Możesz zabić przeciwnika spadając na niego z dużej wysokości.
Dzisiaj o 20:00 nadejdzie nowa aktualizacja
Dziś Frozen Sand ogłosiło, że wieczorem czasu polskiego dostaniemy nowego patcha do Urban Terror 4.2. Patch otrzymał szczęśliwy numerek 013 i wnosi on sporo poprawek błędów oraz jeszcze więcej nowości.
Kilka zmiennych otrzymało nowe nazwy:
CVARy g_noStamina oraz g_regainStamina zostały połączone w jeden, g_stamina. 0 to normalne zachowanie staminy w grze, 1 błyskawicznie ją regeneruje a 2 daje jej nieskończoność.
Wraz z wersją 013 debiutuje nowy system podziału strefy obrażeń. Teraz jest ich dużo więcej. Dodano:
Obrażenia zadawane przez broń zostały odpowiednio dostosowane do strefy trafienia. Pachwina oraz pośladki zachowują się prawie jak tors w kwestii obrażeń - a zostały dodane aby rozwiązać problem "zbyt wielu trafień w nogi" w Urban Terror 4.2. Wcześniej strefa trafień nóg zaczynała się, anatomicznie, od pasa w dół. Teraz pomiędzy torsem a nogami są jeszcze pachwina oraz pośladki.
Wraz z wersją 013 debiutuje kilka długo oczekiwanych usprawnień. Dodano system dźwięku dmaHD, który możecie włączyć i używać zamiast wbudowanego. Ponadto użytkownicy Windows wreszcie dostali do dyspozycji komendę /raw_mouse, która pozwala na grę bez zakłóceń, które może generować system Windows.
Od teraz można również łatwo przypisać proces gry do pojedynczego, konkretnego rdzenia procesora. Opcja tylko dla Windows, nie mylić z wielowątkowością oczywiście.
Najważniejsze komendy to:
Komplet komend zaawansowanych znajdziecie tutaj.
W tej wersji po raz pierwszy można użyć dwóch nowych broni. Grupę broni podręcznej, sidearms, zasila Colt 1911. Natomiast bronie poboczne, secondary, zostały wzbogacone o pistolet maszynowy MAC11.
Zmian jest dużo, sporo też jest nowości. Z raw_mouse z pewnością ucieszy się putin, który na to narzekał już w latach 70tych. Nowy pistolet maszynowy MAC11 z pewnością uraczy Patera, który kocha Counterstrike'a jak mało kto.
Pozostaje tylko użyć UrT Updatera, albo pobrać świeżą wersję w archiwum ZIP.
nie ma co się martwić o nowe hit boxy - już gorzej być nie może kiedy hitujesz 70% legs :)
@Majki napisał:
/com_singlecore przydziela proces gry na Windows do konkretnego rdzenia (1, 2, ...)
Po 13 poprawkach wreszcie wprowadzili coś przydatnego :o
No zobaczymy :) Fajnie się zapowiada. Jedynie jakiś głupi bug mógłby zepsuć ten Update.
Tylu zmian się nie spodziewałem ;-) Dobrze, że fabryczna binarka dogania „własne”.
To, że zmian jest coraz więcej lub są coraz poważniejsze, to dobry znak, że gra jeszcze nie umiera. ;-)
przywrócono stary system opasek naramiennych drużyny przeciwnej
dzięki Bogu :]
Oby 13 okazała się szczęśliwą poprawką i przyciągła nowych graczy bo puki co ... wiadomo.
Ciekawe co się dowiemy nowego o HD UrT.
Moze mi ktos wytlumaczyc co daja te opcje : /dmaHD_enable,/in_mouse 2,/com_singlecore ?
In mouse pozwala wykorzystać dodatkowe przyciski myszy, normalnie działają tylko mouse 1 2 i 3.
Singlecore pewnie będzie jak ustawianie koligacji - na dwurdzeniowych procesorach masz fps drops, wyłączasz jeden rdzeń i nie masz dropsów. Tylko teraz nie trzeba będzie wchodzić w menedżera zadań i ustawiać tego za każdym razem jak włączysz urta.
DmaHD jak nie masz dobrych słuchawek to i tak ci sie nie przyda.
Możesz zabić przeciwnika spadając na niego z dużej wysokości.
Aktualizacja wygląda całkiem poważnie, ciekawy jestem nowych broni czy przyjmą się na dłużej czy będą tylko "ciekawym urozmaiceniem".
ps. Trochę obawiam się o nowe hitbox'y, czas pokaże czy moje obawy były płonne...