Piszą na głównym forum że wyjdzie kolejna poprawka łatająca bugi, no właśnie ale jakie konkretnie. Z tego co zauważyłem to: - staminy szybciej ubywa - kolory strzałek na mini mapie są zawsze czarne - leczenie dwóch jednocześnie inną osobe nie działa (przynajmniej mi sie tak zdarzyło w WC Turnpike) - SPAS jest bardzo słaby a dodano do niego 2 naboje więcej - nie ma lasera dla AK103 - nadal sie zdarza spawn bug gdzie przy dużej liczbie graczy czasem pokaże się przeciwnik na naszym spwanie - czasami pokaże się biały hełm
Wiadomo kiedy wyjdzie nowa łatka do 4.2?
może nieco uściślę newsa. gracz będzie mógł sobie dostoswać kolor drużyny przeciwnika.
może nieco uściślę newsa. gracz będzie mógł sobie dostoswać kolor drużyny przeciwnika.
Znaczy, że będę mógł sobie ustawić, że moi przeciwnicy będą jaskrawo-żółci? :P
nie wiem czy dokładnie jaskrawo żółci, ale idea jest taka, żeby poszczególne teamy nie miały na poszczególnych mapach przewagi w postaci takiej, że ich kolory zlewają się z tłem. dla przykładu czerwoni na algiers. szczegóły można usłyszeć na ostatnim twitchu UZ (Słowacja vs Turcja). Po meczu Seven (z błogosławieństwem FS) wrzucił screeena i trochę w teamcie ponawijał.
juz tyle nie spekulujcie, jak wyjdzie to zobaczycie ;)
nie pater, jaskrawozoltego nie ma w planach na szczescie :|
wydaje mi sie ze to kwestia najblizszych 2tyg, choc szczerze mowiac nie wiem nad czym obecnie pracuja... nad [tak szczerze] niechcianymi zmianami starych map, czy dodawanie map na ktorych sie nie da grac :|
sam nieco trace cierpliwosc, ale sie nie odzywam juz bo juz dostatecznie sie tam narazilem :P
do boju FS!!!!!
kcemy wiencej poprafkuf
dla tych ktorzy nie zagladaja do aktualnosci:
http://www.urban-terror.pl/artykuly/aktualizacja-urban-terror-010-juz-dzis
oraz oficjalnie:
http://www.urbanterror.info/news/403-release-4-2-010-coming-today/
Okej, więc może ja zacznę... :P
Mam dokładnie takie same odczucia co do Glocka. Jest jeszcze jedna rzecz (nie pamiętam, jak było wcześniej, ale jakoś teraz zwróciło moją uwagę): animacja machania nożem. Ręka ucieka do krawędzi ekranu, a potem nagle, skokowo wraca na pierwotną pozycję, nie ma ciągłości ruchu. Animacji w końcu nie zobaczyłem, bo z jakiegoś powodu nie załadowało mi listy serwerów. :-(
Już wiem, co to za powód – filtr „Private” działa na odwrót. Ustawiony na „No” nie pokazuje żadnego serwera.
Te łatki przypominają mi łatanie polskich dróg po zimie ;)
Dalej brakuje trybu cg_autopickup, w którym świadomie podnosimy wszystko za wyjątkiem pasującej amunicji, która zbierana jest automatycznie. :-(
Dalej brakuje trybu cg_autopickup, w którym świadomie podnosimy wszystko za wyjątkiem pasującej amunicji, która zbierana jest automatycznie. :-(
Skoro już się rozdrabniamy, to przydałby się tutaj taki kalkulator jak do broni. Mnie np. strasznie irytują leżące na ziemi kevlary, których nie noszę i albo muszę je omijać, albo brać i wyrzucać.
To powinna być lista przypominająca tę z Windows: http://i.imgur.com/8gLcZTb.png
Rozpisane wszystkie elementy wyposażenia i opcje: podnoś zawsze, podnoś po wciśnięciu przycisku akcji, nigdy nie podnoś.
Plus domyślne podnoszenie amunicji do wszystkich aktualnie noszonych broni 1/0.
sugeruj, droga wolna:
http://www.urbanterror.info/forums/forum/57-42-bug-reports-suggestions/
jakies zyczenia co do 012?
jak do tej pory zebralem ktorka liste ktora bede uaktualnial:
- bandazowanie ciagle do poprawy
- okazjonalne brakujace skiny
hmmm cos jeszcze?
jakies zyczenia co do 012?
