Gdy uroczystości dobiegają końca, a emocje związane z wydarzeniami noworocznymi opadają, my we Frozensand składamy najserdeczniejsze życzenia noworoczne. Niech 2025 rok przyniesie radość i sukces we wszystkich przedsięwzięciach, czy to w życiu osobistym, realizacji marzeń, czy pracy nad osobistymi projektami.
Historia gry rozpoczęła się w 1998 roku jako planowanej paczki map do nadchodzącego Quake III Arena utrzymanych w bardziej realistycznej konwencji. Następnie pomysł ewoluował, by stać się totalną konwersją gry zawierającą rzeczywiste uzbrojenie, analogicznie jak w Action Quake 2.
Zapewne mogliście zauważyć, że w tłumaczeniu obiecywanego przez FrozenSand Q&A, w naszej grafice newsa pojawił się malutki czerwony napis: CZĘŚĆ I, a więc zapewne domyślacie się, że to zwiastowało kontynuacje serii. I tak, po prawie dwóch miesiącach FS wypuścił kolejną porcję odpowiedzi, które postaraliśmy się Wam przełożyć na ojczysty język.
Z okazji nadchodzących Mikołajek przygotowałem dla Was małą niespodziankę. Lizart - twórca map, jeden z adminów klanu BST i członek ekipy Frozen Sand zgodził się odpowiedzieć na kilka pytań. Zapraszam do lektury :)
W okolicach nowego roku Frozen Sand zapowiedział na discordzie, iż mają w planach przeprowadzenie „Q&A Night”, czyli sesji na której każdy zainteresowany mógłby spytać o nurtujące go rzeczy na temat nadchodzącego Urban Terror 5.
Po ostatnich pokazach stanu map i audio w grze, o których niedawno informowaliśmy, FrozenSand zaserwowało nam pokaz od A do Z trybu Jump w Urban Terror 5: Resurgence.
Wszelkie artykuły autorstwa redakcji portalu Urban-Terror.pl licencjonowane są według Creative Commons BY-NC-ND.
Portal zastrzega sobie pełne prawa autorskie do jego designu.
Strona wykorzystuje pliki cookies.