycji.
Poza tym, mapa ma system spawnów taki, że zawsze jesteście w rogach, zawsze w losowych. Nie wiem, tłuczcie dalej. To, co dziś jest exploitem, po jakimś czasie przestaje nim być - jak ludzie nauczą się z nim sobie radzić a exploit staje się pułapką dla nubów, którą bardziej doświadczeni wykorzystują.
61 rund.
Wygraliście?
Co do wody - woda to alternatywa dla ściany budynków - tam się mapa "kończy" - nie chcę, żeby mapa była quake'owa - wolę podejście z CS:GO, gdzie zamiast ścian budynków są właśnie jakieś płoty, bramy, etc. - gracz ma wrażenie prawdziwego miasteczka, na ile to jest możliwe :p
I wierz mi, ostatnie czego chcesz to szukania przeciwnika, który skampił w wodorostach :D
Co do wody - woda to alternatywa dla ściany budynków - tam się mapa "kończy" - nie chcę, żeby mapa była quake'owa - wolę podejście z CS:GO, gdzie zamiast ścian budynków są właśnie jakieś płoty, bramy, etc. - gracz ma wrażenie prawdziwego miasteczka, na ile to jest możliwe :p
To zrób tam skały, a niżej wodę http://www.academytravels.com/images/stories/mykonos-santorini.jpg
Wtedy śmierć za murkiem nabiera sensu :P
Tak Pateruszku - taki jest plan. Ale to już na final, na razie się macamy z grywalnością.
Kilkanaście meczy w CB będzie na Mykonosie. Pod każdym dałem komcia z linkiem do wątku na forum CB, gdzie ludzie mogą hejtować. Zobaczymy, ile trzeba będzie zmienić/skasować i zrobić od nowa :D
Jak rzucisz granat nad dachami to zapada się on pod ziemię.
Tak - jest zawsze dylemat w UrT - czy pozwalać na granaty ponad dachami czy nie. Np w CSie takie numery przechodzą. Ja jednak wolę to blokować - nic bardziej nie wkurza, niż losowe granaty nie wiadomo skąd latające przez całą mapę.
Granaty przez dach na kingdom na przykład to najciekawsza rzecz w tej mapie przecież. Na casie kiedyś też to dobre było.
Ale lepiej wszystko wyciąć i poblokować, bo gameplay! :]
nic bardziej nie wkurza, niż losowe granaty nie wiadomo skąd latające przez całą mapę.
Jakie losowe? Po krótkim treningu można dość do takiej wprawy, że rzut granatem przez pół mapy nie będzie w ogóle losowy.
Widziałem kiedyś jakiś mecz CS:S, gdzie rzucenie dymu w pewne miejsce przesądziło o wygranej, także można to uznać jako część taktyki. Tutaj jest przykład: http://www.youtube.com/watch?v=eZ-YQw-CeHo
UZety hejtują granaty-przez-pół-mapy i tyle. Nic Wam na to nie poradzę.
Tez jestem za blokowaniem. Np na dascie rozbrajasz sobie spokojnie bombke na red a gosciu z black wali z hk prosto w Ciebie....
I tak wydaje mi się, że na tak szybkiej mapie jaką jest Mykonos, nie będzie czasu na rzucenie granata.
@stecmen
najpierw to trzeba wiedzieć jak strzelać takim sobie HK aby trafić dokładnie w kogoś kto rozbraja bombe i na chwile obecną HK w ogóle jest nie używany, a jak używają go to tylko na publickach.
Ok, rzucanie granatami ponad dachami jest całkiem spoko, ale mapa nie może być tak mała jak, np. Mykonos tylko coś pokroju casy czy właśnie kingdom.
tag