Moglibyście zrobić nowe mapy, nowe bronie i nowy silnik? Dacie radę się wyrobić do 012?
bylyby nowe mapy ale podobno taki jeden mapper od oldjerusalem dziubie w tej swojej mapince od X miesiecy i konca nie widac ;)
tak dostaniesz bazooke.
i silnik od trabanta, moze byc?
wyrobimy sie. do UrT 4.3.012 jeszcze droga daleka ;)
- bandazowanie ciagle do poprawy
- okazjonalne brakujace skiny
/facepalm
nie. tp jest dokladnie takie samo jak w 4.1, jak cos to ustaw taka sama gamme jak w 4.1. rany jak ludzie wymyslaja, te wszystkie teorie ze casa inna co wersje, ze skiny ciemniejsze. i nawet jak to co, czy w tej grze od pierownkiego 4.1 juz nic nie mozna zmienic zeby ludzie "nawykowi" nie jeczeli? ;)
chcialem zmienic tp na ladniejsza, z ladniejszym swiatlem itp, ale nie wolno bo to jest relikwia i zabytek :>
do spasa dodali knockback, podobnie jak kogos kopniesz, wg mnie fajny ficzer bo bron ta jest malo uzywana a to moze sprawic ze pojawialaby sie czesciej w grze. not a bug, feature :>
glock do poprawy, wiem. sam dzwiek raczej sie juz nie zmieni w najblizszym czasie ale efekt ciszej/glosniej wymaga dopracowania.
Automatyczne podnoszenie amunicji w cg_autopickup 1.
moim zdaniem tp szczegolnie w officie jest definitywnie ciemniejsze niz w 4.1, mam taka sama gamme i nawet cfg to samo, porownywalem na 2 urtach jednoczesnie, @n1n target chat nie dziala, a tymi skinami pod red i blue nic nie zrobimy?
BO NIE UMIESZ GAMMY USTAWIĆ KRATHOS, PRZECIEŻ 4.2 JEST IDEALNE, TYLKO LUDZIE GŁUPI I ZACOFANI
BO NIE UMIESZ GAMMY USTAWIĆ KRATHOS, PRZECIEŻ 4.2 JEST IDEALNE, TYLKO LUDZIE GŁUPI I ZACOFANI
Co się tak spinasz? KrathOs sprecyzował o co chodzi i nie musiał KRZYCZEĆ. I po co te pretensje odnośnie gry, zapłaciłeś za nią? Jak nie to się uspokój i nie wysyłaj bezsensownych komentarzy.
A tutaj wrzuciłem porównanie przy /r_gamma 1 na TP:
@KrathOs mogles sprecyzowac wczesniej ze chodzi ci o office, tu masz racje, sama BK przyznala ze moze byc troszke ciemniej. co niewiele zmienia imho bo TP przydalby sie solidny refresh a nie taka kosmetyka i polerowanie... ale tak jak pisalem- mapa urosla do rangi relikwii i kazda delikatna zmiana jest hejtowana jakoby byla swietokradztwem. i nie mieszam sie wiecej w decyzje devow dotyczace map, nawet nie poruszam tematu, mapperem jest Majki wiec jak cos to jemu marudzccie ;)
jakie jest zastosowanie target chat bo nic mi nie przychodzi do glowy? nigdy nie myslalem o tym jako czyms uzytecznym... oswiec mnie :>
@pAter dzieki, ale jak mowilem... w kwestii TP mowie pass, nie tykam sie nawet komentowania ani testowania
@szejdi wroc jak bedziesz mial cokolwiek sensownego do powiedzenia
mapperem jest Majki wiec jak cos to jemu marudzccie ;)
TP to taki syf, że szkoda gadać. Ta mapa jest starsza od @n1n, przechodziła już przez tylu mapperów, że to naprawdę widać w jej "kodzie". Bladekiller przesunie śmietnik na TP i TP się wywala na pysk - dosłownie. Tak samo jest np. z Ramelle - otchłań baboli nad którymi już się nie da po prostu pracować normalnie.
Co do światła na TP - ta mapa ostatni raz była kompilowana nie wiem - 5 lat temu? Kompilator użyty wtedy do kompilacji już nie istnieje, a jego aktualna wersja działa po prostu ciut inaczej.
Prędzej czy później któraś kompilacja zadziała i TP powinno być oki.
Pamiętajcie, że pracujemy tu nad 14-letnim silnikiem do którego narzędzi już prawie nie ma.
majki wlasciwie to jak gralem i weszlo TP to nikt poza naszym skromnym klanikiem tej mapy nie lubil ;)
wszyscy woleli wtedy trzepac kase i abbey do bolu. ale racja, mam gdzies plik .map z TP i ciezko sie w tym polapac nawet jak sie ukryje tone hintow, chociaz wiesz jaki ze mnie "mapper" ;)
@n1n zastosowanie target chat jest znikome, ale tak samo mozna porownac sobie radio z say team, po co komus radio skoro ma say team? i odwrotnie choc tu juz jest troche inaczej. target chat bardziej do spamowania mam, ale np. Acr0n wykorzystywal go do medyka, w kazdym razie mial binda na target, ze potrzebuje meda.
załapałem się na kawałek newsa; w 4.2.10 mają być modyfikowalne skiny postaci.